Ha véletlenül olyan motort sikerül kifogni, aminek rossz a motorja, akkor mennyibe kerül a felújítása? Mennyi az a pénz, amit még a vételáron kívűl max rá kell költeni, hogy használható legyen?
Köszönöm a tanácsokat akos4!
ha már igy biztattál tovább faggatózom.
milyen gyakran kell ezekbe olaj és melyik a jó melyik a nem jó kategória?
évjárattal nem szoktak variálni? mert ezeknek csak egy adásvételijük van és azt írnak rá amit akarnak gyártási évnek nem? van esetleg valami az f12-n amiből tudni lehet h kb. mikori? (gondolok ilyenre pl h a kijelző mikortól lett digit v vmi)
érdemes kb 20 ezret rádobni azért h 2002es legyen v a 99-es éppen olyan jó ha nincs benne 10x annyi km?
ha adnál egy mailcimet (az enyém tulpa@index.hu) elküldeném a hirdetést mert érdekelne a véleményed róla.
Üdv!
hát amivel átcseszhetnek az a futott km! Az a legfontosabb, de sajna sokszor visszatekerik! Ez ellen nem nagyon lehet védekezni, max megnézheted a tárcsafék tárcsáját h mennyire kopott meg ilyenek..
ha odamész kiprobálni akkor nézd meg h meleg e a blokk! ha nem és beindul pöcre akkor nyert ügyed van, mert nem előtted ébresztette fel, de ha eléggé meleg (ugy h sejteni lehet h mondjuk 15 percet ment már vele) akkor lehet gyanakodni!
ha csörög zörög a motor akkor szét van hajtva, ne vedd meg! de lehet h csak rossz minőségű benzint tett bele
kérdezz rá milyen sürün tett bele olajat és milyet...ezzel is szét lehet szedni egy motort!
ha fiatal az illető lehet h folyton nyél gázon ment, érdemesebb középkorutól venni!
ha nagyobb horzsolás van az oldalán ill. nem tudsz vele egyenesen menni elengedett kézzel akkor estek vele!...lehet h vannak még ebből adódó hibái!
Probálj meg olyat venn, amit nem külföldről hoztak be, olaszok nem kímélik a járgányukat!
ja és ha tudsz, akkor vizeset vegyél---jobban megy!
Hali mindenkinek!
Most készülök megvenni az első robogóm és egy F-12- néztem ki. El tudná valaki mondani mire kell figyelni vásárláskor, hogy ne nyúljon nagyon mellé az ember? Nem csak tipusra jellemző hibákra gondolok hanem általánosságban robogók esetén (pl mi van ha rángat induláskor vagy csak lassan indul, vagy furcsa hangot ad stb...) mert még sosem volt robogóm.
Előre is köszi!
Üdv!
Eladó cuccok:
Yamaha aerox:
Tank 4500
Első féknyereg 6500
Első fékmunkahenger 10000
Kapcsolókonzol jobbos 6000
Kapcsolókonzol balos 6000
Hátsó sárvédő 4500
Térdidom 5000
Aksifedő 1000
Jobbos Z idom 4000
Első lámpaidom 4 ezer
Aprilia sr(kereklámpás):
SR Tszár:6000
SR T-szár villával 11000
SR Tszár buzetti villával 12000
SR Kábelköteg: 3000
SR Km/h 7000
SR Zárszett(sisaktartó,gyújtáskapcsoló):7000
SR Hűtő tartállyal 6000
SR Féktárcsa 3000
SR Olajtartály 2000
SR Km/h meghajtó első felnihez 4500
SR Hátsó féknyereg 5000
SR Első fékcső: 2500
SR Hátsó fékcső 4000
SR Első felni 8000
SR Első féknyereg 5000
SR Kormány 3500
SR Hátsó sárvédő 5000
SR Ülés 3500
SR Hátsó alsó idom 3000
SR Hasidom 7000
SR Sisaktartó 3500
SR Taposó idom 4000
SR Hátsó idom 4000
SR Tuning taposó 3000
SR Első nagy idom 11000
SR Plexi kormányhoz 5000
SR Hátsó sárvédő lámpával 7000
SR Első sárvédő 5000
SR Térdidom 5000
SR Hátsó kapaszkodó 2000
SR Rács első idomba 4000
SR Fejidom 4500
SR hátsó pici ülés 3000
SR Pici ülés idomja 3000
SR Taposó feletti-ülés alatti idom 2500
Di-tech feszültségszabályzó 3000
Di-tech tank 2000
Di-tech trafó 3000
Di-tech gázbovden 1500
Di-tech Két db hátsó felni együtt 7000
Di-tech szívócsonk 2000
Di-tech végáttétel 4000
Di-tech oldaldekni 4000
Di-tech kábelköteg 3500
Di-tech lendkerék 4000
Sr Factory:
Fejidom 5000
Gilera Typhoon:
Műszerfal idom 2000
Sisaktartó 3000
Gyári kormány 2500
Első fékcső 2500
Sisaktartózár 2000
Jobbos hátsó idom 4000
Ülés alatti idom 3000
Taposó 4500
Hátsó sárvédő 4000
Első féktárcsa 3000
Első felni 4000
Km/h 6000
Térdidom 5000
Malaguti F12:
Jobbos kapcsolókonzol 3000
Gyári kormány 3200
Első féknyereg 4000
Első fékmunkahenger 5000
Hűtő tartállyal 7500
Első fékcső 2200
Segédváz 7500
Olajtartály 1800
Hátsó lámpa 2500
Aksifedő idom 800
Fejidom elöl hátul tárcsafékeshez 3500
Jobbos tükör 4000
Első felni 3800
Hátsó sárvédő 3500
Térdidom digit új típus 5000
Lendkerék ducati 4000
Kormány idom 2000
Hátsó idom(digit új kasznis) 3000
Malaguti F15:
Üzemanyagszintjelző 1500
Gyári kormány 3000
Hátsó sárvédő 3200
Hasidom 2500
Gilera runner:
Műszerfalidom 2000
Kormány 3600
Jobbos első fékmunkahenger 5000
Balos hátsó fékmunkahenger 5000
Balos oldalidom 10000
Fejidom hátul doboshoz
Jobbos betétidom 1700
Jobb első idom 7500
Bal első idom 7500
Aerox cuccok érkeztek:
Hátsó tankidom(jobb/bal) 4500 ft/db
Első lámpaidom 4500 ft
Térdidom 4500 ft
Lámpa alatti(cápaszáj) 7000 ft
Taposó idom 8000 ft
Balos Z idom 4000 ft
Gyári lámpa első 7000 ft
Általában másfél fordulat szokott lenni az alapjárati csavar,teljes betekeréstől számítva!
És utána ehez kellene állítani az alapjáratot!
Kb. így próbáld meg,habár eltérhet valamennyit,hiszen minden motor más és más!
Sziasztok!
Megszeretném kérdezni,hogy a levegőcsavart kelle állítgatni,téli és nyári időszakokban,és még egy fontos dolog volna ha valki tud irjon arról,hogy a levegőcsavart kell előbb beállitani és utána az alapjáratot?Vagy fordítva,vagy mi a tökéletes,mert elállítgattam és kezdett füstőlni a motor,valami nem ok,gondolom nem megfelelő a keverék,Malaguti F12 vizes és japán karburátora van,a levegő csavar két és fél fordulatra van kicsavarva,igy tünik jobnak,de irjatok ha van tapasztalat erről.
Előre is köszönöm!
hengercsere is lehetséges...na az bizony nem éri már meg sztem..