Spacer 50. A motor gázadásra nem reagál,alapjárat tökéletes,csak akkor pörög fel ha tövig húzom a hátsó féket... akkor viszont nem gurul.
Mi lehet a hiba ?
Sziasztok! Segítsetek légyszi! Vagy egy Kymco Dink 200i m. Nehezen indul többször le fullad gázadásra hol veszi a lapot hol le fullad. Check engine villog de nem találok senkit aki ki tudnà olvasni. Van hogy tökéletesen megy utánna gondol egyet és meg torpan. Ilyenkor esetenként vissza durrogtatják a kipufogoba és a légszűrőbe is. Amik lettek idáig:új bele való gyertya,tank ki takarítva Shell v power racing 100 a tank szűrő ki szedve új benzin vezeték a tank és az injektor között kettő közé szűrő beépítve,injektor kiszedve féktisztitóval kipufolva,egr ki takarítva át járatva akksirol, folyto szelep ki takarítva tengely és a rugó olajozva,olaj és szűrő cserélve,új aksi.
Sziasztok! Gyors hozzáértő véleményre lenne szükségem. Felkínáltak egy PEOPLE S 250-et megvételre egész jó áron, viszont terheléskor folyamatosan illetve indításkor egy pillanatra csattog vagy kopog a kuplung. Úgy tudnám pontosabban leírni mint amikor túl nagy az előgyujtás vagy valami hasonló. Az eladó szerint ez normális a KYMCO-knál de én nem nagyon tudnék ezzel a hangal együtt élni. 29e. km van a motorban, aminek a fentiektől eltekintve gyönyörű hangja van.
A kérdésem az lenne felétek, hogy ezek tényleg ilyenek vagy egy kuplung cserével elhallgat ill. ha így használom egy darabig okozhatr e valami károsodást.
5 hosszú 4 rövid = 54-es hibakód.
Alapjárati szekunder levegő szolenoid (2. kép 07-es alkatrész) hiba.
Hibakereséshez, hiba kiütéshez elviekben diagnosztikai eszköz kell (3. kép), keress fel egy Kymco-val foglalkozó szervizt.
Amit megpróbálhatsz, az az alábbi:
- oldalsztender felhatjtva, vészleállító RUN állásban
- kulcsot ON-ra kapcsolod (gyújtást adsz)
- vársz 10 másodpercet
- koppra húzod a gázd és ott tartod
- vársz 10 másodpercet
- gáz koppig vissza
Ekkor két gyors villanás kell legyen a kontroll-lámpán. Ha a hibakód ismét jelentkezik, akkor diagnosztikai eszköz és szerviz.
Ha nem, akkor vegyél lottót vagy kaparós sorsjegyet.
Üdv. Mindenkinek kymco xciting 500i 2008-as motor diagnosztikai lámpa gyujtásnál 5-ször lassan villog majd 4-Szer gyorsan. Hogy lehet meg szüntetni !!!
Féktisztító+mewa rongy kombó ha csak fékporos. Ezen kívül évente szétszed takarít, ha kell betét csere, rézpaszta összerak, eöröm ebódottág. Kettő max három szezon és fékfolyadék csere is. (5.1)
mert ugye nem mossa a nép és magától rohad bele mindig minden 😂
amúgymeg ha esztergálni kell hozzá nem mindegymilyen anyagból van, a sima vasat meg még viheti horganyozni is....
F@szt kell bonyolítani rézpaszta vékonyan a menetre azt nem döglik bele. Magasnyomásúval meg nem mosunk motort, de még vödör, kefe, szivacs kombóval sem. Meg ugye ini is jól írta, nem hanyagoljuk el hosszú évekre a takarítását...
a rozsdamentes nem lesz rozsdás, a vizet bírja, ellenben a sav bántja
a saválló mindent is bír sav lúg amit akarsz
pl a2 csavarra ésszerű a4 anyát tekerni ha le is akarjuk venni, még akkor is ha csak simán csak "kinti" felhasználású
Hát de ezt nem értem mért kell az alvázszám szerintem x évjárattól y évjáratig ugyanaz van mindegyiken sok motort javítok sokszor ezek a neve nincs kínai vackokhoz is más lehetőség lévén kép alapján meg némi méregetés árán szoktam rendelni eddig mindig bejött amit küldtem linket ha formára olyan mint ami a motoron volt szerintem 99% hogy ugyanaz és jó is rá
sűrűbben kell betétet cserélni, nekem volt olyan ami 3 napot se bírt, na az nem rohadt be 😂
amúgy én vétel után mindig szétszedem a fékeket(is) mert tudom jól hogy a motorosok 99,9% lusta trehány karbantartani, az a maximum hogy a magasnyomású mosóban telibasznak mindet is vízzel
Köszi lehet hogy ez lesz a megoldás bár jóval húzósabb az ára mint máshol,ahol meg ugye nincs. Na így lesz a relatíve olcsó motorból drága jószág.....17 évesen.
megfúrod a csapot beleversz egy torx fejet és elkezded melegíteni, ki fog jönni
utána esztergáltatsz saválló anyagból csapot, nem rozsdamentes, saválló
Igazad van sajna lesz......k hogy mi van a piac egyes részein.Jó kis motor de soha többet no name távolkeleti mocit. Bár a Kymco a 60as évektől jelen van a piacon.
Igen ezt néztem el is küldtem nekik az alvázszámot,erre visszaírták hogy nincs a rendszerükben.Persze hisz osztrák motor volt anno. Azért köszi a segítő szándékot. Mindenesetre vicc ez a Kymco mizéria. Zágrábban van legközelebb normális bolt ahol minden is van kb.
Mi lehet a hiba ?