Ma megtörtént az olajcserém. Megkapta a fínomságos Castrol Actevo adagját a kicsike, olajszűrőcsere kíséretében.
Tettem rá venti direkt kapcsolót is.
Következő alkalommal megkapják a jó kis szinteres Ferodo betéteket az első fékek. És telóolajat is cserélek, igaz tavaly cseréltem, de a Repsol nem az igazi, felpuhult vele az eleje. Most az is Castrol lesz és szintetikus.
Utána meg már gyertek jó kis 20 fokok , hogy mehessek vele, mert megőrülök különben.
Nem az a baj hogy tavasz van, az sem annyira hogy maradt az úton kátyú, meg szóróanyag. Még le is lehet nyelezni neki, csak olyan helyen kellene amit ismer és tudnia kellene, azt is hogy hideg gumi, hideg aszfalt. Persze utólag mindig könnyű okosnak lenni.
Itt is érvényesíteni kellene a fokozatosság elvét és kevesebb lenne a baj. Széles utat mindenkinek, kerüljön a baj titeket!
sajnálom....hát igen,a tavaszi kezdés sok szempontból veszélyes. hideg utak,rajta a téli kavicsozás nyomai.a téli hónapokban lecsökkent rutin.na meg az autósoknak is meg kellene szokni,hogy lassan megjelennek a 2kerekűek...
No, sajna a mi hegyeink között már megtörtént az első motorosbaleset,,, egy ZX636-tal motorozó csaj ment bele egy autóba Jósvafői vonalon,,,mentőhelikopter vitte el...
Ezek a tavaszi szárnybontogatások, sajnos elég sokunknak rosszul sülnek el...
Költséghatékonyságban nincs mit mondani, de nem a szerény étvágy miatt lopja az ember szívébe magát...
Nekem a Gixxer 6-7 literből elment eddig, a 907 cm3-s blokkal nem tudom, mennyit fog,,, de azt mondta a szerelőm, ha nem hajtom, kevesebbet, ha hajtom, kicsit többet, mint eddig...
Még ez is bőven alul van a 250-es étvágyának.
Teljesítményadó van már rájuk is, de ilyen évi 5700 körül,,, szóval, nem tétel.
Kényelem... Na,,,olyan neki nincsen,,, az én csontos hátsómat sem kényezteti el,,, de nem túramotornak tartom.
(azért,,,nem volna rossz, ha vissza tudnád venni)
Köszi Eli.
És tavaly még eléggé összeszedetlen volt,,,bekarburálatlanul, jó sokat használt dugókkal...
Idén viszont új dugók, sportdobok, karburálás,,, nagyot fog szólni.
A használt autón fent van,debrecenbe árulja valaki,a régi rgv-m.Megismerem,mert én fényeztettem,és matricáztam ujra.Hát a kawa költséghatékonyabb sokkal.De azért ha engedné a keret visszavenném.Annó nem kellet rá suly adó sem,mert 250 cm3-től kellet fizetni.Ma nem tudom hogy van.Bár mondjuk mátrázni elég volna szerintem az is.Tiszához jártunk le strandra haverokkal,volt mindenféle,de az enyém volt a legkényelmetlenebb,féluton meg kellet álni kávézni,mert zsibbadt mindenem.De kanyarogni a legjobb.
Hát, amit azzal a kis "vacakkal" - ahogy te nevezted - lehet művelni, az nem semmi (Gázállarc kötelező a bukó alá - bocsi, nem lehetett a kéttés füstfelhőt kihagyni, szegény Tomi )
Egyszer még nagyon régen próbáltam egy RD350.est. Szakított rendesen az is.
Remélem idén sikerül többet menni mint tavaly, tavaly szezon végére kezdtem kicsit összeszedni magam. Igaz Az MTA kanyartól egy E30 BMW kapott vagy 300m-t a házai parkolóig pedig a sárvédőmet harapta Az MTA üdülőnél.
Jah és ha nekem szólt én Cserhát és Mátra-lábi emberke vagyok, nem alföldi...
Tudok róla,,, régebben már beszélgettünk erről, mondtad is, hogy szeretted, meg jó kis gép volt...
Én sem azért vettem,,, hogy a 300-at ostromoljam vele,,, hanem a gyorsulásért, amit a tetemes mennyiségű bevert benzinért cserébe ad...
(meg kicsit a nagyobb vasakkal lévő kollégák arcát látni,,, mikor valahogy nem lehet levakarni a kis vackot,,, na, az minden pénzt megér)
Dehát ki lakik az alföldön?
Suzi netán? Mert én tipikus hegyaljai csávó vagyok.
Zoli!
Nekem rgv 250 gammám volt.A nyitott verzió 62LE!Nagyon ment,nem a végsebessége nem volt olyan király 200 jobb napjain ment 210 et.De a gyorsulása volt a feledhetetlen.Nem az alföldre való motor.
Azokból az utcai szériák is félelmetes jószágok voltak ám.
Nekem fele akkora van,,, mikor hozzám került, és elkezdtem feszegetni a határokat, kitépte a kezemből a kormányt... azóta jobban kapaszkodok.
Amúgy meg ne húzd már le annyira itt magad...
Pár túra idén a brigáddal, aztán máris ott leszel a topon.
Nah jó, hogy az milyen gyors volt, hiszen versenyszériás motor, de én meg örültem mint .... a farkának hogy olyan mint az enyém mire képes.
Igaz nem is én ültem rajta hanem Giacomo Agostini. Ha én ültem volna lehet egy trabi is gyorsabb lenne. Még mindig nem tudok motorozni csak szeretek.
Sziasztok motoros társaim. Gyöngyös környékén keresnék Quados cross motoros barátokat. És érdeklödnék van e esetleg pálya ahol nem cseszegetnek a hatóság emberei? Köszi a segitséget.
http://koponyeg.hu/t/Miskolc