csatlakozom schül-hoz, én 1 éve ültem át a 4T re, abbol is a nagyobbikra .
és az kurvabiztos hogy kissebet nem fogok venni.
2T ből csak a cr vagy a kx 500 jöhet szóba
az egy külön feeling mikor úgy mész át az egész erdőn hogy nem váltasz, mert birja a motor.
mikor motoroztam krossosokkal, ők végig 1-2 max 3 ba jöttek, én meg egyedül a visszaforditós kanyarnál tettem visza 4 be.
máshol 5-6 ba mentem
Na igen az is igaz hogy az XR400 épp hogy vagy talán kicsit le is van maradva teljesítményben a 125ös YZ-hez képest.
De én még mindig azt vallom hogy kb. 40LE bőven elég főleg csak endurózásra.
Viszont ez csak az én véleményem lehet veszel egy 250es 2T cross gépet és iszonyat jókat fogsz vele csapatni.
Hát van benne valami cak ha vennék akkor már yamahát de azon is ugyanúgy 30 üzemóránként kell szelepeket állítani nem.Meg azért egy 250 4T enduró azér egy kicsit gyengébb mint ge y ugyanolyan ccm cross.Bár nem a lőerő számít elsősorban csak ezt is figyelembe lehet(v. kell) venni
Figy:
Ha 4T veszel sztem abból se crosst ha csak erdőben akarsz csapatni. Arra találták ki az igazi endurókat. Pl.: XR400, DRZ-E, WR.
Ezek közel nem annyira szervízigényesek mint a cross társaik és azért amatőr szinten bőven bírják a crosst is. (nem 1 pályán látni XR/DRZ-ket és elég jól nyomják nekik)
NA meg az is tévhit hogy 2T cross az olyan hogy megvesszük azt csak tankolni kell bele. Vedd figyelembe hogy abba jóval több olaj és dugó is megy ;) (bár én még nem cseréltem YZben sajna a sors úgyhoztahogy nem bírtam annyit nyúzni hogy kelljen)
No meg ardőben sokkal feelingesebb egy mély dörmögő 4T mint a visító 2T
Schüll most megint elbizonytalanítottál eddig azt hittem hogy a 2T az jó lesz de sok embertől hallottam hogy a 4T az oda jobb.Csak azzal meg az a a problémám hogy szelephézag beállítás és nem akarom 30 üzemóránként ezért szervízbe vinni.Tehát akkor valószínű hogy meg kell tanulnom és akkor veszek 4T.de azért kösz a hozzászólást!!
A piheno azert kell,mert elfaradsz te magad. Kapaszkodni kell rendesen + kicsit raz is felsobb fordulatokon.14 literes tank van az enyemen...bar meg pontosan nem mertem be,de olyan 170-180 km-t el lehet menni vele 1 tankkal varosban.Termeszetesen aha versenyzel vele kevesebbet.
Hi!
Nem akarok beleszólni hogy mit vegyél meg mit ne de 1 jótanács:
crossmotorral ne akarj endurózni! Nekem egy 2001-es YZ125-ösöm van, pályán qrva jó és élvezetes de erdőben nem az igazi. Konkrét összehasonlítási alapom van egy XR400asal és az endurózásra kb. 100x jobb ;)
2T crossra való szvsz és nem erdőbe...
Ja és ha kezdő vagy szvsz nehogy 250es 2Tt vegyél mert helyben meghalsz. Nekem a 125ös is bírt egy hüvejkúj törést és egy szallagszakadást okozni.
Szóval csak óvastosan, ésszel, és full védőcucban!
A maico-t hol gyártják?Nem hallottam még erről a márkáról. Mi baráti körünkben is volt egy cr 500 tulajdonos.Csak szerencsétlen beleesett egy vízmosásba:(A cr-t eladta.
Lehet hogy újra divatba jönnek az 500 2T-k.Az emberek elkeztek supermotózni és ez ebből a szempontból pozitív.Azért nem gyártanak (ha nem gyártanak)már óriás 2T-ket mert crossra túl erős. De azért jó vele supermotózni, és lehet hogy ez éleszti ezeket a gépeket újra.
és az kurvabiztos hogy kissebet nem fogok venni.
2T ből csak a cr vagy a kx 500 jöhet szóba
az egy külön feeling mikor úgy mész át az egész erdőn hogy nem váltasz, mert birja a motor.
mikor motoroztam krossosokkal, ők végig 1-2 max 3 ba jöttek, én meg egyedül a visszaforditós kanyarnál tettem visza 4 be.
máshol 5-6 ba mentem