Hát erre írtam azt, hogy viszonylag új tecnika, nem sokan ismerik. A kipufogóval Én is gondban vagyok mivel sajnos nem rozsdamentes anyagból csinálták a dobot és szintén egy darabból van a rendszer építve, ezért ha kilyukad nem tudom mit fogok rá felrakni. Azt csinálom már kínomban a rozsda miatt, hogy használt étolajjal kenem be a még meleg kipufogót és azután rásül , ez ad neki valami védelmet amíg le nem ég, festéssel már nem is próbálkozok. Az meg orvosolható, hogy egy darabban van a rendszer mert ha elvágod be kell hegeszteni egy lencsét a kipufogó és a hagtompító közé aztán utána már lehet csavarral rögzíteni a hangtompítót.
Egyébként nem találtam eddig Én sem olyan fórumot ahol kimondottan grand dink 50-el foglalkoznának.
Ja meg elvileg a CBR 125 nek a kipufogója jó rá. De az a baj hogy itt nincsen a közelben senki ismerősöm hogy mégis összehasonlítanánk vele, vagy valami..:D Ugye itt az a baj hogy egybe van a végdob a könyökkel.
Remélem az enyémmel sem lessz semmi gond:) Nyárra azért szeretnék rá valami pufót, de az a baj, hogy nincsen olyan magyar fórum, ahol quannon-al foglalkoznak..:S:(
A xenont sajátkezüleg szereled be vagy szakemberre bízod?
Nekem négy év alatt 12000 km-t sikerült beletekernem, eddig kisebb problémákkal megúsztam, üzembiztos masinák a kymco motorok.
Tavaly nyáron 200 km-es távot tettem meg vele, elmotoroztunk a barátommal a zamárdiban rendezett Balaton Bike Weekend-re, Ő egy Fever zx 50-el jött.
A legnagyobb hiba a gyújtótrafó meghibásodása volt eddig.
A quannon 151kg(forgalmiba ennyi van írva). Már közel járok az 1900km hez:) 20km kb.:) Most tervezem hogy veszek bele Xenon-t. A Metroman.hu-n vannak fent jó kis thunder xenon szettek motorba 10k-ért. Ebbe H7.es kell
Szia!
Az enyém kb. 3,5l körül fogyaszt egyenletes haladást feltételezve, de rögtön hozzáteszem 130 kg az önsúly ami nem kevés egy 50-es robogónak. Ez is az egyik hátránya sajnos, hogy komótosan lehet vele elindulni, de hát nem véletlenül vásároltam ezt a típust. . Igaz 10l-es bezintankot raktak rá, hogy ne kelljen sűrűn benzinkutat keresgélni. Na meg a plexi sem piskóta rajta, annak is van légellenállása ami szinten a plusz fogyasztás felé viszi a mérleg nyelvét. A gyújtás amiről írsz valószínű növeli a teljesítményt, de a fogyasztást is.
Jaja..:D Jó kis moci;) És remélem sokáig az is marad!:) Amúgy neked mennyit eszik a Dink? Nekem a quannon 2,5-3l(ha csövezem végig). Viszont lehet ezekhez a gépekhez ilyen Sport CDI gyújtás elektronikát kapni. Nemtudom mennyire befolyásolná a teljesítményt:D
Üdv a topikban!
A Kymco motorok jó minőségüek, csak nálunk még nem nagyon ismert márka, de ami késik .....
A Quannon nekem is tetszene.
És egy-két paraméter:
Levegő/olajhűtésű, négyütemű, egyhengeres motor. Egy, lánchajtású, felül fekvő vezérműtengely és négy emelőtőkével működtetett szelep. Nedves karteres olajozás, kettős hatású katalizátor, szekunder légrendszer.
Hengerűrtartalom: 124 cm3
Furat x löket: 56,5 x 49,5 mm
Sűrítési arány: 11,2:1
Üzemanyag-ellátás: Állandó nyomású karburátor 28 mm torokátmérővel
Max. teljesítmény: 13 LE (9,6 kW) 10000/min-nál
Max. forgatónyomaték: 10 Nm (1,1 kpm) 8000/min-nál
Eroátvitel
Váltó: Ötfokozatú váltómű, szekunder hajtás O-gyűrűs lánccal
Váz, felfüggesztés
Váz: Acél zártszelvény hídváz
Futómű elöl: Teleszkópvilla 38 mm belsőcső átmérővel
Futómű hátul: Acél zártszelvény lengővilla, központi rugóstag
Villaszög / utánfutás: 65 fok / 142 mm
Tengelytáv: 1345 mm
Ülésmagasság: 775 mm
Fékek
Fékek elöl: 276 mm-es tárcsafék kétdugattyús féknyereggel
Fékek hátul: 220 mm-es tárcsafék kétdugattyús féknyereggel
Gumik
Gumik elöl: 110/80-17
Gumik hátul: 140/70-17
Egyéb adatok
Tanktérfogat: 13,5 l
Száraz súly: 152 kg - menetkész tömeg
Valamint adok egy összehasonlító tesztet:
Üdv!
A szervízben nem próbálták még beállítani az alapjáratot,
A szívatót is jó lenne megnézetni, lehet hogy hibás.
Hidegben az enyém is felpörög, de röviddel utána visszaáll alapra a fordulat, bár az utóbbi időben inkább mintha lustálkodna, ha mindjárt indulni akarok fullad a motor.
Sziasztok! Érdeklődnék a Kymco iránt!Az az ez a Quannon érdekelne! Kinézetre ugyan olyan mint a kis cibere! És belül? Mi hagyja? Milyen a minősége? Ez honnét származik?Stb...Válaszokat köszi előre is!
1860km van benne eddig, és szerintem nagyon jó:) Viszont 1valamivel nemvagyok kibékülve. Az a szivató, és az alapjárat. Ugye hidegen elindítom, és megy a szivató. 4ezres fordulaton pörög a motor. Vagy melegítenem kell 15percet hogy levegye( ősszel melegebb időbe is ígyvolt) Vagy megyek vele 5km-tert, és utána veszi le. De úgy, hogy mikor venné le a szivatót akkor összevissza jár alapjáraton, gondolkozik, ráteszi, leveszi stb. És 1percig eztcsinálja, utána semmi alapjárat. Leakar állni. Adok neki egy gázfröccsöt, megint szivatóval megy. És megint csak gondolkodik. Node ha megyek vele egyhuzamba olyan 10km tert, utána szépen beáll az alapjárat 1600-2000közé(itt is ingadozik:D) Tehát megállok vele üzemmeleg motorral, és 1percig áll a moci. Elindítom és megint szivatóval jár..:S
Quannon:http://i3
5.servimg.com/u/f35/1...
Egyébként nem találtam eddig Én sem olyan fórumot ahol kimondottan grand dink 50-el foglalkoznának.
Nekem négy év alatt 12000 km-t sikerült beletekernem, eddig kisebb problémákkal megúsztam, üzembiztos masinák a kymco motorok.
Tavaly nyáron 200 km-es távot tettem meg vele, elmotoroztunk a barátommal a zamárdiban rendezett Balaton Bike Weekend-re, Ő egy Fever zx 50-el jött.
A legnagyobb hiba a gyújtótrafó meghibásodása volt eddig.
Az enyém kb. 3,5l körül fogyaszt egyenletes haladást feltételezve, de rögtön hozzáteszem 130 kg az önsúly ami nem kevés egy 50-es robogónak. Ez is az egyik hátránya sajnos, hogy komótosan lehet vele elindulni, de hát nem véletlenül vásároltam ezt a típust. . Igaz 10l-es bezintankot raktak rá, hogy ne kelljen sűrűn benzinkutat keresgélni. Na meg a plexi sem piskóta rajta, annak is van légellenállása ami szinten a plusz fogyasztás felé viszi a mérleg nyelvét. A gyújtás amiről írsz valószínű növeli a teljesítményt, de a fogyasztást is.
A Kymco motorok jó minőségüek, csak nálunk még nem nagyon ismert márka, de ami késik .....
A Quannon nekem is tetszene.
És egy-két paraméter:
Levegő/olajhűtésű, négyütemű, egyhengeres motor. Egy, lánchajtású, felül fekvő vezérműtengely és négy emelőtőkével működtetett szelep. Nedves karteres olajozás, kettős hatású katalizátor, szekunder légrendszer.
Hengerűrtartalom: 124 cm3
Furat x löket: 56,5 x 49,5 mm
Sűrítési arány: 11,2:1
Üzemanyag-ellátás: Állandó nyomású karburátor 28 mm torokátmérővel
Max. teljesítmény: 13 LE (9,6 kW) 10000/min-nál
Max. forgatónyomaték: 10 Nm (1,1 kpm) 8000/min-nál
Eroátvitel
Váltó: Ötfokozatú váltómű, szekunder hajtás O-gyűrűs lánccal
Váz, felfüggesztés
Váz: Acél zártszelvény hídváz
Futómű elöl: Teleszkópvilla 38 mm belsőcső átmérővel
Futómű hátul: Acél zártszelvény lengővilla, központi rugóstag
Villaszög / utánfutás: 65 fok / 142 mm
Tengelytáv: 1345 mm
Ülésmagasság: 775 mm
Fékek
Fékek elöl: 276 mm-es tárcsafék kétdugattyús féknyereggel
Fékek hátul: 220 mm-es tárcsafék kétdugattyús féknyereggel
Gumik
Gumik elöl: 110/80-17
Gumik hátul: 140/70-17
Egyéb adatok
Tanktérfogat: 13,5 l
Száraz súly: 152 kg - menetkész tömeg
Valamint adok egy összehasonlító tesztet:
teszt
Remélem ezekkel az infókkal segítettem.
A szervízben nem próbálták még beállítani az alapjáratot,
A szívatót is jó lenne megnézetni, lehet hogy hibás.
Hidegben az enyém is felpörög, de röviddel utána visszaáll alapra a fordulat, bár az utóbbi időben inkább mintha lustálkodna, ha mindjárt indulni akarok fullad a motor.
Azért majd még nézz vissza ebbe a topikba.
Ha visszaolvasol nekem se akadt eddig túl sok márkatárs, de nem adom fel.
Nézd meg itt.
kipufogó
Esetleg kérdezz rá, hogy meg tudnák-e oldani a problémát.
Ha sikerrel jársz, azért írd meg.