Erre csak azt mondta egy helyi menönk itt,hogy azért megyek gyorsan,mert ugy átsiklom a kátyukon. Suzukis versenyzö mondta.Aki ismeri,tudja kire gondolok.
Ezeknek az utaknak a színvonala kb. akkori, amikori az alaptest. Manapság illene új alappal (30-70 cm beton; enyhén döntött kanyarok),+1-1m leválasztott padkával (bringásoknak), prizmás dupla záróvonallal, a padkán túl ahol lehet kisebb árok + 1m földsáv, ahol lehet. Felőlem sebességet is mérhetnek utána.
De az, mint szombaton, hogy megyek szvsz megengedett alatt bedöntve a sávomban és csak azért nem taknyolok el a mindkét kereket megdobó kátyún júliusban(!) , mert oldalirányban nem elég széles, hogy teljesen lapra essen tőle a motor. Azt gondolom, egy ilyen perec a közútkezelő sara, pont, mint egyenes úton a bombatölcséren való felnitörés / egyéb kocsival.
Az egy másodrendű út, így nézve a megfelelő és attól lefelé.
A Pásztó ill. Galyatető felől közelítő szakasz motorral valahol az élvezhetetlen és a járhatatlan között.
Hali! A 24-es a déli oldalon rendben van (egy rövid szakaszon van pár kátyú). Az északi oldal évről-évre szarabb, ott több a kátyú, de némi figyelemmel jól motorozható.
De az, mint szombaton, hogy megyek szvsz megengedett alatt bedöntve a sávomban és csak azért nem taknyolok el a mindkét kereket megdobó kátyún júliusban(!) , mert oldalirányban nem elég széles, hogy teljesen lapra essen tőle a motor. Azt gondolom, egy ilyen perec a közútkezelő sara, pont, mint egyenes úton a bombatölcséren való felnitörés / egyéb kocsival.
A Pásztó ill. Galyatető felől közelítő szakasz motorral valahol az élvezhetetlen és a járhatatlan között.
részemről is további szépjóestét.... holnap újra mókus kerék....