Ha van miből, akkor valszeg jobb választás egy fiatalabb gép...bár én akkor is csak leinformálható előéletűt vennék...fiatal géppel is lehet nagyokat szopni ám
Amúgy múltkor még feketeblokkosat akartál...fő a határozottság
LC4 2005-06 körüli. Rájöttem adok inkább 200-250el többet a motorért és akkor tényleg olyat veszek amihez (elméletileg) nem kell nyulni, és még tetszik is.
A tiéd is jo lett volna csak az a régebbi blokkos még aztán ugy vagyok vele inkább az ujabbat, ha már belefér...
Elméletileg minden versenymotort üzemórák alapján illene karbantartani, de a nagyköbcentis 2T-k még OB I. oszt. versenyzők alatt is elmennek egy szezont blokkbontás nélkül...
Hali mindenkinek!Ha valakit érdekel van egy eladó KTM-es mezem.Még motort se látott és nem is használtam!ha vakait érdekel irjon emailt vagy irjon a forumon.email címem:hollo91@freemail.hu
Az igen sok, ha terepen nyomod le....15óránként olajcsere, és a kopó alkatrészek előírásszerű cseréje. Pontos összeget nem tudok mondani, de az fix, hogy én a Bergre mióta megvan (jó fél éve) nem költöttem még az olajcseréken kívül semmit, pedig majd' minden hét végén mentünk. A KTM is kb ilyen költségekekl bír. Lényeg hogy jó alkatrészeket evgyél, mert azok bírják
sziasztok
Most szeretnék venni motort a ktm ell szemezgetek nagyon nagyon szép mototrok és azt szeretném kérdezni hogy havi szinten mennyit kell rá költenem hogyha kb havonta 1000 kmt lezavarok vele nem versenyszinten csak hobbi szinten!450 vagy 525 exc t akarok
előre is köszi szisztok
De mondom, írsz nekik egy mélt és sztem már küldik is a listát!