Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Közben ugyis lenne pihentetve mert ugyis előbb fárad el a gép mint az ember meg a tankolásnális pihenni ugyhogy szerintem azzal nem lennnének olyan nagy problémák. Jah és max.50km tekernék le egybe utánna a szebbik felem már biztos fájna
nem cross moci, hanem egy gsxr600 széthúzva
Ja az más!
mér nekem magyarázod???
lehet hogy nem versenyzek, de szerintwem több blokkot láttam széthuzva mint te.
cirka 3 éve ebből élek .
Nem értitek mit mondok?Mondjuk hogyha csak egy alkalomra kell akkor semmi baj....
a cr125- ment olyan 110 et üvegen.
Ez igaz de akkor is melegedni fog!
Azért nem megy 100-nál tÖbbet mert nem erdőre csinálták.Amúgy is "98 KX250 megy 80-at.És nem megy sokkal többet az új sem.
Esetleg hogy elmennyen annyival eggyel nagyobb fogaskereket raokok fel hátulra
Kösz az észrevételt kishapsi!!de azért egy 250 2T scak elmegy 110,120al az meg bőven elég terepen sőt már túl sok is főleg az erdőben.De ez csak az én véleményem
Igen 14 vagyok ha jól tudom.
Semmi bajom nem volt még ezzel. Nem is hiszem hogy lesz.
suzukimaster te tényleg 14 vagy?? vajon mért nem tudom elhinni??
figyeljetek az rmz nél a szelepállításra meg x idönként a szelepeket is cserélni kel.
mert a magas fordulaszám miatt titánium szelepek vannak, azt meg x oránként ki kell cserélni, mert ha leszakad akkor mégjobban beszopod.
Endurózásra a 4T jobb. Mert ha gyorsabb helyen mész az nagyon kellemetlen amikor 80-nál nem megy többet a 2T.Meg egy idő után 80-as sebességnél elkezd melegedni aztán megáll.
2T 250 eszetlenül megy az biztos. Az RM-Z nem túl szervízigényes, még nem volt szervízben, olajcserét, ilyesmit itthon csináljuk.Az LT-Z-n ingyen megcsinálták a szelepállítást.
Bocs félre vezettelek suzukimaster mer nem írtam meg pontosan én a 250est 2T-re értettem .És te amikor viszed szervizbe mennyit hagsz ott?
Úgy már nem biztos hogy megéri nekem meg én főleg endurózzásra használnám estleg hetente vagy 2 hetente látna cross pályát
suzukimaster mi a véleményed az e-mailemmel kapcsolatba amit írtam??
2ütemnél ha csak hobby szinten mész akkor 1 évente "illik" dugót cserélni.Pályán(cross) többet fogyaszt minden motor.A 125-ös 2T többet fogyaszt de a 250 4T-nek sincs rossz étvágya.
1ébként mennyivel fogyaszt többet egy 250es mint egy 125ös vagy az attól is függ hogy mennyire pörgeted gondolom vagy???Egy 250nél ha hobby szinten használom akkor később kell dugót cserélni, míg egy 125 öst akár 11000-ig is.Befolyásolja ezt hogy a 250esnél nagyobb igénybevételnek van kitéve??Vagy ott már más dugót is kell bele rakni??Homályosítsatok már fel thx!!
Szelepre gondoltam 1ébkéként!!
ha lenne egy kerteshazam...akkor tuti lenne egy cross is,amivel lajtosan szoktam a terepet.Elsonek egy KX 80 is megtenne.
Állat. Ismerem a 2T-ket, igaz csak CZ volt az az 500-as amivel mentem max, de már az is bolond volt.
14 évesen beléptem egy motoros szakosztályba, ahol saját motor kellett volna, mert a klubnak nem volt, csak 1 500-asa, de azt még a felnőttek is hanyagolták.
Na így nem lettem versenyző, de így még élek.
Persze,hogy ha egy 400-ast hasonlitunk 125-hoz,ott az elony NM-ben,de LE erosebb.
Viszont ha egy 400-as 2T hasonlitanal egy 4T-hez,szerinted kinel lenne az elony?
500:meg kell tanulnod ugy motorozni,hogy nem csinalsz hirtelen gazrantasokat.
Egyebkent meg sokkal nehezebb berugni,mint menni vele. A menésen itt most utcai (nem verseny) menést ertettem és betonon. Aki regota motorozik,ismeri a 2T-et es megadja a kello tiszteletet a motornak az nyugodtan tud vele menni. Bar amikor a haver kielozott mogulem a DRZ-jevel nyaron en meg a nyomaba eredtem,egy kicsit vadabban mint kellett volna-,akkor bizony vegig emelte az elejet 5-osig.