Villamossági gondom van. CIAK 50-esbe tettünk új akkumulátort, de valami szikrázott, aztán kis égett szag. Biztit kicseréltem, de semmi. Motorozás után enyhe duda, se index, semmi. Átettük egy Honda Dio-ba, ott teljesen jó az akksi. Tehát a diagnózis az, hogy a motor működik, persze csak berúgóval, van benne egy új zselés akksi, de nem tud áramot adni semminek sem. Se önindító, se duda, semmi. A biztosíték az ki lett cserélve 10A-s
Gyanítom, hogy valami elégett, és hogy villamosságis probléma lesz.
Köszi!Közben szétszedtem és rájöttem hogy a két csavar csak rögzítésre szolgál
.Kipurcant az ülészáram.Nem tudjátok hol tudnék szerezni külön ilyen zárat?Nincs "kedvem" kiadni 10 rugót egy szettért!
Szasztok!
Ha úgy gondolnám,hogy eladom,érdekelne valakit egy tuningszett Top Due plus henger Top Nardo kipufogó,150-es sr karbi,karbonlamellák. Vagy 55 ezerért
Szereld ki a dobozt üléssel együtt,benne a dobozban két csvar és felül is van két csillag csavar,igy meglátod belülről,hogy mi lehet a zárral,lehet a rugo eltört vagy kiakadt.
Sziasztok!Nemrég vettem egy F-12-est és szarakodik a bukótartó zár.Nem tud valaki segíteni hogy a két csavarral hogy tudnám normálisan beállítani?!Hálásan megköszönném a tanácsokat!
Öhö,ja!
Csak ha vadítani akarsz egy 180-ast,kell bele egy variátor és kész.Meg eszik vagy4-et,és ahogy van elmegy 20.000km-et.Ezzel szemben mennyit eszik az a 70-es ami megeszi gyorsulásban a runnert?Mennyi dugó repül szét benne 20.000 alatt?
Nekem volt skipperem,2T.Piaggio blokk nagyban.Mi abban a fos?
Sziasztok!
Az F12 sem kipufogó szára meg van furva egy kicsi lyuk van és ebbe egy kicsi lemez csavar, ezt kicsavartam és joval hangosabb lett kifuj,ez a sportositásért csinálhatták,ha igy járnék vele lenne e valami probléma,ha valaki tud ilyen tippekről az irjon,előre is kösz.
Tuning cuccot valakinek?! MHR Team1 henger ac levegős fekvő mina 10es csapszeg 800km (HIGH END HENGER!) 40e az új ára 60e felett van első dugos malossi 7,1 olajjal használtam!
Képek mailben akit érdekel " válaszolj rá " ÜDV
Villamossági gondom van. CIAK 50-esbe tettünk új akkumulátort, de valami szikrázott, aztán kis égett szag. Biztit kicseréltem, de semmi. Motorozás után enyhe duda, se index, semmi. Átettük egy Honda Dio-ba, ott teljesen jó az akksi. Tehát a diagnózis az, hogy a motor működik, persze csak berúgóval, van benne egy új zselés akksi, de nem tud áramot adni semminek sem. Se önindító, se duda, semmi. A biztosíték az ki lett cserélve 10A-s
Gyanítom, hogy valami elégett, és hogy villamosságis probléma lesz.
Előre is köszi a tippeket.
Ati
üdv
nézd meg a szivócsonk alatti membránházat,nem e állnak el a membrán lapok, esetleg szimeringes a motor
.Kipurcant az ülészáram.Nem tudjátok hol tudnék szerezni külön ilyen zárat?Nincs "kedvem" kiadni 10 rugót egy szettért!
Ha úgy gondolnám,hogy eladom,érdekelne valakit egy tuningszett Top Due plus henger Top Nardo kipufogó,150-es sr karbi,karbonlamellák. Vagy 55 ezerért
nem akarok vitázni ezen,hogy 70vs 180
ez olyan h egy felturbozott 4es golf vs f1 kocsi..
Csak ha vadítani akarsz egy 180-ast,kell bele egy variátor és kész.Meg eszik vagy4-et,és ahogy van elmegy 20.000km-et.Ezzel szemben mennyit eszik az a 70-es ami megeszi gyorsulásban a runnert?Mennyi dugó repül szét benne 20.000 alatt?
Nekem volt skipperem,2T.Piaggio blokk nagyban.Mi abban a fos?
Az F12 sem kipufogó szára meg van furva egy kicsi lyuk van és ebbe egy kicsi lemez csavar, ezt kicsavartam és joval hangosabb lett kifuj,ez a sportositásért csinálhatták,ha igy járnék vele lenne e valami probléma,ha valaki tud ilyen tippekről az irjon,előre is kösz.
Képek mailben akit érdekel " válaszolj rá " ÜDV