Igen, a külső deknit-variátor fedelet rögzítő csavarom veszett el. De már mindegy mert hétfőre kész lesz. a rajzon amit feltettem, a 9000A jelű csavarról beszélek.
Ja és még az is szép megoldás a gyátró részéről, hogy közel azonos kategóriájú robogóknál csinálnak kisebb változtatásokat, egyáltalán nem törődnek a csereszabatossággal.
Persze beszélgettem az ilyen jellegű problémáról az iesmerőseimmel, és hát olyan kép alakult ki, hogy ezek már nem azok a régi mocik amiket állandón bütykölni kell, hogy menjen. Ez végül is igaz lehet, de azért azt ÉN nagyon rossznak tartom, hogy kisebb meghibásodásokat nem lehet házilagosan megjavítani, de hát ugye a szervizeknek is meg kell élni valamiből.
Az a belső perem rögzíti a fedelet, a gumis rész meg tömít. Rákérdeztem az ízzócserére is, hát a szerelő is azt mondta, ha nem muszáj ne bolygassuk a kasznit, amíg nem ég ki az izzó, ugyanis még nekik is nagyon nehéz a megbontása ill. összerakása.
Már megcsináltam a hülyeséget.
De sajnos ez nem egyszerű csavar, a Tomi megpróbált kisegíteni, de nem passzolt mivel az Övé másféle módon van megoldva. Nálam a csavar első harmadán a menetes rész után van kiképezve egy váll, ami tulajdonképpen rögzíti a deknit, utána pedig van egy kúpos szárkiképzés amire rá van húzva egy speciális gumigyűrü felette egy domború alátét.
Mennyiért?:D Hülyeséget ne csinálj!:) Kiveszel egy másik csavart, elviszed egy barkács boltba, vagy inkább csavar boltba, és maximum 50ft ért kapsz egy újat:)
Hát nem mondod komolyan, hogy alig megvetted már meg is akarsz tőle szabadulni? Egy kicsit több kitartás.
Amúgy ma vettem észre, hogy a variátor deknim egyik rögzítő csavarja elveszett, hát azt hittem eldobom az agyamat amikor megtudtam 720 kemény magyar forintba kerül ez a kis vasdarab + postaköltség. De találtam egy jószívű esztergályost aki 700-ért csinál egyet hétfőre. Egy motoros srác ajánlotta a szakit, aki csak azért vállalta el, mert a fia is motorozik és Én is. Hálákodtam neki nagyon, mert általában ilyen kis melókat, ami ráadásul bonyolult, nem szívesen vállalnak el.
Hali! Hát én naponta megyek vele! tükör meg rendszám nélkül :) szóval veszélyes! Ezért is adom el,na meg az a cserregő hang! amikor visszaengedem a gázt....asszem gyűrü.....
A múltkor említetted a sportlégszűrőt, na volt egy műsor ahol pont ezekről volt szó. Elmondták, hogy vigyázni kell a minőséggel, mert elemi szálak válhatnak le róluk és ez káros lehet a motorra, az élettartamára, mert beszívja ezeket a szálakat és szinte csiszolóporként hatnak. Azt hiszem ha nem túl fontos ne cseréld le a gyári légszűrőt, a motorod is tovább trat.
Na hát csak írtál valamit. Én is csak olvasgatni szoktam, aztán ha találok olyat amihez úgy érzem hozzászólhatok értelmesen , akkor oda írok.
Hej ha már csak 100-al motorozhatnék az királyság lenne.
Azért egész jól megy a motorod szerintem.
Ja semmi, nézegettem a fórumot, de aztán nemtudom semmi értelmeset irni..:D Megvagyok. Motor is megvan.. Már 2200km van benne:) Szépen megyeget. Nézegettem mit tud külömböző fokozatokban. 3ban:86, 4ben:105, 5ben: meg még nemtudom, olyan szélva, 110-115fölé nembír menni..
De sajnos ez nem egyszerű csavar, a Tomi megpróbált kisegíteni, de nem passzolt mivel az Övé másféle módon van megoldva. Nálam a csavar első harmadán a menetes rész után van kiképezve egy váll, ami tulajdonképpen rögzíti a deknit, utána pedig van egy kúpos szárkiképzés amire rá van húzva egy speciális gumigyűrü felette egy domború alátét.
Amúgy ma vettem észre, hogy a variátor deknim egyik rögzítő csavarja elveszett, hát azt hittem eldobom az agyamat amikor megtudtam 720 kemény magyar forintba kerül ez a kis vasdarab + postaköltség. De találtam egy jószívű esztergályost aki 700-ért csinál egyet hétfőre. Egy motoros srác ajánlotta a szakit, aki csak azért vállalta el, mert a fia is motorozik és Én is. Hálákodtam neki nagyon, mert általában ilyen kis melókat, ami ráadásul bonyolult, nem szívesen vállalnak el.
Hej ha már csak 100-al motorozhatnék az királyság lenne.
Azért egész jól megy a motorod szerintem.