Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi is voltunk kint de ez tényleg nagyon szar idő kicsit bójáztunk, megis lett az eredménye
:a fékbetétjeink szarrákoptak. A rendörök meg már a földúton se hagynak békén minket....a szopós gecik
Kimentünk a pályánkra 15 centis nyomok voltak rajta.Úgy hogy van igazság abban hogy ez nem ideális idő crossra.
nyáron volt nálam egy kis időre egy rm 250, olykor bátyámal kivittük a pályára, oszt adj neki.
Vazz ilyen hidegbe lefagyok a motorrol+ az izületeidnek se tesz vmi jot ez a hideg!!10 fok alatt nem jo motorra ulni azt mondjak!!
haver mocija még amikor február vége fele joo idő volt
az igazi crossz most van nem tavasszal a szaraz palyan
Faszom vazz ilyen szar időt!!
Volt vki mostanaban kinn a palyan??Megnéztem vazze tavasszal lesz munka a pályával!!
Hogy bírjatok cross nélkül??
ez má gép!!!
Hát az tuti h valami szabály kéne...mert így lényegében az nyer akinek több pénze van.Persze nem mindig.De azt se hadjuk ki h az sm-ek egyre jobban kezdenek eltérni a crossoktól és az enduróktól....
Nem jobb.Ezert kellene hozni szabalyt,hogy max 1 hengeres lehet.Mint ahogy a kocsogok kitiltottak a 2T-t teljesen igazsagtalanul a motogp-bol,nyugodtan lehetne hozni egy ilyen kevesbe felhaborito szabalyt.Ez erdeke lenne a versenyzoknek , csapatoknak is.Olcsobbak a szerviz koltsegek.Most megyunk vissza oda,mint amikor 4 hengeres 125-osok,meg 8 hengeres 250-esek voltak.hulyeseg.En tuti nem vennek 2 hengeres sm-t,mert az mar nem az.Streetfighter maximum. :)
Mind ketten tudjuk ezt...de ha a 2henger jobb...mert eddig ez derült ki a versenyekből..akkor miért mennének 1hengerrel.Mindenki nyerni akar és ha jobb a 2henger elhiszed h nemfogják 1hengerrel zúzni csak azért mert 2henger az szentségtörés...ha mindenki így nézné a dolgokat még mindig barlangban laknánk...de ha te így gondolod én úgyse foglak meggyőzni téged és tese engem...
mondom,atrakom a VFR 750-es blokkjat egy crossba es onnantol kezdve as is cross motor mar?
igen,pontosan...regebben (nagyon regen,mikot meg nem eltel),a speed gepek is csak 1 hengeresek voltak,aztan el kezdtek osztodni,de a crossnal megmaradt.
pontosan azert,mert oda nem LE kell,hanem nyomatek.Tok felesleges oda sok LE,ugysem tudod ki motorozni.No meg a krossznak konnyunek kell lenni,minel tobb hengeres a geped,annal nehezebb lesz. Szoval szerintem amellett,hogy hulyeseg,szentsegtores az egesz.
Hát lehet valami igazság abban amit mondassz...de egy cross miért ne lehetne 4hengeres?azthiszed azért 1hengeresek mert mindigis azok voltak?vagy mert ez a divat..?vagy mittomén...NEM azért mert az a legpraktikusabb, azaz legkönnyebb legnyomatékosabb...ha egy 4hengeres motort belebasznának egy crossba képzeld mi lenne szval a cross nem attól cross mert 1hengere van...attól mert az megy terepen a legjobban...akár 1hengerreel akár 2vel. És kész...
elobb leirtam,hogy mi a bajom vele.olvasd vissza.
latod,te is megvalaszoltad sajat kerdesed,NEM ebbe a kategoriaba...
óta
mért ne, mi bajod van vele?
a ktm már elég rég útó csinál v2eseket, nem pont ebbe a kategóriába de terepre.
miert,szerinted krossz motor egy V2???
te tudod.
szentem nagyon jól sikerül az aprilia rxv és sxv...motorrevű is csak jókat írt róla..meg hát én aprilias vagyok minden mértékben:P
az engem tokre nem erdekel,hogy bizonyitottak...eleve milyen SM verseny az,ahol mehetnek V2-esek?

Ennyi erovel at lehet alakitani egy R1-est,vagy csak a blokkot berakni egy krossza vazba es kesz a 4 hengeres cross/sm...nincs ertelme.
A cross attol cross,hogy csak egy,ismetlen csak EGY hengeres.V2 mas nem crossz.
csak egy motornal,nem mindig a kulso szamit...sot. :) ezert nem ulok 4T-re...es sosem nem is fogok...mert tudom mi van belul.
Már egyszer bizonyított a v2-es api az SM vb-n.Majd meglátjuk hogy fognak alakítani ebben az évben...
Külsőre jól néz ki az az aprilia.
Aprilia eddig ket nagy hulyeseget csinalt:egyik ez a V2-es Cross-SM
a masik az,hogy abbahagyta az RS 250 gyartasat.