Akkor a haverjaid biztosan tudnak tanácsot adni, nem?
(szervíztapasztalat, alkatrészár, tartósság)
Én azért ajánlottam a lájtosabb terepgépeket, mert kezdésnek elég, és nem tudtam, hogy ilyen jól vagy elengedve...
Teljes szívemből az RMZ 450, vagy YZ 450F- et ajánlanám, ha már tényeg így kinőtted a "kicsiket"
egyébként nem hiszem h földhözbaszna, mert már sok crossos haverom 125-ösét,
sőt 250-ét próbáltam!Jó a 250 ktm brutális de simán tudtam vele menni 10 perc ismerkedés után(a pályán csapattam!!)
Neharagudj de ha te átulsz a derbidrol egy RM-re az akkor téged simán agyoncsap,ha motocrosszt akarsz akkor max 7-8 éves legyen de már az is sok.
az enduroban nem számít ha 10-15-akár 20 éves is leet ha megkímélt.vagy felujitott,de ha a motocrossnak letelik az ideje akkor az csak szétpottyan szo szerint.
a havernak volt ugy az RM-je,kurvára ment,de 94-es volt és kezdett szétpotyogni de szoszerint,inkább eladta,és ez 3 éve volt.
Akármilyet veszel, sokba fog kerülni az üzemeltetése(CR,RM,KX,YZ,SX)
Ha nem üzemórásat veszel, akkor sokkal olcsóbb, és sztem kezdésnek jobb is.(DT,MTX,DR,TS)
Eleinte úgyis jobban hajlani fog a vas, akkor legalább az olcsóbb alkatrészeket kell venned hozzá.
Ajánlom pl MTX125-öt, ami viszonylag erős is, jó és olcsó.
Ez az én tanácsom.
hello 1 kezdő crossos vok,jelenleg egy derbi sendám van,és most tavasszal akarok venni
1 125-t!!szerintetek megéri ezeket a 92-96-os évjáratúakat megvenni olyan 250-300 ezerért, vagyezek már szét vannak hajtva??
na én a 120ast a 610 re használom, ott ne igazán érdekel ha a 70 lóbol vissazfog 5 öt.
de viszont vizmosásokban is kibaszottul lehet menni, mert tapad az aoldalfalon.
szevasztok,elado a SUZUKIm
szoval Svajcbol származik,
TS-R 125,1995-os évjárat,felujitott motorral,második furat kb 1 honapos benne a cucc,uj kuplung lamellák,nyitott power,egész kipufogo rendszer HONDA CR 125-rol ,olajkevero kiiktatva.felujitott elso villa csapágyak a kerekekben,osszes fékpofa+olaj,új lánc + lánckerekek elol 13-as hogy nyomatékossabb legyen.elol hátul CRM-es átalakított sárvédo idom,uj kormány,strett-es elso mask,alávilágitás,lehetséges uj krossz gumik + hozáfizetés.jelenleg uti gumikon,kis fogyasztás,eredeti karbival 110 km-et mentem vele 4 liter-el,amiota felujitottuk a motrot csak is 95 Natural uzemanyagra + CASTROL TTS EXTREM olajat használok.
majd még ha valami eszembe jut akkor felteszem.
ára 40000 Sk 240000 Ft,meg lehet eggyezni,ha valaki atjon akkor engedek az arbol.
ha +engeditek hogy beleszóljak a 120as télleg széles. Nekem 200ason volt és azt is visszafogta! (igaz az enduro és lóra kb annyi mint egy 25ös krossz)most 140es van mer csak azt tudtam szerezni Egy rémálom!! !!
a 120/as ay kurva nagz vissya fogja a motrot,120/ast 250/es 2 utemure vagz 450es 4 utemure raknak.
125 2 utemre max a syellesseg 100 es a profil magassaga is 90 vagz 100 legzen eyt is joll lehet donteni mert olzan gomb alaku lessy,
volt nekunk olzan hogz 80/as DT/n volt 120as gumi kicsit simara volt elkopva ayt nem lehetett jol donteni.
nem csak egyenesben megyek kanyart is be tom venni !!
ja és máá voltak itt az X-akták-tól és el akarták vinni mondtam nekik:"Nem viszitek el mert hívom a kutyámat ,aki kiskorában UFO volt"
De leteszed a motorodat a garázsba, meghírdeted
hogy eladó egy 125-ös krosszmotor "kis tuninggal"
52-54 LE felbátorítva!
Aztán vársz egy pár napot és jön a FÓKUSZ vagy az X-akták,
és riportot csinálnak veled hogy ugyanmár hogy sikerült ilyen erős
motorra szert tenned.Tán az ufók hozták?
Ez maga a "trükk" arra hogy felhívd a figyelmet magadra
a fórumon,és ez neked elég könnyen sikerült...
(szervíztapasztalat, alkatrészár, tartósság)
Én azért ajánlottam a lájtosabb terepgépeket, mert kezdésnek elég, és nem tudtam, hogy ilyen jól vagy elengedve...
Teljes szívemből az RMZ 450, vagy YZ 450F- et ajánlanám, ha már tényeg így kinőtted a "kicsiket"
sőt 250-ét próbáltam!Jó a 250 ktm brutális de simán tudtam vele menni 10 perc ismerkedés után(a pályán csapattam!!)
az enduroban nem számít ha 10-15-akár 20 éves is leet ha megkímélt.vagy felujitott,de ha a motocrossnak letelik az ideje akkor az csak szétpottyan szo szerint.
a havernak volt ugy az RM-je,kurvára ment,de 94-es volt és kezdett szétpotyogni de szoszerint,inkább eladta,és ez 3 éve volt.
és hondába láttam viszonylag elfogadhatót!!Ezek elég jók nem?
Ha nem üzemórásat veszel, akkor sokkal olcsóbb, és sztem kezdésnek jobb is.(DT,MTX,DR,TS)
Eleinte úgyis jobban hajlani fog a vas, akkor legalább az olcsóbb alkatrészeket kell venned hozzá.
Ajánlom pl MTX125-öt, ami viszonylag erős is, jó és olcsó.
Ez az én tanácsom.
(enyém is 120, de az a gyári méret!)
1 125-t!!szerintetek megéri ezeket a 92-96-os évjáratúakat megvenni olyan 250-300 ezerért, vagyezek már szét vannak hajtva??
de viszont vizmosásokban is kibaszottul lehet menni, mert tapad az aoldalfalon.
szoval Svajcbol származik,
TS-R 125,1995-os évjárat,felujitott motorral,második furat kb 1 honapos benne a cucc,uj kuplung lamellák,nyitott power,egész kipufogo rendszer HONDA CR 125-rol ,olajkevero kiiktatva.felujitott elso villa csapágyak a kerekekben,osszes fékpofa+olaj,új lánc + lánckerekek elol 13-as hogy nyomatékossabb legyen.elol hátul CRM-es átalakított sárvédo idom,uj kormány,strett-es elso mask,alávilágitás,lehetséges uj krossz gumik + hozáfizetés.jelenleg uti gumikon,kis fogyasztás,eredeti karbival 110 km-et mentem vele 4 liter-el,amiota felujitottuk a motrot csak is 95 Natural uzemanyagra + CASTROL TTS EXTREM olajat használok.
majd még ha valami eszembe jut akkor felteszem.
ára 40000 Sk 240000 Ft,meg lehet eggyezni,ha valaki atjon akkor engedek az arbol.
Szóal sztem 110esnél szélesebbet semmiképp!
125 2 utemre max a syellesseg 100 es a profil magassaga is 90 vagz 100 legzen eyt is joll lehet donteni mert olzan gomb alaku lessy,
volt nekunk olzan hogz 80/as DT/n volt 120as gumi kicsit simara volt elkopva ayt nem lehetett jol donteni.
hatra tegyél 120 ast sokkal joban fogja majd az oldalán.
kibaszottul be lehet majd dönteni.
hatra 100per 90 19
elöl 21-80
hátul 19-100
ja és máá voltak itt az X-akták-tól és el akarták vinni mondtam nekik:"Nem viszitek el mert hívom a kutyámat ,aki kiskorában UFO volt"
hogy eladó egy 125-ös krosszmotor "kis tuninggal"
52-54 LE felbátorítva!
Aztán vársz egy pár napot és jön a FÓKUSZ vagy az X-akták,
és riportot csinálnak veled hogy ugyanmár hogy sikerült ilyen erős
motorra szert tenned.Tán az ufók hozták?
Ez maga a "trükk" arra hogy felhívd a figyelmet magadra
a fórumon,és ez neked elég könnyen sikerült...
Mert kéne már lassan gyakorolni