Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Boldog új évet mindenkinek!
B.Ú.É.K mindenkinek!

fec73
Boldog új évet márkatársak!
Ha nincs olajfolyás a blokkból,akkor pedig kopottak a motor alkatrészei ,mivel más lehetőség nincs.Az indítási nehézségek is ebből adódhatnak.
Tisztelt Fórumozók.
Ismét egy kis segítséget kérek. Egy 50cm3 4T kymco filly az alany.
Azt veszem észre, hogy gyorsan elfogy belőle az olaj, de nem füstöl a motor. Hová tűnik el?Nincs alatta olajfolt.
Köszönettel
fec73
Örülök hogy sikerült!Neked is Kellemes Ünnepeket!
Üdv.Most sikerült eljutnom odáig hogy átkössem az elektronikát.Sikerült és tökéletesen működik,még egyszer köszönöm a tippet.
Kellenes ünnepeket mindenkinek!
T.csibewer,
köszi a tippeket, kipróbálom sorban....
fec73
Levegőszűrő tiszta? Vagy túl sok benzint kap valamiért? Eddig rendesen indult és csak most kezdte? Az indítómotor eléggé megforgatja a motort? Akkumulátor nem gyengélkedik esetleg? Esetleg próbáld meg hogy hidegindítót fújsz be indításkor a légszűrőhöz vagy a porlasztó légtorokba.

Hirtelen ennyi jutott az eszembe, talán lesznek még hasznos ötletet adók rajtam kívül.
Tisztelt Fórumtársak!
Segítségeteket kérem. Az alany egy Kymco Filly 4T.
A hidegindítással van gondom,de durván.Egyszerüen nem indul be.
Ma kértem kölcsöm gyújtáselektronikát kettőt is.Kicseréltem, mégsem indul be. Kivettem a gyertyát, csurom benzines, megforgattam a motort, szikra van. kicseréltem a gyertyát,nem indul. Segítsetek kérlek4 Mi érdemes még átvizsgálnom.
fec73
Itt a bekötés.
Ezen már gondolkoztam én is,és ezt is fogom tenni,köszönöm!A gyári cdi-nek az ára 20000-25000ft.
Szia!Tedd bele a honda dió AF-18 CDI-t.3ezerpárszáz forint,egy 5 ös csatlakozója van.A bekötést arra alakitsd át és kész.Mert az eredeti egy vagyon ha jól gondolom és kapsz valahol.
Üdv.Kymco heroism 50-hez keresek használt de működő elektronikát(cdi)ha van valakinek dobjon már egy emailt,fórumot ritkán nézem. Elméletileg 1994-2000-ig ilyen van minden 50-es Kymcon ami kétüteműn.

norki@freemail.hu
T. csibewer,

köszi szépen, én is így tudtam, de most megerősítést kaptam.

Üdv.
fec73
Szia!

Ha jó az automata szívató akkor természetesen ne húzz gázt, mert nem fog indulni. Ez mindegyiknél így működik, meleg motornál kell egy nagyon kis gázt húzni.
Sziasztok,
Segítség kellene.Az alany egy Kymco Filly 50 4t.
Hidegindítást hogyan kell végrehajtani?
Automata szivatós. Gáz nélkül, vagy gázadással?
köszi.
fec73
Megpróbálom, remélem használni fog. Még egyszer köszönöm a segítségedet.
Akkor próbáld a röpsulyrugókat erősebbre cserélni.A magasabb kapcsolási fordulaton talán már elég nyomaték lesz.A 3000 fordulat alacsonynak tűnik.
A hozzá való súlyú görgő lett belerakva, teljesen megegyezik a gyárival, ezzel nem kisérleteztem. Amit előírnak hozzá az lett belerakva. Ezt a fulladást elinduláskor csinálja, mikor csak kis gázt húzok és lassan akarok menni, megtorpan és ott tartva a gázt elkezd fulladni, de ha abból a gázállásból húzom tovább sokkal intenzívebben akkor elindúl. Viszont ha egyből nagy gázt húzok akkor nincs ez a jelenség. Példáúl ha gyorsulok vele egyet akkor nincs ez a fulladás.
Ahogy Csibe irta minél több info van a hibáról annál jobban meg lehet közeliteni a megoldást!
Ha menet közben is ezt csinálja lassulás utáni gyorsitásoknál ,nemcsak álló helyzetből való elinduláskor,akkor viszont más hiba is lehet,lehet hogy a görgőid nehezek ,milyeneket tettél bele amit most cseréltél?Nem túl nehezek?Nézz utánna milyen való bele.Mert ezzel le tudod szintén terhelni a motort-nehezen tud kipörögni alacsony fordulatról!Sajnos itt minden mindennel összefügg.Ha van könnyebb görgőd -próbáld meg azzal.
Jövőhéten elmegyek a szerelőhöz és mondom neki hogy csináljuk meg amit mondtál és nézzük meg a rugókat, remélem ez lesz a gond, Nagyon zavaró mikor megyek a körforgalomban kis gázzal és megtorpan és elkezd fulladni, akkor kell egy nagy gázt húzzak, mire megindúl. Játszadozni kell ilyenkor a gázzal.
Nagyon köszönöm a segítségedet, hálás vagyok érte nagyon
Lehuzás nélkül is meglátod levett kuplungharangnál-teljesen lehuzni macerásabb ezt elfelejtettem,mert az ékszijat teljesen bele kell huzni a tárcsák közé hogy leengedje vagy le kell venni a variátort is elöl az ékszij levételéhez.
Szia!

Az lesz akkor a gond amit a Tomi írt, ezért is fontos hogy minél több információt adj meg a vélt vagy tapasztalt hiba jelenségről.