nekem ilyen volt, 250-esben.
Nagyon jó gép, csak hajlamos elfosni a hátsó gátló magát (kb 13 ezer pénz a javítás)
Most újítok fel egy Sx 300-ast (69-os)
2004-es idomszett lesz rajta, Renthal twinwall kormány...új dugó, felújított henger, telók, újrafújt váz....egy gyönyör lesz!
Jó, hát 80 ezerért meg vegyen bele gyárit akinek 6 anyja van...2x annyit biztos nem fog kibírni az se...amúgy sztem nekem az olaj miatt koptak el a gyűrűk...mert a főtengely-csapágyakat is ugyanakkor cseréltem mint a dugót és azok is elkoptak...pedig egyik se szar minőség volt (dugó: Wössner, csapágyak: FAG)...
Pedig tuti rá fogsz költeni többet is mint 100e...havi 1500 km azt jelenti hogy egy évben mész vele 15-20e km-t...az minimum 3 olajcsere (anyagköltségben 35-40e Ft) + egy láncszett (25-30e) + legalább 3 hátsó és 1 elsőgumi (ha Mitast veszel akkor is vagy 40e)...de ha terepen mész vele vagy pályán (SM) akkor ezeket simán megszorozhatod 2vel...
Jó reggelt!
Köszönöm az infókat! Nagyon tetszik a 640-es LC4, viszont ha használtan tudnék is egyet venni arra nem lenne pénzem, hogy minden évben ráköltsek 100ezret! Havi szinten szerintem 1500 max 2000km-nél nem mennék többet vele! Szóval ezért érdeklődöm ennyire!
Utcai motorhoz képest költségesebb (pl. ugyanaz a hátsógumi egy 600-as 100 LE-s S4-en kibír 10-12e km-t, egy 600-as 60 LE-s SM-n jó ha 6e-t). A havi szint meg attól függ, mennyit mész vele...szerintem kibírható a dolog, de a Te zsebedbe nem látok bele...
Amúgy meg: http://www.hasznaltauto.hu/1529798_ktm_625_2002
5000 km-ként olajcsere, szelephézag-ellenőrzés. Légszűrő tisztítása állapot szerint.
Ha ezekre odafigyeltek, kis szerencsével akár 60000 km-t is el lehet vele menni anélkül hogy a blokkot meg kéne bontani.
Nagyon jó gép, csak hajlamos elfosni a hátsó gátló magát (kb 13 ezer pénz a javítás)
Most újítok fel egy Sx 300-ast (69-os)
2004-es idomszett lesz rajta, Renthal twinwall kormány...új dugó, felújított henger, telók, újrafújt váz....egy gyönyör lesz!