Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha 4ütemben gondolkozol akkor az EXC 15 üó-ként olaj+szűrőcsere...szelephézag-ellenőrzés minden 2. olajcserénél...tapasztalatok szerint enduros használat esetén 250-300 üó-nál kell először széthúzni a blokkot, de ez utcai használat esetén sztem megfelezhető...és az SX még sűrűbb szervizelést igényel...ezek alapján döntsd el magad hogy tényleg felejtős-e egy ilyen utcára vagy sem...
tass nekem egy olyan motort ami nem melegszik?
Sziasztok!
Gyors kérdésem lenne. Vásárlás elött állok, csak kellene egy kis segitség!
Utcára szeretnék sm ktm-et. Leginkább az exc és az sx tetszene, de azt mondják nagyon szerviz igényes és inkább vegyek lc4-et. De azok meg nekem nem annyira durva kinézetüek mint ami az én igényem .
Ti mit tudtok erröl mondani, érdemes utcára exc vagy sx vagy felejtös? Állitolag melegszik meg miegymás.
Szerviz igényeik?
Köszi
Keresek eladó használt cross csizmát!Aki tud kérem jelezze.
OK kereslek, és dumcsizunk bővebben! léptem én is!
szevasz Zrider,en leleptem neha irhatsz talan meg ossze is futhatunk valahol.
horyke@citromail.hu
Húúú , hülye vagyok hozzá de ha hazajön a lányom ,majd kiokosit de addig is irj egy mailcimet!
most is ramkereshetsz mert online -be vagyok
Na pont ezt akartam!
Hát én is le vagyok csövesedve igy a tél végére ,mivel minden pénzemet elmotoroztam, a Kawát eladtam, most egy Aprilia RSV van hosszutávra. Voltam még tavaj Erdélyben de csak Torda környékén meg Aradon, az idén meg még csak a Királyhágóig merészkedtünk, Matyi oda is verte a ZX-et . Irhatnál egy Email cimet, üziznék, ha járunk felétek! Hoznád a cimborákat és buliznánk valamerre!
horykem@yahoo.com a messenger cimem ha gondolod ott egyszerubb a dumalas
szeva sikerult hat,semmi nagy csak epp love nelkul vagyok es hat itt a tavasz es kellene a kis dt.A szerelo meg hitelbe nem javitgat.de hat szoloik neki mert aprilis vegere meglessz a zseton.Veletek mi a helyzet?
Szewa Ervin ! Sikerült hazavágni a kis dt-t a nyár óta? Mi a pálya nállatok, régen hallottam róllad!
siraly lenne
Fogalmam sincs mennyi vagy mivel 75nek írtad magad azt vettem alapul...de azért jó volna ha valaki 75 évesen fullkersztbe érkezne egy 620-assal a körfotgalomba..A járókeret meg a háccsóülésen
szerinted 75 vagyok? az csak duma az eletkornal,de latom te egesz jol vagod a motorozast.
De amúgy nem értem hogy 75 évesen mért akarsz te 620ast venni?
azt tudom hogy a japan motorokhoz sem olcso mert egy 125dt-m most van javitas alatt es 300 euromba fog kerulni a javitas(dugo, gyuru, furas ,fotengely ,hajtokar szimeringek+manopera),de hasonlitasi alapom az nincs,ezert is kerdezgetek itt.Amugy a ktm 97-es es kb 2000 eurot kernek,forgalomba be van irva.
Alkatrészt mindenhez lehet kapni. Bár mindenki szajkózza hogy A Ktmhez milyen drága én csak az ellenkezőjét toom mondani....Olcsobbak mint a japán...4 éve van ktm-em Japán motorjaim 8 éve úgyhogy nem a falnak beszélek De azt hogy mennyire megbízható csak az elöző gazdi dönti el....sajna!
koszz.DE gondolom azert alkatreszt lehet hozza kapni,rendelni?
Ervin! Mivel 620ast veszel amit nem gyártanak má sőt már pár éve éve nem gyártanak ezért csak azttoom mondani hogy rohadt nagy zsákbamacska... Ha a tulaj ügyelt mindere akkor 30000km után is jó motor lesz ha leszarta akkor 2000km után is lehet kuka..
Szevasztok!Vasar elott lennek egy, ktm lc4 620 -ast neztem ki .Azt szeretnem megkerdeni hogy igaz az hogy a ktm-ek szervizigenyesebbek mint pl a japan markak?Elore is koszi a valaszotokat.
nagy gond nem lehet vele...
bocs lc4 400 as gépet!