Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hidegen nem indul a Ciak 50-es önindítóval, de berúgókarral igen.

Az önindító kommutátora szénkefeporos, azt kell kitisztítani, de csak szakember végezze, nem olyan egyszerű, mint sokan gondolják. Valaki azt mondta, hogy szívató probléma, de nem. Attól függetlenül azt mondta a szerelő, hogy célszerű hidegen berúgókarral indítani, és csak melegen önindítóval.null
görgők... régóta csinálja ezt?
Meg az miért lehet! Hogyha sztendejen áll a motor akkor kipörög mint az állat! de ha már leveszem sztendejről és mennék vele akkor meg csak kinlódik!
hali. a gyújtástarafónak szerintetek van köze hozzá hogy menyjen a motor? Vagyis hogy ne torpanjon?
Mert még egyedűl azt nem néztem rajta!
és most per pillanat arra gondolok!
előre is kössz!
Isty78!
A levegőcsavart tekerd be teljesen és utána másfél fordulatot kifelé,majd állítsd hozzá az alapjáratot!
Nagyjából így kellene jónak lenni,de minden motor más és más,ezért ez csak megközelítően jó!
kösz szépen,megnyugodtam!
am nem tervezem h száguldozok a városban mert sztem egy olyan 50-60 as tempo jo robogoval(jó,hogy a megengedett az 40 km/h de mind1 mert senki sem tartja be) télleg kösz majd írok hogy végülis megvettem-e a motort
Köszi megnézetem asszem!
Sziasztok!
Köszönöm a tippeket,de ma egész dálután sok bibelődéssel sikerült megcsinálnom,szétszedtem mindent,le is irom mi volt,kiprobáltam a szikra az volt a karbinál is ok volt minden,levettem a szivo torkot,kiszereltem a membrán házat,eredeti volt minden,jo állapotban voltak a lapkák a négy membrán lap közül az egyik nem volt lezárulva oda került egy kis parányi szemcse,ami nem hagyta teljesen csukodni,megpucoltam,és máris jobban zárt a másik három azért jobban zárt ennél,szájjal ki is probáltam fujtam meg szivtam és elég jol zárt amikor megszivtam,gondolom igy is kell ez legyen,visszaraktam mindent és rugás 2 re indult is, nagyon megörvendtem,tehát ez lett volna a hiba valaki tude ehez szolni,ha tényleg nem zár a membrán akkor még miyen következtetésekhez vezet,és baje ha 1-2 lapka nem zár tökéletesen.Még egy aproság a karbin a légcsavart elcsavargattam és nagy volt az alapjárat,ezt menyit kell kitekerni,és mindegyik karbin egyforma e a csavarás.Erre jo volna egy válasz.
Jó Motorozást mindenkinek!
ha az öninditó tutkó jó...akkor indítórelé szorakozik,azt kimérni ugyse tudod tehát csere....
kovacs0122!
Biztosan a karbi körül lesz a hiba!
Mekkora a mostani karbid és a benne lévő főfúvóka?
Habár ha eddig ment,akkor a benzin és levegő arányod lehet a rossz!
Isty78!
Próbáld meg egy új gyertyával!
A szikrát egyszerűen megnézheted!
A kitekert gyertyát beleteszed a pipába és egy fémcsavarhoz fogod a gyertya legalját és megrugod a berugókart!
Ha van szikra,akkor látnod kell!
Azért arra figyelj,hogy a gyújtás rajta legyen!
Van valakinek tippje hogy mi lehet a motorommal?
kb 2000 km mentem vele, mióta cseréltem hengert, dugót meg gyűrüt! nem csúszik az ékszij! meg a varió is jó! most cseréltem membránt mert volt rajta 1 lyuk! és még mindíg csak torpan! van kompresszióm is! benzint is kap! a kipufogóm is jó! az sincs eldugulva! Már egyszerüen nem is tudok másra gondolni hogy miért nem megy! Most nagyobb fuvókát akarok bele rakni! Háta az megoldja a problémát!
Ha valakinek van valami tippje az írjon már!
Előre is kössz!
Szia!Semmi nem lesz !Észre sem fogja venni!:-))Én kb másfél éve robogok f12 100ccm mocival.2X ellenőriztek de semmi!Csak a városban ne száguldozz nagyon!:-))
Sziasztok!
Van egy nagy gondom az F12 Malagutival,ilyen soha nem volt még 3 éve nállam van,télen -20 ban is könnyen indult,ma be akartam indaittani de kicsit túl meghuztam a gázt és leköpte a gyertyát befogtam a légszürőt ujrarugtam beindult és le is állt hirtelen,kivettem a gyertyát megpucoltam vissz augy sem kicsi benzint a blokkba de ugy sem,levettem a légszürőt ugy semmi nem tudtam sehogy beindittani,mi lehetett vele kérem irjatok tippet vagy tapasztalatot mi lehet vele kompresszio az van,vajon nincs szikra kiveszem a gyertyát és nedves,üzemanyag az van de kellene robbanjon,hogy teszteljem le,hogy van e szikra,de ilyen hirtelen mi lehetett idáig megbizhatóan ment,eleinte csinálta,hogy nem gyult de befogtam a légszürőt vagy benzint a blokkba és egyből elindult,de most semmi,mindig megcsináltam idáig de most semmi sem segitett,kérem aki elolvassa irjon mi lehet au oka.
Előre is köszönöm.
hello!

Egyik haverom haverja eladja az f12esét amit úgynézki hogy meg fogok venni
a motor most lett teljesen újrafényezve és 70es alkatrészek lettek beletéve. Szerintetek ha elkap a rendőr és észreveszi,hogy a motor nem 50es akkor mit tehet ellenem?
Vadi új aksi!Önindító meg megint jó!Így háát x-akták!:-))De most mentem vele szépen indított! de meddig?:-))
az akkut méresd ki,de szerintem öninditó körül keresd a problémát...
Szia!De az jó!Nyomom a gombot és kicsit katt de semmi!De néha meg jó!
nem tökéletes a visszatöltésed szerintem.
Sziasztok!Olyan gondom van hogy amikor indítani akarom önindítóval a mocit akkor kicsit elkezd tekerni és aztán semmi!Olyan mintha levenném az aksiról a sarut!Néha indítja szépen de aztán valamikor csak kattan !Berúgásra tökéletes!Önindító jó!Valami mintha nem érintkezne!(malaguti f12 100ccm

Válaszokat előre is köszi!
a karbon sokkal jobban birja!
illetve fontos hamár repedés van rajta akkor is rossz nemhogy ki van törve belöle valami,ugyanis amikor megy a dugó az ott nyit zár és ha ki van belöle törve nem lessz sürítés,kompresszió,Erre nagyon figyelj!
És szerinted mi a külömbség a gyári+ a karbon között?
Nagyon is számít!
Azonnal cseréld le karbonlapokra!
Ha esetleg a gyári fémlemez lenne,akkor a letört darab bejuthat a hengerbe,ami agyonkarcolja azt és dobhatod a kukába!
hali.
szerintetek a membrán mennyire számít?
mert az enyémben, az eggyik lemzből ki van törve 1 kis darab! kb 1 gyufaszálnyi lyuk van rajta!
Sziasztok

Van egy eladó ciak 50 es jó állapotban 2003-as 8400 km rel.

A gép fent van a használtautó.hu-n. 143.000 Ft

06-20-21-22-484