jogosítvány, rendszám, biztosítás, világítás nélkül, közuton való személyi sérüléssel járó baleset okozása, és a kressz szabályok kisseb foku megsértése.
valahogy így állt a szabálysértési értesítőn
rosszul gondolod .
folyik taknyom nálam, a csütörtöki motorozás miatt.
amúgy + itt álla műhelyben agy 80 as dt, egy 160as rx és egy 125-ös Af1, mind javításra vár.
ya meg nekem a husky-n is karbit kéne állítani
hello crossmanfx!!Én most tanulok crossoszni a kis mocimmal,eddig nem volt rá lehetősegem h gyerekkent elkezdjem!!Ja amugy Dombóváron!!Eddig pályán max 15x mentem ja ma is de tavasszal elkezdem,és kilátásban van egy 125-ös igazi cross vásárlása!!2 moci között kell döntenem,mert szerintem ezek a legjobbak.KTM sx 125 vagy SUZUKI rm 125!!Szerinted melyik jobb,te melyiket ajánlanád??
Szeva .Én Egomi vok. de nem voltam itthon sajna mert Bükfürdőn voltam !!de tavaj a nagyfaterral mind a 2 nap kinn voltam .ma is kint voltam még nyomatták 1 páran versenyen kívül!!
Magáról a versenyről:
Tegnap szinte végig kintvoltam iszonyat atom volt. Ez volt az első enduro verseny amit láttam szóval sok benfentes infom nincs de amit külsősként láttam:
Iszonyat jó pálya ami egyben elég hosszú is. Voltak a gyorsasági szakaszok amik nagyjábólabból álltak hogy át a nagyjából sík földeken, de ezt nemtom pontosan mert ezt csak kocsiból az út mentén láttam. Ahol én voltam sokat az az enduro speciál ahol szallaggal körbevett természetes pályán nyomultak. Itt említeném meg hogy hatalmas gratula a szervezőknek a természeti adotságokat 100%-ig kihasználták! Ezen a részen voltak igen szép siratók, volt egy elég kemény ami választható volt azaz vagy felmész rajta és időtnyersz vagy kikerülöd ami oylan + 40-80ms volt. Itt voltak kemény dolgok, egymás beérése, egyszerre 3an a siratón, motor eldobások, stb.
Az egész versenyre elmondható hogy az első osztály annak is igazán az első 10-15 versenyzője húzta nagyon keményen, tehát bevállalták a siratót (simán fel is jöttek) na meg ahol más satu fékkel ment le ők gázzal :D
A cross szakaszon is kintvoltam, a csévi pályán mentek (itt ott más nyomon) de ez nem volt az igazi mivel nem crossversenyzők ezért itt nem volt túl sok látnivaló.
Ma is kimentem de most csak az első osztályt néztem meg.
Az első nap 5 kört kellett megtenni, ma csak 4et és kb 12 felé befejeződött. (11kor eljöttem)
A pálya állapota: szinte mindenho, a legideálisabb ilyen kicsit vizes, frankón volt tartása de a sártól messze volt. Cséven az egyik visszafordító (a képen látszik) viszont igen trutyis volt, a többi szakasz állapotát nem tudom nem láttam.
Az idő tegnap elment ma viszont szép napos kellemes 6-7 fok volt kb.
Hi!
Kicsit off de muszáj :D
Aki teheti (ha már ma nem tette meg) holnap jöjjön ki az esztergomi enduro versenyre!
Iszonyat jó pálya lett kiépítve, főleg az enduro speciál, az nem semmi.
Na de hogy ne legyen teljesen off: van cross szakasz is a piliscsévi pályán. Nagyon cool :D
én a cr nél ugy oldottam meg a dolgot hogy polisport fejidom, abba egy kis kapcsoló, és a légszürő házba egy kis méretű zselés aksi, nagyából olyan 4 centi magas10 centi hosszú, és 4 centi széles volt.
ha rendszereen haználtad akkor olyan 4 napot birt ki.
de az okozott kárt zsebből kelletkifizetnem, és ez miatt kell eladni. a 20 kvarnat
valahogy így állt a szabálysértési értesítőn
Én saját hibámból kifolyólag (szallagszakadás) még vagy egy fél-1 hónapig nem ülhetek mocira....
tőled lefele, olyan 80km re
folyik taknyom nálam, a csütörtöki motorozás miatt.
amúgy + itt álla műhelyben agy 80 as dt, egy 160as rx és egy 125-ös Af1, mind javításra vár.
ya meg nekem a husky-n is karbit kéne állítani
Versenynaptár:
http://www.mams.hu/php/mams_enduro_naptar_h.php
Magáról a versenyről:
Tegnap szinte végig kintvoltam iszonyat atom volt. Ez volt az első enduro verseny amit láttam szóval sok benfentes infom nincs de amit külsősként láttam:
Iszonyat jó pálya ami egyben elég hosszú is. Voltak a gyorsasági szakaszok amik nagyjábólabból álltak hogy át a nagyjából sík földeken, de ezt nemtom pontosan mert ezt csak kocsiból az út mentén láttam. Ahol én voltam sokat az az enduro speciál ahol szallaggal körbevett természetes pályán nyomultak. Itt említeném meg hogy hatalmas gratula a szervezőknek a természeti adotságokat 100%-ig kihasználták! Ezen a részen voltak igen szép siratók, volt egy elég kemény ami választható volt azaz vagy felmész rajta és időtnyersz vagy kikerülöd ami oylan + 40-80ms volt. Itt voltak kemény dolgok, egymás beérése, egyszerre 3an a siratón, motor eldobások, stb.
Az egész versenyre elmondható hogy az első osztály annak is igazán az első 10-15 versenyzője húzta nagyon keményen, tehát bevállalták a siratót (simán fel is jöttek) na meg ahol más satu fékkel ment le ők gázzal :D
A cross szakaszon is kintvoltam, a csévi pályán mentek (itt ott más nyomon) de ez nem volt az igazi mivel nem crossversenyzők ezért itt nem volt túl sok látnivaló.
Ma is kimentem de most csak az első osztályt néztem meg.
Az első nap 5 kört kellett megtenni, ma csak 4et és kb 12 felé befejeződött. (11kor eljöttem)
A pálya állapota: szinte mindenho, a legideálisabb ilyen kicsit vizes, frankón volt tartása de a sártól messze volt. Cséven az egyik visszafordító (a képen látszik) viszont igen trutyis volt, a többi szakasz állapotát nem tudom nem láttam.
Az idő tegnap elment ma viszont szép napos kellemes 6-7 fok volt kb.
Majd tudósíts már kérlek minket az eseményekről!
Milyen volt a verseny,a pálya,a résztvevők száma,stb.?
Versenynaptárat nem tudod hol nézhetném meg?
aki van az irjon...........
egyik haverom is a kx-250-re tett lámpás fejidomot.......
már elövettem a gépemet és délütán gurulok egy-két kört!!!!!
Kicsit off de muszáj :D
Aki teheti (ha már ma nem tette meg) holnap jöjjön ki az esztergomi enduro versenyre!
Iszonyat jó pálya lett kiépítve, főleg az enduro speciál, az nem semmi.
Na de hogy ne legyen teljesen off: van cross szakasz is a piliscsévi pályán. Nagyon cool :D
ha rendszereen haználtad akkor olyan 4 napot birt ki.
CR-re pl jo a CRF utcai enduroe es igy tovabb...gondolom KX re is van.