Szia!
Xenont azt nem, de azt a Tungsram Megalight Plus-t amit ajánlottak azt hiszem kipróbálom. Csak ha olvastad a további hozzászólásaimat azt is láthatod ez nem lesz egyszerű, mivel a fél motort le kell bontani egy izzócseréhez. Mivel ezt még nem csináltam így azt sem tudom hogy kezdjek hozzá, szerelési útmutató, szervízkönyv nincs. Vagyis nem találtam eddig ehhez a típushoz konkrétan.
Láttam írtál a Xenon topikba. Csak nem xenon-t akarsz a kicsikébe?:) Én is gondolkodom rajta.. De láttam írták hogy jó a Tungsram megalight plus izzó is.
SSR8 latom derekasan hasznalod TE is akarcsak mi.Jo kis gepek.Ja bocs sajna ezen a laptopon nincs magyar billentyuzet,ezert az ekezetek miatt elnezest kerek utolag es a jovore nezve is.Udv a kozossegnek.
ugyan nem olvastam végig a kommenteket, de szerintem szard le. Neked tetszik? Akkor meg mit érdekel a sok vesztes, aki elvakultan a saját motorját zsírozza? Szarj rá magasról. Főleg, hogy még motorja sincs sokaknak.
Szia!
Bocs tegnap este mennem kellett, nem gondoltam hogy ekkora érdeklődést vált ki a Kymco.
Na most olvastam végig a hozzászólásokat a galériában, hát tényleg elképesztő emberek vannak. Ne foglalkozz velük, ahogy nézem többen vannak azok akiknek tetszik a motorod és az életük a motorozás. Azok akik fikáznak csak azért teszik, mert vagy nincs motorjuk vagy rém egyszerűen irigyek a máséra, legalábbis nekem így tűnik. De a lényeg az, hogy hozzáértők szerint a Kymco nem egy rossz technika, főleg ha vigyázó kézben van. A rendszám takarásával csak a rendőrök előtt való elhaladáskor foglalkozz, ha úgy érzed túl gyorsan mész. Ami meg a neked nem tetsző hozzászólásokra tudok ajánlani, vagy ne vedd fel az eléd dobott kesztyűt vagy egyszerűen töröld ki azokat.
A KYMCO él és élni fog!
Nézd a galériába a hozzászólásokat. Hihetetlen micsoda bunkó és paraszt emberek léteznek..:S Amúgy gondolkodtam rajta hogy kisatírozom a rendszámot. Szerinted?:S
Xenont azt nem, de azt a Tungsram Megalight Plus-t amit ajánlottak azt hiszem kipróbálom. Csak ha olvastad a további hozzászólásaimat azt is láthatod ez nem lesz egyszerű, mivel a fél motort le kell bontani egy izzócseréhez. Mivel ezt még nem csináltam így azt sem tudom hogy kezdjek hozzá, szerelési útmutató, szervízkönyv nincs. Vagyis nem találtam eddig ehhez a típushoz konkrétan.
Én benne vagyok.
Nagyobb sátor, nagyobb takaró.
Nem póttükör, hanem sokkal több összehajtogatott sörösdoboz kell.
Látod gyülekezünk, lassan de biztosan.
Bocs tegnap este mennem kellett, nem gondoltam hogy ekkora érdeklődést vált ki a Kymco.
Na most olvastam végig a hozzászólásokat a galériában, hát tényleg elképesztő emberek vannak. Ne foglalkozz velük, ahogy nézem többen vannak azok akiknek tetszik a motorod és az életük a motorozás. Azok akik fikáznak csak azért teszik, mert vagy nincs motorjuk vagy rém egyszerűen irigyek a máséra, legalábbis nekem így tűnik. De a lényeg az, hogy hozzáértők szerint a Kymco nem egy rossz technika, főleg ha vigyázó kézben van. A rendszám takarásával csak a rendőrök előtt való elhaladáskor foglalkozz, ha úgy érzed túl gyorsan mész. Ami meg a neked nem tetsző hozzászólásokra tudok ajánlani, vagy ne vedd fel az eléd dobott kesztyűt vagy egyszerűen töröld ki azokat.
A KYMCO él és élni fog!