Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lenne egy kérdésem (lécci ne ugassatok le!)crossgumival lehet mérni DynoJet-en?
Vagy kell rá supermotogumi? Egy "nem" vagy egy "igen" is megteszi.
65 centis kerekatmerovel es 15/42-es attetellel 9000-nel megy kb 168-at.
Tehat ha otosben leporgi magat,akkor megicsak csak tud menni annyit.
Én már elolvastam, és tecc.
A CR nagykirály, a többi meg kuriózum manapság. Nincs ezzel gond. Én csípem a 2T-is.

Ja és azért lenne népszerűbb a könyved mert vannak olyan emberek akiknek nincs internete/számítógépje pedig lehet hogy őket is érdekelné.
szakmat valtok
Mert azt TE írnád és nem lenne benne hülyeség.Meg mindig van olyan ember aki csak heccből is megveszi az ÚJ könyvet.
olyan konyvek mar vannak :) minek irjak,ha meg az ingyenes honlapomat sem olvassatok el.
Írhatnál "2T technológia" című könyvet, És akit érdekel ez a téma az megvehetné a könyvedet, de ez jó ötlet, nem?Akinek ekkora tudása van (ez komoly) az már íhatna könyvet, nem pedig egy fórumon ugatna le mindenkit.
Ja, kb. Próbálok keresni LE&nyomatékgörbét
nem is sejted?hogy pl 6e,8e, esetleg 10e?Annyire nem ismerem,hogy mennyit porognek ezek.
40 lovas? en olyan 8e tippelnek.
Mér,a suzukimaniac jobb lenne
igen,az a tulzas,hogy ilyen nagy a szad,kulonben meg fingod nincsa a motorokrol,csak huzod a gazt,mint a tobbseg.
A gumi a gyári méretű 80/100-21 120/90-18, sajna átmérőket nem tudok, és fordulatot sem, mert nincs rajta fordulatmérő. 1-2 héten belül jön haza a szervízből, és utána csinálok egy onboard felvételt a végsebről. Azt nem tudom, hogy gyárilag mennyit csalhat az órája.
te vagy suzuki master?
Jaj, haggyál már a powereddel.Tudom fontos egy 2T mániásnak de ez már túlzás.

enyi.
na akkor menjünk ki egy mindkettönk által ismeretlen pályára, és nézzük meg akkor ki ért hozzá többet.

és mia z hogy nem tudom mia power?
szerintem az maradjon csondben,aki azt sem tudja,hogy mi a power...amig nem tanulod meg a lecked,tobb kozom van a krosszhoz is,mint neked.
mennyit porog vegre 5-osben?es mekkora gumi van rajta?atmerot tudsz mondani nekem?
Ha a 3-as úton pest felől jössz akkor ne térj le a 3-as útról, hanem vágj keresztül a városon amikor kimész a városból ne állj meg a Brezova tanya tábláig, és ott balra lemész a völgybe, amikor leértél a völgybe megint balra, azán sooooooooookáig egyenes
jobbra föl a dombra(az aszfaltúton!), aztán egy jobbos(baloldalt szántóföld, jobboldalt szőlő és ez is asztfalt) itt már látod a pályát meg a hatalmas "tízparancsolat" táblát, balra a földúton és ott van a pálya. Remélem érthető vagyok.
Visonta mellett merre a pálya? Arra szoktam járni néha (Gyöngyös), megnézném, hogy mi újság.
Szerintem az endurón kívül a cross-t is meghagyhatná nekünk.
Az apám DR-Z-jén egy kicsit többet mutatott a kilométeróra mint amennyit ment. De csak egy kicsit csalt. De a LT-Z 140-et megy gyári átétellel úgyhogy nem lehetetlen a 170 KM/H a DR-Z-nek.
na te inkább maradj a pályán, vagy a supermotonál, az enduro részét hagyd meg nekünk
Ajjaj. Miért kell midig?
Egyébként sokat járok vele a 3-ason, és a cél a 120-as utazó volt, hogy ne kelljen nyélen forgatni. Ott már úgyis letép a szél. Egyébként nem vagyok tudatlan, bár a motorokhoz biztosan kevesebbet konyítok nálad.
Nem muszály elhinni, te onnan úgyis biztosan jobban tudod, mint én, aki az órálát nézem.
mert nem is megy.Dadis,te se higgyel el mindent,amit ezek a tudatlanok itt osszeirnak.
szerinted krossz attetellel egy 140 kilos 40 LE-s enduro (amin baszott nagy a legellenallas),tobbet megy,mint egy 40 Lovas 105 kilos SDR?