szép napot srácok
Tudnátok segíteni 2004-es KTM exc 525 , elkezdett vacakolni az alapjárat..indításnál hidegen rá kell csavarnom h ne álljon le, üzemmelegen meg már vissza kell csavarnom mert pörög.
alapjárati fuvókát tisztítsam ki?v mi lehet a probléma gndolom volt már másnak is ilyen.
köszönöm
Egyébként hulla egyszerű ha mindent arra használnak amire eredetileg kitalálták...
Ha all rounder motor kell akkor egy csupasz V2 körül keresgélnék. Ha pl jót akarsz kanyarogni, kell a futómű, nem annyira a száguldás és néha 2 személy is, valamint az árkategória is a 640-essel egyezzen akkor én egy Ducati Monstert választanék..
Még a tököm is zsibbad a rezgéstől
Hihetetlen gagyi lett
A sokkal régebbi japók negyed ennyire se rezegnek
Csak sajna ebben az ár/futómű kategóriában nincs más lehetőség
A LC4 modelleknél hosszú távnál nem csak az ülés kényelmetlensége lesz zavaró és fárasztó.
Ugyan az ülésen lehet bőven javítani a valódi kényelmetlenséget a rezonancia fogja okozni.
Természetesen attól függ ki mint ért hosszú táv alatt, napi 150-200 kilométer egy kényelmes üléssel simán vállalható vele, a felett kezdődnek inkább a gondok, elzsibbad a kéz meg úgy mindened rajta.
2 személyre pedig nem az LC4 a te motorod, nem igazán van rajta hely az utasnak, akkor inkább XT660X, hosszabb ülés, igaz azt sem árt kényelmesebé tenni.
130km volt már és teljesen kényelmes
Csak elöl kicsit szélesebb lett és érzem hogy szélesebb
Nem nyomja a combom de ott van, lehet pár nap után zavarni fog.....vagy megszokom
Ha zavar majd lecsiszolom, csak ugrik 5 ezer a műbőr miatt
a 400 nem is olyan sok
volt egy 82es 350es cagivám avval letoltam 600km távot egy nap alatt(volt benne erdélyi terep is nem kevés)
a ténéréve ugyancsak terepes-aszfaltos vegyesen 750 volt a maximum
mondjuk az lc4 gyári ülésével 50km után fáj a seggem egy rakat fos az az ülés, csináltam is egy komfortosabb kivitelt, 3 hát múlva csinálok vele egy hetes tartóstesztet
Mi tavasszal voltunk szerpentinezni Erdélyben, egy nap alatt 400 km volt, nem mondom, hogy a végén őszinte volt a mosolyom, de vállalható szerintem. Tavaly voltunk E-ringezni is lábon, az is hasonló táv, csak van benne vagy 70 km pályázás :)
Két személyről nem tudok nyilatkozni.
Sziasztok
Motorvásárlás előtt állok :)
Vélemények /tapasztalatok érdekelnének szürke blokkos 640-el kapcsolatban ( Honda XR 650R volt szerettem nagyon ehhez tudok viszonyítani) mennyire szervízigényesek alkatrész ellátás/árak, vásárlásnál mire kell figyelni mi lehet buktató mennyire kényelmes hosszabb távon ( max 100 km) esetleg ha úgy adódik 2 személynek? De igazából minden érdekelne róla nem feltétlenül 640 érdekel csak de a keret max 900-960-ezer magára a motorra!
Sziasztok Ktm 640 Duke 2-vel olyan problémám lenne,hogy önindítóval nem ad szikrát,rugásra egyből indul,akksi jó,önindítóba újak a szénkefék,rendesen teker de szikra nincs . Esetleg ha valakinek volt már ilyen az kérem jelezze köszi :)
Szevasz nemtudom mi lenne reális , két enduró kereket vettem 90-ért úgy hogy még kellett rá féktárcsa+ lánckerék ez+28e.Elpazarolni nem akarom mert lehet eladom a motort is mert nemnagyon használom , eladásnál meg jól jön ha enduró is és supermotó is. ja 320as az elsőfék!
Üdvözlet mindenkinek
Kis segitseget szeretnek kerni tud valaki megbizhato szerelot hajdubihar borsod vagy szabolcs megyeben de le is irom a problemat hatha valaki tud segiteni KTM 690 LC 4 E SM 2004 ES oninditozasra semmi szikra semmi rugasra viszont adja de nem tudtam beinditani de ha behuzom(kocsival)ugy teljesen szepen jar
Kosz elore is
Én a sima izzó helyére tehető LED-et ("1157 Piranha" 18 LED-es) használtam, gondom nem volt vele. 2500 Ft magasságában több helyen is kapható (gugli a barátod).
Tudnátok segíteni 2004-es KTM exc 525 , elkezdett vacakolni az alapjárat..indításnál hidegen rá kell csavarnom h ne álljon le, üzemmelegen meg már vissza kell csavarnom mert pörög.
alapjárati fuvókát tisztítsam ki?v mi lehet a probléma gndolom volt már másnak is ilyen.
köszönöm
Ha all rounder motor kell akkor egy csupasz V2 körül keresgélnék. Ha pl jót akarsz kanyarogni, kell a futómű, nem annyira a száguldás és néha 2 személy is, valamint az árkategória is a 640-essel egyezzen akkor én egy Ducati Monstert választanék..
Hihetetlen gagyi lett
A sokkal régebbi japók negyed ennyire se rezegnek
Csak sajna ebben az ár/futómű kategóriában nincs más lehetőség
Ugyan az ülésen lehet bőven javítani a valódi kényelmetlenséget a rezonancia fogja okozni.
Természetesen attól függ ki mint ért hosszú táv alatt, napi 150-200 kilométer egy kényelmes üléssel simán vállalható vele, a felett kezdődnek inkább a gondok, elzsibbad a kéz meg úgy mindened rajta.
2 személyre pedig nem az LC4 a te motorod, nem igazán van rajta hely az utasnak, akkor inkább XT660X, hosszabb ülés, igaz azt sem árt kényelmesebé tenni.
Csak elöl kicsit szélesebb lett és érzem hogy szélesebb
Nem nyomja a combom de ott van, lehet pár nap után zavarni fog.....vagy megszokom
Ha zavar majd lecsiszolom, csak ugrik 5 ezer a műbőr miatt
volt egy 82es 350es cagivám avval letoltam 600km távot egy nap alatt(volt benne erdélyi terep is nem kevés)
a ténéréve ugyancsak terepes-aszfaltos vegyesen 750 volt a maximum
mondjuk az lc4 gyári ülésével 50km után fáj a seggem egy rakat fos az az ülés, csináltam is egy komfortosabb kivitelt, 3 hát múlva csinálok vele egy hetes tartóstesztet
Két személyről nem tudok nyilatkozni.
Motorvásárlás előtt állok :)
Vélemények /tapasztalatok érdekelnének szürke blokkos 640-el kapcsolatban ( Honda XR 650R volt szerettem nagyon ehhez tudok viszonyítani) mennyire szervízigényesek alkatrész ellátás/árak, vásárlásnál mire kell figyelni mi lehet buktató mennyire kényelmes hosszabb távon ( max 100 km) esetleg ha úgy adódik 2 személynek? De igazából minden érdekelne róla nem feltétlenül 640 érdekel csak de a keret max 900-960-ezer magára a motorra!
Hibátlan (teljesen ütésmentes) supermoto kerekeket keresek 640-eshez!
Valakinek esetleg 2004es lc4-hez sm felnije van elfekvoben?
Kis segitseget szeretnek kerni tud valaki megbizhato szerelot hajdubihar borsod vagy szabolcs megyeben de le is irom a problemat hatha valaki tud segiteni KTM 690 LC 4 E SM 2004 ES oninditozasra semmi szikra semmi rugasra viszont adja de nem tudtam beinditani de ha behuzom(kocsival)ugy teljesen szepen jar
Kosz elore is
Tudnátok segíteni abban, hogy hátsó lámpaizzót milyen LED-es lámpára érdemes cserélni, és hogy hol kapható ilyen?