Most nem vágom mi bajod? A dt gyári súlya 135kg ha jól tudom! Ha nem akkor lécci világosíts fel! Én így tudtam! Egyébként nem drága az alkatrész! Az yz cuccai jók hozzá!
Hy.Léciike valaki aki keni az angolt nem tudná nekem megnézni,hogy junisban Los Angeles környékén mikor és hol lesznek freestyle vresenyek.Aki meg nem tudja az angoolt az nem tud vaalami linket adni.?
Maths!
A képlet nagyon egyszerű! Mire akarod használni a gépet?
El kell döntened hogy hajlandó vagy-e sokat áldozni rá! Kérdezd csak meg a haverjaidat hogy mennyit költenek 1éveben a vasakra!(sokat) A költségmentes crossgép nemlétezik!!
max2évig költségmentes aztán széttörik a lejárt üzemórájú dugó szétbassza a hengert meg minden mástis!!
Szóval A KÉPLET:
1.ha versenyezni akarsz akkor arra áldozni kell.
2.ha hobbiból és KEVÉS pénzből akarsz pályázni akkor a te pro.dra a megoldás egy VERSENYENDURO!! Nem Dt meg Mtx azok csak endurok!
Hiddel ismerem a problémádat énis hasonló cipőben járok!
Most egy Yamaha DTWR200asom van! Ez a gép elég ritka!
94es, tavaly lett benne dugo cserélve és még A GYÁRI VOLT BENNE!A motor csak kb.110 kilo!(a dt,mtx130-140körül vannak)! Ez a gép végülis egy tartós, lámpás 125yz!
kb.45 Le! Ja és eladó!(új kuplung, festés stb.) Ha érdekel szólj és írok róla többet! Találtam 1képet, ez nem azenyém(sajnos) de ilyen azis csak nem fekete meg szupermotyó
Az "elengedve" alatt azt értettem, hogy sok pénzed van. De ez csak egy következtetés volt abból, hogy feltétlenül olyan motort akarsz, aminek a vételárát 1 idény alatt még plusszban ráköltöd versenyszerű használat mellett.
Tényleg nem akartgam bunkó lenni egyébként, de abba bele kell törődni, hogy ha azt a kategóriát választod, akkor a gatyád is rámegy. Benzin, olaj, dugó, lánckerék, lánc, küllők, gumi hogy csak a gyakrabbiakat említsem.
figy egy 96os gépet kitudszfogni 300erér és azok már böven jók. és sztem a KTM-et felejtd el és a helyébe nézz yz-ket is mer kurvajok. az rm-nek meg elég gagyi a powerrendszere mer sokszor beesik a hengerbe és csunya dolgokat rendez attol függetlenül jó csak sok karbantartást igényel mármint a power.
kösz de a crosspályán a haverok egyfolytában ajánlgatják a gépeiket!!Persze 600-700 ezerért!!De szinte minden hozzáértő haverom azt mondta amit te!!Kösz a tanácsot!!
Ezt te döntsd el! Nem akarok hülyeséget írni, de egy dugó 30-40 üzemóra és csere.
Kérdezz meg valaki crossost, mert én így emlékszem és ez nem biztos!
Merre laksz? Környékünkön mindig van pár motor eladó
Hát nem tudom! nekem is egy pár ismerősöm aki crossozik, de ők nekem azt mondták, hogy ne vegyek ilyet ha nem akarok sokat költeni rá.
Ja, és ha mondjuk endurozol, akkor arról nem is beszélve, h kicsi a tank és sokat eszik!
Én a 4t-re voksolok
egy haveom haverja vett egy crossot 90 000ft!!asszem hondát, nem tudom hányas évjárat!!125-ös a gép és váltig állítja h szuper és nincs vele gond és h költségmentes!!erről mit gondolsz??
Ha belegondolsz crossmotort nem nagyon vesznek hobby célra.
Ha meg versenyeztek vele akkor a 9 év ( 96-os) alatt sok pofont kaphatott és
az ilyen motoroknak megvannak adva az üzemórák, h dugó stb. csere.
Szóval én nem vennék, mert negyon sokat rálehet költeni !
Sziasztok!
Én nem értek valamit! 3 éve motorozok 650-essel és sok durva gépet próbáltam és motoroztam is velük, de egy 250-es cross még tud újat mutatni!
Lehet én vagyok a bal...sz
Akár, hogy is nézem 116kg a sima DT 125R.
Nem tudom milyen DT az ami 140kg Nekem is volt az se volt több 116-nál