Írhatnál "2T technológia" című könyvet, És akit érdekel ez a téma az megvehetné a könyvedet, de ez jó ötlet, nem?Akinek ekkora tudása van (ez komoly) az már íhatna könyvet, nem pedig egy fórumon ugatna le mindenkit.
A gumi a gyári méretű 80/100-21 120/90-18, sajna átmérőket nem tudok, és fordulatot sem, mert nincs rajta fordulatmérő. 1-2 héten belül jön haza a szervízből, és utána csinálok egy onboard felvételt a végsebről. Azt nem tudom, hogy gyárilag mennyit csalhat az órája.
Ha a 3-as úton pest felől jössz akkor ne térj le a 3-as útról, hanem vágj keresztül a városon amikor kimész a városból ne állj meg a Brezova tanya tábláig, és ott balra lemész a völgybe, amikor leértél a völgybe megint balra, azán sooooooooookáig egyenes
jobbra föl a dombra(az aszfaltúton!), aztán egy jobbos(baloldalt szántóföld, jobboldalt szőlő és ez is asztfalt) itt már látod a pályát meg a hatalmas "tízparancsolat" táblát, balra a földúton és ott van a pálya. Remélem érthető vagyok.
Az apám DR-Z-jén egy kicsit többet mutatott a kilométeróra mint amennyit ment. De csak egy kicsit csalt. De a LT-Z 140-et megy gyári átétellel úgyhogy nem lehetetlen a 170 KM/H a DR-Z-nek.
Ajjaj. Miért kell midig?
Egyébként sokat járok vele a 3-ason, és a cél a 120-as utazó volt, hogy ne kelljen nyélen forgatni. Ott már úgyis letép a szél. Egyébként nem vagyok tudatlan, bár a motorokhoz biztosan kevesebbet konyítok nálad.
Nem muszály elhinni, te onnan úgyis biztosan jobban tudod, mint én, aki az órálát nézem.
mert nem is megy.Dadis,te se higgyel el mindent,amit ezek a tudatlanok itt osszeirnak.
szerinted krossz attetellel egy 140 kilos 40 LE-s enduro (amin baszott nagy a legellenallas),tobbet megy,mint egy 40 Lovas 105 kilos SDR?
Vagy kell rá supermotogumi? Egy "nem" vagy egy "igen" is megteszi.