én is egyetértek, persze külföldön biztos, hogy vannak jobb állapotúak is... sőt a szervízelési kultúra is magasabb mint itthon.
Van például egy ismerősöm, aki arra büszke, hogy a 2 év alatt mióta megvette a bmw-jét, nem költött rá semmit, csak tankolt. És ez szó szerint: se olajcsere, se semmi.
én csak azt írtam, hogy akik ezzel foglalkoznak, kvázi nepperek, azoknak a legnagyobb haszon azon van, ami sokat futott vagy mondjuk sérült volt, mert azt tudja olcsón megvenni és itthon haszonnal eladni.
Nézegettem például a mobile-de-n az árakat, kicsivel olcsóbbak mint itthon, de a megkíméltek, keveset futottak azért annyival nem olcsóbbak, mint nálunk.
Úgy érzem kissé magasra tetted a lécet,árkategória-Márka-állapot -évjárat tekintetében!
Én azt gondolom, azért mert valami kintről behozott, nem feltétlenül lehasznált(ez inkább magyar szokás) mármint szarrá lehasználni valamit. Olcsó Magyarországi szervízkönyves-fiatal-kevés kilóméterrel! No ez nem létezik! Valamiből engedned kell! Eleve itthon a Magyar márkaképviseletek sokkal drágábban adják a gépeket mint amiért kintről be lehet szerezni(és ez új modellekre is értendő) Ennek következménye,h használtan is jól kitarják az árát! (ha egyszer drágán vette..nemigaz!?)
Ezeken felül magyar honban szokás az,h elviszed a márkaszervízbe a terméket(beleírnak mindent a (szervíz könyvedbe) s közben lóf..pikulát sem csináltak vele! Te meg nagy elégedettséggel robogsz tovább,h húú nekem ezz márkaszervízes ám! Saját Magad csinálod,na az meg van csinálva az tutti! Egy márkaszervízben nem nagyaon vannak megfizetve a szerelők! (tapasztalatból mondom, Toyota értékesítő is voltam egy időben) s ebből kifojólag nem mindíg tökély amit művelnek! persze vannak kivételek is!
tehát véleményem szerint,ha mindenkép Márkát,komolyabb konstrukciójut-fiatalt-jó állapotut-szervízkönyvest keresel,,kicsit dobjál még rá a lovettára! Vagy nem is kicsit.....
Avagy Űber motorszerelővel menj,aki a helyszinen kicsit szétkapja amit kell(abból sok dolog kiderül)és kifoghatsz jó külföldit is.
A semmit az úgy értem, hogy szinte csak kinti papírosokat hirdetnek.
Az elméletem szerint pedig a neppereknek a cél a haszon.
Kint sem a jók és a megkíméltek az olcsók, hanem a sokat futottak, sérültek.
Szóval még ha ki is fognék egy sérülésmenteset, nagy az esély, hogy visszapörgették a km-t. Egy 50-60ezret futott gépnél pedig már azért szép lassan elő fognak jönni a hibák.
Mai két érdeklődésem eredménye:
1. aprilia atlantic 250, 2007-es, képek alapján szép
De nincs szervízkönyv, se semmi hozzá, 1 kulcs, ezek alapján a 17ezres futás is kétséges.
2. Yamaha Majesty 400
Állítólag magának hozta be kintről picit sérülten, újra van fújva, kicsi csörgő hang... és így már az ára sem baráti.
Most már az árat is kitoltam 600 ezerig és jó lenne legalább 2006-ost venni, de most nincs kapás.
Nem tudom láttátok-e az új BMW robogó tesztjét. Kiderült, hogy Kymco (Honda) blokk van benne... (én is Kymcos voltam, azért írtam ide nektek, Xciting 500-asom volt)
Kérdezze az eladót, ja már ha az is ért hozzá. Nemrég szerettem volna venni Én is egyet, de nem tudták megmondani jó lesz-e, csak azt ajánlották jó pénzért ráigazítják ha nem passzolna.
az új sw-t600 hát, mostanában 2.2-2.3-ban adják. De annyira jóó, hogy ha gazdag lennék, megtartottam volna 5 liter körül fogyasztott, és 170 fölött ment. és elég nagy
Van például egy ismerősöm, aki arra büszke, hogy a 2 év alatt mióta megvette a bmw-jét, nem költött rá semmit, csak tankolt. És ez szó szerint: se olajcsere, se semmi.
én csak azt írtam, hogy akik ezzel foglalkoznak, kvázi nepperek, azoknak a legnagyobb haszon azon van, ami sokat futott vagy mondjuk sérült volt, mert azt tudja olcsón megvenni és itthon haszonnal eladni.
Nézegettem például a mobile-de-n az árakat, kicsivel olcsóbbak mint itthon, de a megkíméltek, keveset futottak azért annyival nem olcsóbbak, mint nálunk.