Vitathatatlan, hogy felhasználófüggő! És a DRZ-t se kritizálom, annyira :D csak értitek... tönkretehetetlen de mégis az :)
Viszont, az XT klubnak hála nagyon sok XT szervíztapasztalatait követem nyomon, sőt a klubosok ezt nyilvántartásba is veszik, és van 1-2ember aki stuntol az XTvel, volt aki a Fekete tengert motorozta körbe néha embertelen körülmények között, van aki kemény endurózásra használja a dögnehéz egyébként nem arra való R-es XTket, és kevesebb a meghibásodás mint a DRznél! Arról nem is beszélve, hogy olyan volumenű hibákról mint ami dörzinél szokott jelentkezni, még nem hallottam XTnél! Ez persze nem azt jelenti, hogy nincs, de úgytűnik, hogy jelentősen kevesebb mint dörzinél. Persze kevesebb XT gurul mint drz de na...
Végülis kár összehasonlítani a két motort, nem azért döntöttem az XT mellett mert megbízhatóbb, más okok miatt jobban bejön és végül meglett a cash. Arra akartam célozgatni, hogy nem bántam meg, mert azóta sok rosszat hallottam DRzről.
Én beletekertem vagy ötvenezret, egy főtengelyfelújításom volt, de az is egy nyári 35 fokos melegben elkövetett leszabályzós gumifüst közben csörrent be. Ha az nincs, akkor bontatlanul nyögi le azt a távot alattam. Nameg persze a kötelező lendkerék-csavar szakadás...
Ha te is úgy használnád az XT-t, mint egy kétüteműt, menne a levesbe az is! És sokan úgy használják a DRZ-ket is. Én még mindig állítom: erősen felhasználófüggő a tartósság!
STB...
Akit DRz-st ismerek mindenkinek meg kellett bontani Érdekes mennyire beharangozzák az agyonüthetetlenségét de azért sok embernek sikerül... kinek azért mert elhanyagolja és megöli, kinek a balszerencse miatt Pedig anno én is nézegettem őket mikor kérdőjeles volt, hogy összejön-e az XT
A múltkor még nem volt ennyire szar élet, mint most...
Az viszont biztos, hogy az öreg nagyon komoly a szeren.
Ahogy meg minden koncertet kezdenek... Ááá, az kurva nagy.
Viszont, az XT klubnak hála nagyon sok XT szervíztapasztalatait követem nyomon, sőt a klubosok ezt nyilvántartásba is veszik, és van 1-2ember aki stuntol az XTvel, volt aki a Fekete tengert motorozta körbe néha embertelen körülmények között, van aki kemény endurózásra használja a dögnehéz egyébként nem arra való R-es XTket, és kevesebb a meghibásodás mint a DRznél! Arról nem is beszélve, hogy olyan volumenű hibákról mint ami dörzinél szokott jelentkezni, még nem hallottam XTnél! Ez persze nem azt jelenti, hogy nincs, de úgytűnik, hogy jelentősen kevesebb mint dörzinél. Persze kevesebb XT gurul mint drz de na...
Végülis kár összehasonlítani a két motort, nem azért döntöttem az XT mellett mert megbízhatóbb, más okok miatt jobban bejön és végül meglett a cash. Arra akartam célozgatni, hogy nem bántam meg, mert azóta sok rosszat hallottam DRzről.
Talán egyszer a CBR-t leváltom valami sm-re de csak ha ugyanannyit rá tudok még dobni
Ha te is úgy használnád az XT-t, mint egy kétüteműt, menne a levesbe az is! És sokan úgy használják a DRZ-ket is. Én még mindig állítom: erősen felhasználófüggő a tartósság!
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
STB...
Akit DRz-st ismerek mindenkinek meg kellett bontani Érdekes mennyire beharangozzák az agyonüthetetlenségét de azért sok embernek sikerül... kinek azért mert elhanyagolja és megöli, kinek a balszerencse miatt Pedig anno én is nézegettem őket mikor kérdőjeles volt, hogy összejön-e az XT
vérbeli salakosok,minden versenyen ott kell lenni..
Kifejezetten hiányzik néha a Doki!
http://jegmotor20120219.pasi00...
ismered Ferenc ?
Az viszont biztos, hogy az öreg nagyon komoly a szeren.
Ahogy meg minden koncertet kezdenek... Ááá, az kurva nagy.