Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

első burkolatot kell levenni az izzócseréhez. Nálam anno a CPI robogóba így volt.
Szia!
Xenont azt nem, de azt a Tungsram Megalight Plus-t amit ajánlottak azt hiszem kipróbálom. Csak ha olvastad a további hozzászólásaimat azt is láthatod ez nem lesz egyszerű, mivel a fél motort le kell bontani egy izzócseréhez. Mivel ezt még nem csináltam így azt sem tudom hogy kezdjek hozzá, szerelési útmutató, szervízkönyv nincs. Vagyis nem találtam eddig ehhez a típushoz konkrétan.
Láttam írtál a Xenon topikba. Csak nem xenon-t akarsz a kicsikébe?:) Én is gondolkodom rajta.. De láttam írták hogy jó a Tungsram megalight plus izzó is.
Majd mi vigyázunk rád is.
Talán én is.. Attól függ szülők hogyan engednék..:)
Na ezt már két éve mondod, de mikor válik ez valósággá?
Én benne vagyok.
Szia!
Nagyobb sátor, nagyobb takaró.
Nem póttükör, hanem sokkal több összehajtogatott sörösdoboz kell.
SSR8 latom derekasan hasznalod TE is akarcsak mi.Jo kis gepek.Ja bocs sajna ezen a laptopon nincs magyar billentyuzet,ezert az ekezetek miatt elnezest kerek utolag es a jovore nezve is.Udv a kozossegnek.
De nagyobb sator kell,meg viszunk pottukrot is ez ugy utolag fogalmazodott meg bennem
na majd szervezunk egy KYMCO taborozast mondjuk a BALATON korul igaz Csibewer vagy Csibe ver?
Tomiuj51-el tavaly együtt mentünk el a Balaton Bike Weekend-re, neki feverzx 50-e van. Igaz kicsit sokáig tartott míg odaértünk, de megérte.
Ja észrevettem:D
Szia!
Látod gyülekezünk, lassan de biztosan.
Köszi:)
gratulalok a motorodhoz,az irigyekkel ne foglalkozz
Nálam nincs vigyázó kéz alatt a kymco robesz,de 2 év, s 20ezer km után sincs semmi baja
Köszi, írtam rá:)
Ádi, most írtam a 91. kommentet a motorodra, kérlek hogy olvasd el. Gratulálok a gépedhez.
ja, és szép motor
ugyan nem olvastam végig a kommenteket, de szerintem szard le. Neked tetszik? Akkor meg mit érdekel a sok vesztes, aki elvakultan a saját motorját zsírozza? Szarj rá magasról. Főleg, hogy még motorja sincs sokaknak.
Jaja
Szia!
Bocs tegnap este mennem kellett, nem gondoltam hogy ekkora érdeklődést vált ki a Kymco.
Na most olvastam végig a hozzászólásokat a galériában, hát tényleg elképesztő emberek vannak. Ne foglalkozz velük, ahogy nézem többen vannak azok akiknek tetszik a motorod és az életük a motorozás. Azok akik fikáznak csak azért teszik, mert vagy nincs motorjuk vagy rém egyszerűen irigyek a máséra, legalábbis nekem így tűnik. De a lényeg az, hogy hozzáértők szerint a Kymco nem egy rossz technika, főleg ha vigyázó kézben van. A rendszám takarásával csak a rendőrök előtt való elhaladáskor foglalkozz, ha úgy érzed túl gyorsan mész. Ami meg a neked nem tetsző hozzászólásokra tudok ajánlani, vagy ne vedd fel az eléd dobott kesztyűt vagy egyszerűen töröld ki azokat.
A KYMCO él és élni fog!
Nézd a galériába a hozzászólásokat. Hihetetlen micsoda bunkó és paraszt emberek léteznek..:S Amúgy gondolkodtam rajta hogy kisatírozom a rendszámot. Szerinted?:S
Kösz:)
Már meg is néztem, jók lettek a képek.