Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azmost nemköll, az enyém még jól dolgozik hálistennek, a haver LC4-e viszont kegyetlenül lóbált már hátul, szinte 0 volt a csillapítás, tán az idősebb Déczipapa csinálta meg neki.
workshop manual, mindenféle földi okosság amit csak el bírsz képzelni!
Szerintem igen!
Mármint 130 mm.
Mondjuk ez endurónak tűnik, de ezekszerint akkor 1130 mm a légrésfing?!?
A sajátommal most még nem, a KTM-ét meg felújították valahol Pesten. Mijaza okosság amúgy?
hátsó telóval nem foglalkozol? van hozzá okosságom!
Vagyis ilyenni: http://www.sportmotor.hu/motor...
Ráér persze
duplakipus 640 2006os akkor prestige? este ráér ha megnézem?
Ilyen e ni e: www.bikez.com%252Fpictures%252..." title="https://www.google.hu/search?hl=hu&gs_rn=2&gs_ri=hp&tok=cwxaHfUjNow-G7Y96gS08A&cp=16&gs_id=on&xhr=t&q=ktm+lc4+640+2006&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.42080656,d.Yms&biw=1440&bih=792&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=HvYYUdOCEuil4ATxh4H4BA#imgrc=SELn53Rf2k8AtM%3A%3BKZ8WNIPpdNzJnM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.bikez.com%252Fpictures%252..." target="_blank">https://www.google.hu/search?h...
A légrés az az a dolog amikor a repülő egyszer csak huppppppp zuhanni kezd majd megint repül.
A jelenséget Brit tudósok fedezték fel a 2000-es évek elején.
Kutatásuk szerint a légben (lásd levegő) olyan részek mozognak, ill. cikáznak a levegőben, amikben kevesebb az oxigén és ez okozza a jelenséget mikor látunk repülőket több métert zuhanni majd ismét gond nélkül tova szállni.

Ennek mérését még nem sikerült megoldaniuk de az a hír járja, hogy Magyarország eldugott kis zegzugaiban van egy társaság akik tudják a megoldást ennek mérésére de kilétük a mai napig csak legenda maradt.
1 liter ment a két szárba? na hát ezaz! csontszáraz, vagy csak olajcsere, sokmindentől függ ez.
milyen KTm pontosan? van manualom szerintem meg tudom mondani a légrést.
Az aprafaszkiban is most cseréltem, ahhoz nagy nehezen kiderítettem, hogy 125 mm légrésnek köll lenni, így annyit löttyintettem bele. Az ugyanígy 48-as, csak az Marzo. Kicsivel több mint 1 lityi ment bele, de úgy hogy csontszáraz volt mindkét szifon.
első mondat: nem 1 hanem fél liter száranként
ez 48as teló, nekem 41 volt. száranként elég bele egy liter. amugy senki nem fog neked pontos értéket mondani én már végig szoptam ezt a kérdést .

Addig kell tölteni olajjal, amíg rugó nélkül, teljesen összetolt állapotában el nem éred a kívánt légrést. link

Én azt tettem hogy betöltöttem száranként 4.5 decit, aztán még felet felet. igy lett fél liter száranként. Okosok szerint a légrés méréssel is olyan 5.5-6 deci megy bele szóval fél fél liter és jó lesz. Nem versenykörülmények vannak, szerintem átlagpilótánál nem fog gondot jelenteni.
48-58-8,5/10,5 a szimering mérete. Jöhet a légrés báttya! Gondolom teljesen összetolva, rugó nélkül kell mérni ugye? Elég les bele 1 liter olaj?
Jónapot kívánok!

http://youtu.be/hXn8-5gmWaM
az a félő hogy a rotor anyaga bírja -e az oda - vissza "deformálást " és ha még bírja is egy esetleges stopinál nem adja-e meg magát!
amugy légrést kell mérni, ha ezen kivül van még kérdésed mondd a méretét.
Érdekel még 640 elsőtelóolaj infó? amugy vót KTM-em. lehet hogy tudom