Norbi!
Lehet van egy kis szerelőnyílás a mocidon a gyertya egyszerűbb cseréje miatt!
Ha nincs,akkor aláfekszel és meglátod!
Leveszed a gyertyapipát és kitekered a gyertyát!
Ahogy már mondták is előttem,belenyomsz egy kis benzint,majd vissza a gyertya és mehet a rugdosás!
A napi első indítást én a berugókarral javasolnám,ez kíméli az akksit!
Az is segíthet,ha befogod a légszűtőt,de ezt is már említették!
Ha mégsem indulna,már lehet kicsi a kompresszió!
Ha hosszabb időre le vannak rakva ezek a mocik bizony előfordul,hogy nehezen fog majd indulni pláne a téli időben,gombról nem is indul de rugásra kellene,az enyém is az F 12 es régebb csinált ilyeneket,de most a télen -20 ban is rugásra indult hosszabb lerakás után is.Ki kell venni a gyertyát megpucolni és egy fecskendővel 10 mili benzint kell benyomni a blokkba majd vissza a gyertya,és kell induljon,elment a vákum nem tud benzint szivni folytonosan,az is előfordul,vagy egy olyan eset is volt,hogy befogtam a légszürőt egy kis gázt huztam és rugásra indult.
A nehezen indulo dolgok az automata szivatora vezethetők vissza,ezeknek az idők során mindig bajuk lessz,az Aprilia a kézi szivatot alkalmazta és előnyösebb,de hát ki lehet cserélni,ne is csodálkozzunk ha a mocink bizony a kilencvenes évek kiadása,én igy is meg vagyok még eddig elégedve velük.
Jó motrozást mindenkinek!
nem lehet h le van merülve szimplán az akksi?
Berugokarral próbáltad már? Akkor mit csinál?
Am én jövö héten fogom sztem előhozni a Centro-t! Az biztos h öninditoval semmi esélyem nem lesz! Ha vhogy,akkor csak berugással keltem majd életre! De motor indito spray-t már vettem azért!
Mára terveztem volna a beüzemelését az F12-nek ( vizhűtéses), de egészen az öninditó nyomkodásáig jutottam.
Teker, de nem indul.
Ötlet a hibára, ill megoldási javaslatok?
Leginkább a sportlégszűrőnél érdemes befújni,ott több levegő jut be,így több piszok is!
Ha normál betétet nem fújod be,nem lesz semmi probléma belőle!
De azért időközönként érdemes kitisztítani azt is!
Szisztok!
Nekifogtam felkészíteni az F12 sem,a szezonra előszőr a légszürő dobozt pucoltam meg,uj szivacsot bele,erre csak spréy t kaptam,hogy lefujjam,a másik azon gondolkoztam melyik felét kell lefujni a szivacsnak,én ugy gondoltam,hogy azt a részét fujom le amelyik részén szivja be a levegőt a dobozban,vagyis a kicsi szivocsonk felőli részét,a karbi felől nem fujtam le(minarelli blokkos alul van a légszürő)ha v alaki tud infót erről irja meg előre is köszönöm.
Tehát az önindító a variátor alatt található!