Közben ugyis lenne pihentetve mert ugyis előbb fárad el a gép mint az ember meg a tankolásnális pihenni ugyhogy szerintem azzal nem lennnének olyan nagy problémák. Jah és max.50km tekernék le egybe utánna a szebbik felem már biztos fájna
Kösz az észrevételt kishapsi!!de azért egy 250 2T scak elmegy 110,120al az meg bőven elég terepen sőt már túl sok is főleg az erdőben.De ez csak az én véleményem
figyeljetek az rmz nél a szelepállításra meg x idönként a szelepeket is cserélni kel.
mert a magas fordulaszám miatt titánium szelepek vannak, azt meg x oránként ki kell cserélni, mert ha leszakad akkor mégjobban beszopod.
Endurózásra a 4T jobb. Mert ha gyorsabb helyen mész az nagyon kellemetlen amikor 80-nál nem megy többet a 2T.Meg egy idő után 80-as sebességnél elkezd melegedni aztán megáll.
2T 250 eszetlenül megy az biztos. Az RM-Z nem túl szervízigényes, még nem volt szervízben, olajcserét, ilyesmit itthon csináljuk.Az LT-Z-n ingyen megcsinálták a szelepállítást.
2ütemnél ha csak hobby szinten mész akkor 1 évente "illik" dugót cserélni.Pályán(cross) többet fogyaszt minden motor.A 125-ös 2T többet fogyaszt de a 250 4T-nek sincs rossz étvágya.
1ébként mennyivel fogyaszt többet egy 250es mint egy 125ös vagy az attól is függ hogy mennyire pörgeted gondolom vagy???Egy 250nél ha hobby szinten használom akkor később kell dugót cserélni, míg egy 125 öst akár 11000-ig is.Befolyásolja ezt hogy a 250esnél nagyobb igénybevételnek van kitéve??Vagy ott már más dugót is kell bele rakni??Homályosítsatok már fel thx!!
Állat. Ismerem a 2T-ket, igaz csak CZ volt az az 500-as amivel mentem max, de már az is bolond volt.
14 évesen beléptem egy motoros szakosztályba, ahol saját motor kellett volna, mert a klubnak nem volt, csak 1 500-asa, de azt még a felnőttek is hanyagolták.
Na így nem lettem versenyző, de így még élek.
Persze,hogy ha egy 400-ast hasonlitunk 125-hoz,ott az elony NM-ben,de LE erosebb.
Viszont ha egy 400-as 2T hasonlitanal egy 4T-hez,szerinted kinel lenne az elony?
500:meg kell tanulnod ugy motorozni,hogy nem csinalsz hirtelen gazrantasokat.
Egyebkent meg sokkal nehezebb berugni,mint menni vele. A menésen itt most utcai (nem verseny) menést ertettem és betonon. Aki regota motorozik,ismeri a 2T-et es megadja a kello tiszteletet a motornak az nyugodtan tud vele menni. Bar amikor a haver kielozott mogulem a DRZ-jevel nyaron en meg a nyomaba eredtem,egy kicsit vadabban mint kellett volna-,akkor bizony vegig emelte az elejet 5-osig.
lehet hogy nem versenyzek, de szerintwem több blokkot láttam széthuzva mint te.
cirka 3 éve ebből élek .
mert a magas fordulaszám miatt titánium szelepek vannak, azt meg x oránként ki kell cserélni, mert ha leszakad akkor mégjobban beszopod.
14 évesen beléptem egy motoros szakosztályba, ahol saját motor kellett volna, mert a klubnak nem volt, csak 1 500-asa, de azt még a felnőttek is hanyagolták.
Na így nem lettem versenyző, de így még élek.
Viszont ha egy 400-as 2T hasonlitanal egy 4T-hez,szerinted kinel lenne az elony?
500:meg kell tanulnod ugy motorozni,hogy nem csinalsz hirtelen gazrantasokat.
Egyebkent meg sokkal nehezebb berugni,mint menni vele. A menésen itt most utcai (nem verseny) menést ertettem és betonon. Aki regota motorozik,ismeri a 2T-et es megadja a kello tiszteletet a motornak az nyugodtan tud vele menni. Bar amikor a haver kielozott mogulem a DRZ-jevel nyaron en meg a nyomaba eredtem,egy kicsit vadabban mint kellett volna-,akkor bizony vegig emelte az elejet 5-osig.