remélem nem zavarodtál össze... nem ez volt a szándékom...
holnap 20.-án ktm tesztvezetés lesz a kakucsringen, ott több infót tudsz gyűjteni, megkönnyíti a válsztást... ment ki oda bátran és rá is ülhetsz egy-két típusra... de vigyél motoros felszerelést....
Kérdés mire akarod használni? Terep, esetleg aszfalt, melyik ? százalékban! Ültél előtte már ilyenen, vagy bármilyenen? Testsúly? Szeretsz benzinnel vacakolni? (csak mert én elsősorban azért nem vettem 2 üteműt mert útálok kevergetni, a drága benzinhez a mégdrágább olajat, no meg a nyomaték és motorfék) 2 üteműnek is vannak előnyei és hátrányai is ugyanúgy mint a 4 üteműnek! Sztem el kellene látogatnod valami offroad tesztnapra ott mehetnél ezzel is azzal is! Vagy ha van ismerős... De mindenképpen próbálj ki minél többet, mielőtt döntesz...
Simán lehet a gyújtótekercs. De ha jól látom ez egy LC2, úgyhogy nyugodtan érdeklődhetsz a DT topikban is, mert a két gépben uolyan Minarelli blokk van...
Sziasztok!
A mocim nem ad gyujtást(csak egyet inditáskor, már korábban irtam)megnéztem a fekete dobozt, trafot, jeladot, vagyis kicseréltem működőképesre(haweromnak ua. a mocija van), de semmi változás. Szakadást nem észleltem. Van vmi ötlet mi lehet a kinja? Esetleg a gyujtótekercs lehet a hunyó?
köszi a válaszokat, még annyi kérdésem lenne, hogy a lengővilla szilent cseréjéhez kell-e valami speckó rugóösszehúzó szerszám, vagy mennyire oldható meg otthon ez a művelet? Még nem szedtem szét hátsó rugóstagot
A narancs az olyan szempontból jó hogy teljesen leinformálható, mert a srác mióta megvette irogat az Indexen is a KTM-es fórumokba meg a klubos oldalon is (bár mindkét helyen elég ritkán), two stroke nicken. Meg mondjuk páran személyesen is ismerjük és tök normális gyerek (a gyári elsőgumiját pl. ingyen ideadta, most is az van még fent a SM szettemen), akinek tényleg mindene a gépe. Nem mellékesen nagyon szépen motorozik vele.
Amúgy nekem személy szerint olya nagyon enm jön be a duplacsöves dizájn, szerintem az már nem az az igazi SM feeling, de kétségtelenül vannak előnyei is ennek a megoldásnak. Meg nyilván az se mindegy hogy 3 vagy 6éves motort vesz az ember...
Nem feltétlen a kék...lehet inkább a narancs lesz amit Te is ismersz... Csak magára erre a motor tipusra értettem h mit szolsz. (persze mit szolnál...nem a tiédet veszem meg...bekaphatom mi? )
holnap 20.-án ktm tesztvezetés lesz a kakucsringen, ott több infót tudsz gyűjteni, megkönnyíti a válsztást... ment ki oda bátran és rá is ülhetsz egy-két típusra... de vigyél motoros felszerelést....
A kuplungkar érdekelne, ha megvan még!
Megy-e valaki Kakucsra a hétvégi bulira ?
Tudtok ajánlani valami KTM EXC-t 450 vagy 525. 2003-2004 évjárat érdekelne ?
Remélem énis nemsoká KTM tulajdonos leszek.
http://forum.index.hu/Article/...
A mocim nem ad gyujtást(csak egyet inditáskor, már korábban irtam)megnéztem a fekete dobozt, trafot, jeladot, vagyis kicseréltem működőképesre(haweromnak ua. a mocija van), de semmi változás. Szakadást nem észleltem. Van vmi ötlet mi lehet a kinja? Esetleg a gyujtótekercs lehet a hunyó?
Amúgy nekem személy szerint olya nagyon enm jön be a duplacsöves dizájn, szerintem az már nem az az igazi SM feeling, de kétségtelenül vannak előnyei is ennek a megoldásnak. Meg nyilván az se mindegy hogy 3 vagy 6éves motort vesz az ember...