Enyém is 70-es malossi 110körül van a vége. POlini vario ZX kipufogó 1hete vettem 85ért de hozzáteszem a variót én tettem bele mert szarvolt meg 1 főtengelyt...megvagyok vele elégedve 80as utazó simán jó ésmég lazán tudod neki húzni 23400km van benne és 99évjárat. Én nagyon megszerettem.... CSak az ülés alatt lévő kis idom hiányzik ami nagyon kellene rá...ha tudtok ilyet írjatok reno.16@freemail.hu
hali
Most olvastam vissza h 70es f12es a nyerő!
Na arról annyit h 13"-as a kereke, ez közepesnek mondható, de az egész város 13"-assal megy!
70es henger meg van fúrva, szal nem a gyári azért ajánlottam inkább a 100ast!
És végül: a kereskedőnek és a magánszemélynek is megvan az elönye-hátránya..
magánszemély: Ha leszarta a robit akkor sok bajod lesz vele, viszont pl nem tekerte vissza az órát, de ettől még el tud ő is hallgatni hibákat! Talán olcsóbb!
kereskedő: Kicsi hasznot rátesz, de átnézi eladás előtt a motort, igy várhatóan nem lesz vele gondod! Ha jófej garanciát is ad rá!
Hát h a rendőrbácsi meg nem mondja neked h 50es v 70es az tuti! Abba szoktak belekötni h az analog 100asok már 140ig vannak skálázva és h "50es" létére ez kicsit túlzás..de sztem ezt is ki lehet magyarázni azért..
Nekem Centrom van (50es) aminek 14"-es a kereke, ezt tom h elég jól veszi a hibákat Bp-en, szal tényleg ne vegyél kicsit!
Én azért nem szeretem amúgy a 70-eseket mert sokat kell rajtuk állítgatni, és ha nem értesz hozzá akkor viszi a pénzt! Én ha majd lecserélem a Centrot akkor sztem 100asra fogom...
ja, még vmi! Tényleg az számít h mennyi van benne és nem annyira a kor! Mert az enyém az annyira nem öreg (2001) de viszont majdnem 24000 van benne! Ami nem kevés sajnos.. Ja, és én nem ajánlom h olyat vegyél amit Olaszországból hoztak be! Enyém is jól megy, gyorsul minden full gyári, de azért alacsony már a kompresszió benne ...
Sziasztok!
Először is köszönöm a mindenkinek (ciceger, malaguti91, nagyati75)a kimerítő válaszokat. Szabadkozni nincs miért (hosszú levél) kedves Ciceger mert nagyon hasznosak a tanácsok. Sosem elég. Rögtön fel is merült bennem pár kérdés:
1. Malaguti F12 az kiskerekűnek számít vagy nagykerekű. Ha a Ciak-ot nevezitek nagykerekűnek akkor az nem befutó mert nem nagyon tettszik. (bocsi Nagyati75),
2. Malaguti F12 az gyárilag 50 ccm és attól 70 vagy 100 ccm mert ki van cserélve a henger? A kérdés azért amiről ti is írtatok, hogy a rendőrbá mit szól hozzá. Ha 50-es papírjai vannak akkor nyalhatja a sót nem?
3. Tanácsaitok alapján azt hiszem maradok a 70 ccm F12- nél. Egy normális állapotúnak mondható mocinak mi a reális ára 1999-2001 körülire gondoltam.
Természetesen a kisebb hibák amiket említettetek, esetleg fény hibák nem nagyon zavarnának, mert elég kétkezi ember vagyok és mindenemet magam csináltam eddig, nemigen tartok tőle.
Már csak meg kéne találnom a megfelelőt.
Magánszemély vagy kereskedő?
Bocs a sok kérdésért de minden érdekel és szeretem körüljárni a dolgokat.
Szevasztok! Nekem malaguti F12-esem van és hiányzik az ülés alatt lévő kis idom ahol a motortérbe lehet belesni......ha vki tud nekem olyat nagyon meghálálnám! reno.16@freemail.hu
THX
Nekem ciak 50-esem van, ott max 70-nel megy, de nem szereti. Ha nincsen nagymoci jogsid, nem ajánlom a nagyobbat, mert ha bukta van, többe kerül a bünti mint a motor. Én is 15 év autózás után most kezdtem mocizni 50-essel, és elég. Félelmetes a 70-is. Amúgy mindenképp vigyél magaddal szerelőt, mert 100 ezres gépre lazán rá tud szaladni 50-60 ezer. a nagykerekűt ajánlom, mert ha a kicsi kerét kátyút fog, megtanulsz repülni is. Javaslatom CIAK 50-es.
Én is azon az állásponton vagyok,hogy hiába 98as az évjárata, vagy 2002es.Lehet az " öregebb" jobb mint az új.Mai hülyegyerekek hajtják őket agyba főbe, 100ast nem ajánlom.Lehet ,hogy jók a menettulajdonságai(gyári motorhoz képest 100-110 km/ végsebesség, hozzá való gyorsulással.) De ha valami elszállna benne akkor drága az alkatrész és bontottan nagyon nehéz találni bele valót.Idomok ha zörögnek is netán tán a műszerfalon , vagy a körül akkor csak pár csavar hiányzik belőle, könnyen orvosolható.Nézd meg a fékeket, a gumik állapotát, kérdezz rá mikor szervizelték utoljára?(hajtás szin, hajtás görgök).Ha túl kevésnek találod a kilómétert ami benne van akkor kérdezz rá ,hogy mért csak ennyi van benne?!Lehet digites is , analógos is.Analógos 100ig van skálázva de nekem az S betűig elforgatja simán az órát (midrace hengerszett , de erről majd máskor...)
A digitális csak 100ig ,vagy 99ig mér pontosan nem emlékszem.Apróságok ha nem jók rajta üléshuzat,kopott festés, izzó hiány ilyesmiket Könnyen , olcsón orvosolhatóak.Ha 70ccm-esre esik a választás akkor a futott km nagyon fontos főleg ha Aluminium hengerszett található a robogóban.Igényesebbek sokkal,mint a vas hengerek.Vizes vagy levegőst vegyél?! Jöhetne a költői kérdés.Én a levegősnél találtam álláspontot.Olcsóbb fenntartani,úgy értem igénytelenebb.De hidegen sokkal jobban melegiteni kell mint egy vízhütésest.Menetképességileg valamennyit számít az ,hogy víz vagy levegő hűtéses de szerintem ez gyári motornál, vagy gyengébb sport tuningnál nem számot tevő erőveszteség.Tárcsa fékest ajánlanám sokkal biztonságosabban meglehet állni vele, bár én a dobfékes blokkal is megtudok állni ,csak rendes betétek/ pofák kellenek bele.
Szerintem picit sokat írtam, bármilyen kérdésed lenne akkor fordulj bátran hozzánk.Szívesen segítünk ha tudunk
Egy sima 70-es vashenger kényelmesen viszi a 80-as utazót és az még tartós is!
De akkor már érdemes lenne egy sportkipu hozzá!
Ennek a fogyasztása 2,5-3 lityó lehet!
Vásárlásnál ne a korát nézd elsődlegesen,hanem az állapotát!
Ne legyen törött,sérült!
A motorja legyen egészséges főként!
Pesti utakra inkább nagyobb kerekű moci lenne a jobb választás,ami még kényelmes is!
Malaguti f12-15,gilera runner...ilyesmi!
De ne kapkodd el,nézzél körül rendesen!
Sziasztok!
Most készülök F12-es vásárlására de mivel első motorom (15 éve vezetek de autót) tanácsokra volna szükségem. Először is 70 vagy 100 ccm körülire gondoltam a tartós 80-90 körüli Budapesti közlekedésre. Nem tudom hogy egy 50 ccm tartósan mit szól a 80 km/h-hoz. Nem tudom hol vegyek? Nem tudom hogy mire kell odafigyelnem, sajna könnyen meg tudnak vezetni a rutinos eladók. Ha eltudtok látni néhány jó tanáccsal, esetleg valakinek van eladó mocija... azt nagyon megköszönném. Ja és olyan 100-140 E körül vennék.
Tacepao
Hú ha jól emlékszem ott is van spirál először azt nézzétek át, ha az sem mér akkor a km csigát nézd meg lehet h csak nem érintkezik a kábel.bár nem volt digites f12m de én erre a megoldásra hajlok
üdv
Nem tudom, hétfő délután vettem és még nem sikerült hazavinnem, majd csak pénteken. Pillanatnyilag még a régi tulaj garázsában pihen. Amennyire láttam, minden funkció működik, a MODE kapcsoló is teszi a dolgát, de menet közben csak egy nagy nulla látszik.
Sziasztok!
Malaguti F12 es tulajok véleményét szeretném kikérni,már töbször is leállított a rendör,hogy nem ég a helyzetjelzőm,ha csillogo napsütés van talán nem látszik,pedig jól ég valakinek volte ilyen problémája,vagy milyen égőt vagy ledet kellene tenni,hogy jobban látszodjon ebben a cuccos gyüjtőoptikában,vagy mindig a távolsági fényt használjam?
Sziasztok!
Tanácsotokat szeretném kérni. Motor csere elött állok, és egy Malaguti F-18-as is szóba került (150-es négyütemü) Jó kis gépezet? Érdemes elcserélnem az Aprilia Tuaregemet, ha ez a moci mind motorikus, mind esztétikailag jó állapotban van? Vannak típushibái, amire érdemes odafigyelni? Amúgy egy 2004-es mociról van szó.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Egy kis segítségre volna szükségem. F15 digitális kilométeróra nem megy. Valaki azt mondta nekem, hogy volt már róla szó, itt a Malagutis topicban. Sajnos nem találom. Ha volna valakinek ötlete, merre induljak el, vagy mi szokott a jelenség oka lenni örülnék ha megosztaná velem. Előre is köszönöm.
az a legszebb h nem is az én számla számomra utalt hanem böröczky attiláéra és rajtam keresi a cuccot mikor rajtam keresztül üzleteltek vna :/ érdekes..
Mindenképpen dobjál rá nagyobb hengerfejet!
Elmegy a gyári karbival is,de jobban jársz egy minimum 17,5-ös dellortoval!
Jobb lesz a hűtése és teljesítményt is növel!
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy f12 ac-ra van egy 70es hengerem és hogy jo e hozzá az 50es hengerfej vagy inkább vegyek egy 70est?és hogy gyári karbival használható lesz a 70es henger?köszi
oldaldisz=?