Olyan kérdésem lenne hogy mi lehet a gondja a motornak hogy önindítóval indítva van és van hogy elsőre indul de a mikor annyi indítás után sem hogy lemerül az akumulátor?! Lérszives aki tud az válaszoljon
Valószínűleg olajos a blokk alja, ami a hőtől párolog, illetve rásül a blokkra. Amikor a víz felcsapódik, akkor a forró fémen azonnal gőzzé alakul, és felfelé távozik. Csakhogy ekkor a rásült olajból is felold egy keveset, illetve amit addig nem éreztél szaghatást az olajtól, azt a gőz magával viszi, így kissé égett füstös szag csapja meg az orrodat. Ez természetes jelenség és általában jelentkezik, ha felcsapódik a víz a blokk aljára. Ott ugyanis gondolom te sem mosod át, amikor a motort tisztítod. Miért is tennéd? Ha a szagot érzed víz nélkül is, akkor már más a baj, akkor valószínűleg ereszt egy tömítés vagy szimmering.
Van egy 125m3 motorom és mikor vizes részen megyek vele, a blokk aljára felverődő vízből a kosznak ahogy a meleg blokkal érintkezik enyhén füst szaga van. Ezt tegnap is észleltem, száraz időben, valamennyi kosz volt az alján.
Találkozott, már valaki ilyen problémával? Ez normális?
Egyéb infók: 13,5g-os görgőt kicseréltem benne 14,5-ösre, így nem 8 ezren pörög folyamatosan, hanem 6-7 ezer körül. Bár nő a terhelése, de szerintem ez nem okozhat gondot. A motor hőfok a vízhűtő mérő szerint normális közép állásban van, mint előtte is volt.
Olaj 15w40 helyett 10w40 van benne, van benne rendesen, hűtővíz is van.
A nyakunkon a tavasz és hamarosan felébred téli álmából a Quannon-om is. Ebből az alkalomból kissé fel szeretném dobni a moci kinézetét, egy kis esztétikai tuningal. Ha valakinek van ötlete, hogy mi az a kiegészítő, ami nem arany árban van, de jót tesz a motor kinézetének, az ne fogja vissza magát, ossza meg velem bátran!
Rezo! Milyen anyagi vonzata van azoknak a ledes lámpáknak? Felnyomnál róla néhány képet, vagy elküldenéd nekem e-mailben (jochenp@freemail.hu), hogy lássam hogyan is néz ki?
Előre is köszi mindenkinek a segítséget!
Olyan kérdésem lenne hogy mi lehet akkor a motor (kymco super 9) problémája ? Van mikor önindítóval egyszerre indul de van hogy annyi indítás után sem hogy lemerült az akumulátor. Meg van hogy áll pár órát a moci es van hogy indul de van hogy nem! Várom a válaszokat! Köszōnöm :-)
Az fényszóróba kicseréltem az izzót 60/55w h4-re a helyzetjelzőket SMD ledre műszerfal világítás SMD led irányjelzők ledesek
hátsó világítás/féklámpa ledes tacskófül eltávolítva új kipuff! Alakul...
Henger hengerfej ellenőrzés henger hónolás új dugattyú csapszeg gyűrűk főtengely ellenőrzés csapágyak csere vezérmű lánc és feszítő-vezető csere tömítések és szimeringek csere kb ennyi nagy vonalakban ha azt akarod hogy jó is legyen
Sziasztok segítenétek nekem,125-ös dinkem van hengerfejes lett ette a vizet mint a fene,stb. aztán meg is szorult az érdekelne mit kéne cserélni henger,dugattyú,gyürük elég ilyenkor,köszi.
Még egy kérdésem lenne.Szintén people 250-hez keresek fék tárcsát.A nálunk lévő motorosboltban ezt a méretet nem találták...
Az ebay-n találtam,de az injektoroshoz,és a 200 people-hoz kínálnak.A 260 mm tárcsa egyforma lehet ezeknél a típusoknál?
Egészen biztos hogy javítható csak kérdés találsz-e olyan mestert aki elvállalja, persze megfizethető áron. Itt a sportmotoron a " csika " nick nevű tag írta, hogy foglalkozik felújítással.
Üdv.Mindenkinek.Vettem egy Kymco robogót. Találtam benne egy ilyen számokat G50SA 10-97.
2002
KYIIIOXD
KYIIIPLS
KYIIIOXD Ezek mit jelentenek?Motor típusa nincs rajta.Talán DJ 50 es lehet ahogy a többi képet nézegettem.
Köszönöm.
Srácok, megvan a motorom hibája. Elég lassan, de kiderült a turpisság.
A dekompressziós szerkezet nem működik helyesen. Erre keresnék valami megoldást, esetleg alkatrészt, akár bontott, akár új. Vagy esetleg szakembert, aki tudja javítani, mert a jelenlegi szakim pontos adatok és méreteket igényelne, de donorja nincsen.
Van egy 125m3 motorom és mikor vizes részen megyek vele, a blokk aljára felverődő vízből a kosznak ahogy a meleg blokkal érintkezik enyhén füst szaga van. Ezt tegnap is észleltem, száraz időben, valamennyi kosz volt az alján.
Találkozott, már valaki ilyen problémával? Ez normális?
Egyéb infók: 13,5g-os görgőt kicseréltem benne 14,5-ösre, így nem 8 ezren pörög folyamatosan, hanem 6-7 ezer körül. Bár nő a terhelése, de szerintem ez nem okozhat gondot. A motor hőfok a vízhűtő mérő szerint normális közép állásban van, mint előtte is volt.
Olaj 15w40 helyett 10w40 van benne, van benne rendesen, hűtővíz is van.
Köszi
Andrew
A nyakunkon a tavasz és hamarosan felébred téli álmából a Quannon-om is. Ebből az alkalomból kissé fel szeretném dobni a moci kinézetét, egy kis esztétikai tuningal. Ha valakinek van ötlete, hogy mi az a kiegészítő, ami nem arany árban van, de jót tesz a motor kinézetének, az ne fogja vissza magát, ossza meg velem bátran!
Rezo! Milyen anyagi vonzata van azoknak a ledes lámpáknak? Felnyomnál róla néhány képet, vagy elküldenéd nekem e-mailben (jochenp@freemail.hu), hogy lássam hogyan is néz ki?
Előre is köszi mindenkinek a segítséget!
Elkészült az új kymco klubos oldal:
http://kymcoklub.try.hu/
Használjátok!
hátsó világítás/féklámpa ledes tacskófül eltávolítva új kipuff! Alakul...
Az ebay-n találtam,de az injektoroshoz,és a 200 people-hoz kínálnak.A 260 mm tárcsa egyforma lehet ezeknél a típusoknál?
csika1
teleszkópok
People 250-hez keresek hátsó teleszkópot.Hol érdemes keresgélnem.?
Amúgy lehet javítani ezeket a telókat?Elnyomta az egyik az olajat....
Itt próbálkozz a karakterekkel: dekóder
2002
KYIIIOXD
KYIIIPLS
KYIIIOXD Ezek mit jelentenek?Motor típusa nincs rajta.Talán DJ 50 es lehet ahogy a többi képet nézegettem.
Köszönöm.
A dekompressziós szerkezet nem működik helyesen. Erre keresnék valami megoldást, esetleg alkatrészt, akár bontott, akár új. Vagy esetleg szakembert, aki tudja javítani, mert a jelenlegi szakim pontos adatok és méreteket igényelne, de donorja nincsen.
Típus: 2005 Xciting 500