Szia!
Na ennek szívből örülök , de nem Én segítettem , hanem a leírás meg saját magad.
Azért adj hírt, hogyan megy a moci.
Ma az enyém is mozogni fog, berakom az akkut, csak az a baj, hogy az első útja a melóba vezet.
Sziasztok!
Köszi csibewer végre sikerült megnyitnom és megnéznem amit átküldtél!
Nem volt egyszerű, de most már tudom, hogy a szívó- és kipufogószelep hézagát is hidegen kell állítani és 0.1 mm-re mind a kettőt!
Ha lesz időm hétvégén be is állítom.
A mostani 0.2 mm-es beállítás után biztosan érezhetőbben jobb lesz.
Köszönöm a segítséget!
Helló
Ja abba meg jobb.. Nálam sajna a quannon on is nagy a szél, nagyon bekell feküdni, hogy ne fújjon.. Az én 100kg-om alatt nagyon nagy szélben max. 90et tud. De hátszélbe volt már 125is:)
Nálam nemvészes..:) 5perc alatt láthatóva lehet tenni a motort.. Kinyitom hátul azt a kis rekeszt, ott van egy csavar, ilyen műanyag végű, azt kicsavarom, lejön az ülés, ülés alatt 12es kulcsal kiszedem a tank csavarját, lejön a tank, és ott a motor:)
Annyi hátránya azért van ám a nagy testnek, hogy nehézkesebb a parkolás vele. Meg amikor kijárok vele, ki kell nyitnom a kaput mint a kocsinak. De nagyobb erőművel már elfogadhatóbb az biztos.
Mielőtt vettem a quannon-t, a dink nek a 125ös változatát nézegettem, ami megfogott az a nagy eleje, meghogy vízhűtéses.. De aztán maradtam a quannon-nál. De azért suliba járni elfogadnák egy 125ös dink et!:)
Hát igen, a legrosszabb rémálmomban se jöjjön elő, de most talán nem lesz ilyen jellegű probléma, talán.
Hát a gyári folytások kiküszöbölésével, semmi tuning, kb 75. A vakcsonk lett levágva, behegesztve, nagyobb fuvóka lett cserélve a porlasztóban és a variátorból lett eltávolítva a határoló gyűrű. Így most lejtőnek lefelé eléri a 80-at is akár, de tovább nem megy, a hajtómű lekorlátozza a további gyorsulást. Hosszabb távon az utazó kb 65 amit kibír, mert hát léghűtéses a drága, néha bele lehet húzni azért a 70-be is. Cserébe talán sokat kibír majd a motorja, lealábbis reménykedek benne. Régebben amikor még benn volt a folytás, max 55- öt ment lejtőnek lefelé. De hát sokat számít az is, hogy nagy az önsúlya illetve a plexi is gátolja a haladást a szélellenállás miatt. Azonban esőben megfizethetetlen, szinte csak a kezem ázik. Azt azonban leszögezném, hogy ekkora testhez az erőforrás egy hangyányit kevés, ez a tapasztalat, viszont ez a robesz egy guruló fotelágy. A kényelem nekem sokat számít., így el lehet menni vele hosszabb távolságokra is. Remélem nem voltam túl bőbeszédű.
Üdv Kymco lovagok!
Ma végre felszereltük azt a rohadt km óra spirált, röpke 2 óra alatt.
Nem elírás az idő, a vége felé erősen fogyott a türelmem, de szerencsére a Tomi barátomnak sikerült véghez vinni a nagy tettet.
Az akkumulátort meg elvittem szakemberhez és ott kiderült, hogy ezeket is lehet utántölteni desztillált vízzel, ugyanis Én ezt nem is tudtam eddig.
Már újat akartam venni, de közölte velem, hogy ez még talán megmenthető - egy próbát megér - felnyitotta a tetejét aztán csak egy cella volt víz alatt, a többi száraz volt. Felönti, rátölt aztán majd meglátjuk, ha nem lesz mégsem jó ráérek akkor újat venni.
Eközben bejött egy ember a boltba, Ő is akkut akart venni a robogójához, de amikor látta, hallotta a történteket mindjárt elhúzott vásárlás nélkül.
Lehet hogy az akkumulátoros ma nem járt jól?
javítando:
-gumiszőnyeg
-visszapillanto
-km ora spirál meghajto fogaskerék