enyém is olyan lenne ha lenne!csak hawer azt mondta kwa sok érte!szted is?am lecserélte az idomot mikor megwette a motort a hawerjától!ezt modnta nekem
Valszínű csak a tankhoz és a hűtőhöz csatlakozik, ugye...
Hogy elér-e a hűtőig (hűtőcsavar), nem tudom....de ha igen, akkor tudsz műanyag-ragasztópisztollyal a tankrafelfogatási pontokat csinálni...én azt tettem.
Ha már itt az idom faragásnál tartunk... Én ezt az idomot nagyon kinéztem magamnak. Asszem a '07-es töl ilyen az idom. Vajh az én 2005ösömre hogy lehetne felrakni? Valaki ötlet? Mert ugye nem annyira megeggyezö vagy csak részben megegyezö a felfogatás ha jol látom. Tippek?
A váltóolaj gyakoribb cseréje mondjuk a kuplung élettartamát kedvezően befolyásolja, főleg egy kicsi pörgős motornál ha sokat megy vele az ember szopaós helyeken...amúgy a gépkönyv 4e km-ként ajánlja a cseréjét az EXC-knél, de az SX-eknél versenyen úgy tudom 10-15 üó-ként cserélik/cserélték.
az sokat elárul, ha a légszűrő tiszta és a telókon van telóharisnya...és ismerek olyat, akinek a HÁTÓ telón is van harisnya...
Én a helyedben évente cserélnék váltóolajat, illetve dugót évente-másfél évente...használattól függ....
A regadóval, forg, helyezés, vizsgáztatással, elmenne egy csomó lóvéd....ha nem tévedek, 150-200ezer Ft +
Enyém egy hét után így nézett ki:
Hogy elér-e a hűtőig (hűtőcsavar), nem tudom....de ha igen, akkor tudsz műanyag-ragasztópisztollyal a tankrafelfogatási pontokat csinálni...én azt tettem.
Ezt így árulják?
Ilyen volt - ilyen lett..
Egyébként szívesen odaadom..
Én a helyedben évente cserélnék váltóolajat, illetve dugót évente-másfél évente...használattól függ....