Szevasztok srácok! Nekem egy Malaguti F12-esem van. Semmi tuning csak Leo Vince Handmade zx kipu van rajt. Nem panaszkodom jól megy ..így viszi a 90-95-öt. Az lenne a kérdésem h ha rakatok rá sportlégszűrőt mennyivel várhatok nagyobb teljesítményt, és nem e kell gyakran vinnem behangolni a gépet?
Előre is köszi a tanácsokat!
király0110
Egyszerű levenni a légszürő dobozt,nem is kell levenned a hasidomot,két csavar fogja,egyiken alul a fékcső felfogató van evvel együtt,felül a test szál bilincse,a karburátorra megy az összekötő csonk egy összenyomhatós bilincsel de ha nem innet akarod levenni a dobozt akkor közvetlen a dobozt veszed le és marad a csonk a karbin,a dobozt 3 csavar fogja,ha a szivacs málik szét tegyél ujat bele,ajánlom a stage6 és vegyél spreyt a szivacsra,hogy felfogja a porszemcséket.
Jó motorozást!
akk lehet, h a túloldalt volt valami távtartó... nemtom, mert amikor az enyémet szedtük szét, (gumicserére) akkor csak a csapágyak voltak, meg a csiga, azt kész.. namindegy... sok szerencsét! :)
az a kis biszbaz, aminek van egy kis pöcke, az a km spirál meghajtó. a felniről a féktárcsát, először brigéciollal lemosod, aztán rozsdamaró, meg csavarlazító :P :) (az összes csavarral próbáld meg ezt, amit nem bírsz leszedni) plussz féktárcsatisztító:P :))
a fékpofákat, meg csak 1 eccerű csavarhúzóval szétfeszíted a munkahengereket :)
a másik biszbasz, az meg sztem a keréktengely, és a km spirál közé kell:)
lehet, h letood venni, de nagyon kacifántos, és szétvered a felnit... csavarlazító:P :)) kics az embernek.. vagy WD 40 :)
a gyertyapipát meg csak le kell tekerni :))(balra)
nahh remélem segítettem.. :))
az a kis biszbaz, aminek van egy kis pöcke, az a km spirál meghajtó. a felniről a féktárcsát, először brigéciollal lemosod, aztán rozsdamaró, meg csavarlazító :P :) (az összes csavarral próbáld meg ezt, amit nem bírsz leszedni) plussz féktárcsatisztító:P :))
a fékpofákat, meg csak 1 eccerű csavarhúzóval szétfeszíted a munkahengereket :)
a másik biszbasz, az meg sztem a keréktengely, és a km spirál közé kell:)
lehet, h letood venni, de nagyon kacifántos, és szétvered a felnit... csavarlazító:P :)) kics az embernek.. vagy WD 40 :)
a gyertyapipát meg csak le kell tekerni :))(balra)
nahh remélem segítettem.. :))
Sziasztok!
Ma du volt egy kis időm, és eletemben először kicsit jobban körülnéztem a malán! Le szeretném fújjni a felniket ezért megnéztem h lehet leszedni a kerekeket!
Nos a tapasztalatok nem tül fényesek..
Első kerék: Gond nélkül keszereltem, viszont a tárcsaféket nem tom leszedni róla, mert bevannak rohadva a csavarok! vagy leagábbis meg se moszdulnak..de nem annyira vész majd letakarom! Visszatettem a kereket és láttam, h hoppá a tárcsafék-fékpofák összzártak, és nem akarodznak szétmenni! Mível amúgy is lecseréltem volna ezért kiszedtem őket, és igy tettem vissza a kereket! Amúgy h lehet a fékpofékat szétválasztani normálisan h vissza lehessen tenni a tárcsát közéjük?
ja a másik oldalán a keréknek volt a képen láthato bizbasz! (nemtom mi az, megköszönném ha vki elmondaná ) Az oké h vissza rekom de a mellette láthato kis toldalékoló csavarszerű bigyusz ami onnan esett ki annak nincs helye! Pedig onnan esett ki de nem hiányzik sehonnan se látszolag! Az nagy gáz ha nem teszem bele?
Hátsó kerék: A kipufogo miatt nem tudtam lehúzni! Neki álltam leszerelni a kipuffot viszont már a 2, csavarnál elakadtam! Ez se moccan meg, pedig jó erővel probáltam kilazitani! Ebben az esetben nem tom vhogy máshogy levenni a kereket?
ja, és a gyertyapipát nem tom leszedni! CSak huzni kell, v mi a frász! Sehogy se akart lejönni!
Azthisezm egyenlöre ennyi, válaszokat előre is köszönöm!
én a boosterbe nem terhelem az akksit... :)jó, mer berántja, de most csak 4 ah-s akksi van benne... meg 1 rádió, amit néha használok :) meg mp3 at halgatok.. de van még plusszba egy 6 amperes, meg egy 2 amperes :))) nem szórakozok vele... am megkérdeztem apumat, ( szerelő) és ő mondta, h valsz leg szabadonfutó... :))
behúzótekercs csere... :P :)) először kattan, és mintha majdnem elkezdené tekerni, de a következő másodpercben, már csak az önindító motor pörög, pörög pörög... nem? :)
6amperes!De a kilencessel is ez a helyzet!Sőt még a kocsim aksijával is ugyan ez!Néha elkapja aztán pörög (szalajt)aztán megint csak erőlködik!Köszi azért a válaszod!:-)
zotya! a szénkeféket nézd meg, a szénkefe rugókat, és a forgórész tisztítsd le... ( ne vízzel... vmi olyannal, ami nem gyúlékony, és nem is oxidál) de lehet, h perselyes...:P csak ötletekkel dobálózom, de rendes infót nem took... mekkora akksi van benne ( ah ? amperóra)
azt esetleg tudjátok, hogy a gyújtáskapcsolonál ami van vezeték az hova is megy mert a gyújtáskapcsolon van egy csati amibe 4 kábel megy: piros, fekete szürke és bana ezeket lenne jó tudni hogy melyik hova megy és van még 1 külön szál is na azt egyáltalán nem tom h hova való az fekete fehér ha ez segít valamit .
Előre is köszi a tanácsokat!