Hali kész lett a mocim (F18)
Az automata szívatóval volt gond azért evett ennyit, görgőket is kicserélték , mert amikor szíjat cseréltek valami nagyon nehezet tettek bele azért nem ment.
Továbbá kiderítették h kb 20-25 km/h-t cal az órám. Kipróbáltam és valóban.
Megnéztem a spirált nincs kirojtosodva, simán szabadon fut, erre valami tipp?
Sziasztok!
segitséget szeretnék kérni,nekem van egy malaguti fifty motorom és szivómembránt kell hogy vegyek bele!esetleg valakinek nincs egy jó állapotú membránja?vagy hol lehet rendelni hozzá?és menyibe kerülnek?előre is köszönöm válaszotokat!
üdv:attila
Helló.Hosszú távon megyek szűrőházból folyik a kartergáz,ha az oda van vezetve.Ja és olajszintett lecsavarom letörlöm a pálcát és nem visszacsavarva és úgy nézem meg?
Halihó.Hosszú távra megyek a mala F18-al és akkor a légszürő házból folyik valami szerintem kartergáza ha az van odavezetve.Fel tudnátok világosítnai erről.
Hali.Olyan kérdésem van,hogy mala F18-nál az olajszíntett úgy kell megnézni,hogy kicsavarom a pálcát és megtakarítom és nem csavarom vissza csak ráhelyezem?Előre is köszi.
Nekem nem digit kijelzős hanem a régi 2000es kiadású szines ledes. nekem is villogott, aztán légtelenít újratölt stb, de villogott. Aztán elkezdett csöpögni a vízpumpa, majd forralni a vízet. Szal a hiba a termosztátnál volt, mert nem engedett át vizet( gondolom eleinte csak keveset) a nagy nyomástól meg elszállt a vízpumpa.
Malaguti XTM 50-esem nem pörgi ki magát, csak 4800-at forog maximálisan, tudtommal kb. 10.000-t kellene forognia. Segítséget kérnék, mi lehet a gond?
Okozhatja gyertya, vagy máshol keressem a hibát, esetleg a digitális kijelzőm, vagy a fordulatszám jeladója lenne problémás?
hát akkor nem ez lesz a baj...de a biztonság kedvéért gondolom szeretsz vele menni akkor egy nagyobb távot olyan 5km-t tegyél már meg vele és aztán nézd meg! szólj majd
Malaguti xtm 50-hez keresek jó állapotú, vagy új első két jobbos balos műanyag idomot, valamint bal hátsó idomot.
A google-val pórul jártam, tud valaki ajánlani egy jó oldalt, vagy valakit aki ebben tudna segíteni?
Esetleg az xsm 50 műanyag idomai felhasználhatók az xtm 50-re?
Hali.Olyan kérdésem van,hogy mala F18-nál az olajszíntett úgy kell megnézni,hogy kicsavarom a pálcát és megtakarítom és nem csavarom vissza csak ráhelyezem?Előre is köszi.
Na tehát minden ellenőrizve lett, a gyertya jól működött, a kipuffogó nem dugult el.
A probléma megoldódott oly módon, hogy a karbin lévő azon lyuk, amin a benzint szívja a karbiba a tankból ki lett tágítva, egyszerűen ki lett fúrva, mert eléggé keskeny volt és nem bírta átszívni a motor az anyagot. Még a súberen lesz állítva egy kicsit. Több benzin kellett neki.
Az eredmény: 80-85 km/h helyett 90-100 km/h, parton lefelé 117 volt a max :D, és egy kicsit nőtt csak a fogyasztás, de van benne erő, bár nem pörgi szét az agyát max 4800 ford/perc. Ja és a hangja sportosabb lett.
Ha még valami változna azt jelezni fogom feléd...ha érdekel majd.
Keresek malaguti f12hez jó oldalsztender
ajánlatokat: minyus95@gmail.com
--ugyanitt eladó gyári f12 karbi , kipu és variátor
http://www.hajoeladas.hu/21428..." target="_blank">hajó
Az automata szívatóval volt gond azért evett ennyit, görgőket is kicserélték , mert amikor szíjat cseréltek valami nagyon nehezet tettek bele azért nem ment.
Továbbá kiderítették h kb 20-25 km/h-t cal az órám. Kipróbáltam és valóban.
Megnéztem a spirált nincs kirojtosodva, simán szabadon fut, erre valami tipp?
06302692998
szacsomotor@freemail.hu
segitséget szeretnék kérni,nekem van egy malaguti fifty motorom és szivómembránt kell hogy vegyek bele!esetleg valakinek nincs egy jó állapotú membránja?vagy hol lehet rendelni hozzá?és menyibe kerülnek?előre is köszönöm válaszotokat!
üdv:attila
eladó egy dellorto 21-es karbi, akit érdekel az írjon!
http://www.sportmotor.hu/motor...
itt találsz képet Isty78 rakott képet is hol találod a termosztátot.
vagy itt van robbantott ábra
http://www.easyparts.nl/choose...
Okozhatja gyertya, vagy máshol keressem a hibát, esetleg a digitális kijelzőm, vagy a fordulatszám jeladója lenne problémás?
Malaguti xtm 50-hez keresek jó állapotú, vagy új első két jobbos balos műanyag idomot, valamint bal hátsó idomot.
A google-val pórul jártam, tud valaki ajánlani egy jó oldalt, vagy valakit aki ebben tudna segíteni?
Esetleg az xsm 50 műanyag idomai felhasználhatók az xtm 50-re?
Köszönöm.
A probléma megoldódott oly módon, hogy a karbin lévő azon lyuk, amin a benzint szívja a karbiba a tankból ki lett tágítva, egyszerűen ki lett fúrva, mert eléggé keskeny volt és nem bírta átszívni a motor az anyagot. Még a súberen lesz állítva egy kicsit. Több benzin kellett neki.
Az eredmény: 80-85 km/h helyett 90-100 km/h, parton lefelé 117 volt a max :D, és egy kicsit nőtt csak a fogyasztás, de van benne erő, bár nem pörgi szét az agyát max 4800 ford/perc. Ja és a hangja sportosabb lett.
Ha még valami változna azt jelezni fogom feléd...ha érdekel majd.