Figy:
Lehet ez az én hülyeségem, de egy hobbi szinten használt motornál nincs az hogy x óra és szervíz.
Ha érzed hogy "gyengül", más lesz a hangja vagy valami furcsa változás következik be akkor vidd szervízbe.
Ha pedig esetleg nem történik semmi extra fél évig akkor a biztonság kedvéjért dobd be egy szervízbe ott átnézik 1-2 ezresért és mondják hogy van e hiba...
Valakinek van tapasztalata a wr 250 essel.vagy esetleg ezzel a yamaha családdal??a szervízt itt km ben vagy üzemórában kell mérni?
És hány km erenként vagy üzem óránként kell szelepeket beállítani?
amúgy meg ha jól emlékszem te supermotyoként használod a cr-t, nem endurozásra.
akkor létszives ne szólj bele, abba hogy hogy használom az erdőben a motort, ahoz én értek joban.
én se szolok bele hogy melyik kanyarba hogy és menyire döntöd le az nsr-t.
kimondta hogy végig gurulok?
az udvarba szoktam gurulni, de még ott is 5 centi mélyen nincs fű ahol járok.
erdőben is szoktam tartani a 90-100-110 es tempot, ne félts atól hogy cak 35 öt használok ki a 70 ből.
egy nagyobb erdőben PL:tatabánya csillebérc, nagyon jól el lehet motorozni velük.
akik szoktak velünk jönni rm250 meg cr, azok már féluton előveszik a tartalék benzint.
meg elég sok helyen lemaradnak, és nem azért mert bénák.
pedig nekik is 56 Le a motor, és még könyebb is.
lehet hogy cross pályára az kell hogy pörögje szét magátés ot agya le, de az erdőben nagyrészt a nyomaték a mérvadó.
ha meg kiszabadulok a városba, ott 100% ik ki használom a motort.
idén akartam supermotyó szettet venni hozzá.
mi ertelme van egy olyan motornak,amit nem hasznalsz ki?
hiaba 70 lovas a geped,ha csak 35-ot hasznalsz ki.Abba meg tenyleg nagy elvezet van,hogy felvaltom 5osbe es vegig gurolok vele az erdon...akkor mar inkabb gyalogturazok.
Lehet ez az én hülyeségem, de egy hobbi szinten használt motornál nincs az hogy x óra és szervíz.
Ha érzed hogy "gyengül", más lesz a hangja vagy valami furcsa változás következik be akkor vidd szervízbe.
Ha pedig esetleg nem történik semmi extra fél évig akkor a biztonság kedvéjért dobd be egy szervízbe ott átnézik 1-2 ezresért és mondják hogy van e hiba...
És hány km erenként vagy üzem óránként kell szelepeket beállítani?
Viszont az tény hogy egy 4T jobb erdőben és pont.
akkor létszives ne szólj bele, abba hogy hogy használom az erdőben a motort, ahoz én értek joban.
én se szolok bele hogy melyik kanyarba hogy és menyire döntöd le az nsr-t.
az udvarba szoktam gurulni, de még ott is 5 centi mélyen nincs fű ahol járok.
erdőben is szoktam tartani a 90-100-110 es tempot, ne félts atól hogy cak 35 öt használok ki a 70 ből.
egy nagyobb erdőben PL:tatabánya csillebérc, nagyon jól el lehet motorozni velük.
akik szoktak velünk jönni rm250 meg cr, azok már féluton előveszik a tartalék benzint.
meg elég sok helyen lemaradnak, és nem azért mert bénák.
pedig nekik is 56 Le a motor, és még könyebb is.
lehet hogy cross pályára az kell hogy pörögje szét magátés ot agya le, de az erdőben nagyrészt a nyomaték a mérvadó.
ha meg kiszabadulok a városba, ott 100% ik ki használom a motort.
idén akartam supermotyó szettet venni hozzá.
hiaba 70 lovas a geped,ha csak 35-ot hasznalsz ki.Abba meg tenyleg nagy elvezet van,hogy felvaltom 5osbe es vegig gurolok vele az erdon...akkor mar inkabb gyalogturazok.