Én 4ből 3 indexet földanya segítsgével szedtem le( érts perceltem elég nagyokat endurópályán ) ! Teljesen felesleges leszedned akármit is....10kiló 155kiló vagy 145kila lesz ilyen súlynál tökmindegy ez nem versenyenduransz..Inkább add el és vegyél egy 300exc-t a többi amellett csak szükségmegoldás ha komoly versenyzőambicioid vannak Ha nincsenek akkor meg bőven jó az Lc4
Szerintem ha akksi nélkül használod annak nem lesz jó vége...amúgy ennél többet tényleg nem nagyon tudsz könnyíteni rajta, csak úgy ha eladod és veszel helyette egy SC-t, az alapból vagy 25 kilóval könnyebb ("véletlenül" tudok is egy nagyon jó eladó darabot )
Csákó!
640 lc4 tulajoktól kérdeznék vmit.
Próbált már vmelyikőtök súlyt csökkenteni mociján?
cross-endurósítani szeretnék egy sm-et, és le szeretnék venni minden felesleges súlyt róla. Első lámpa+kütyük kompletten mehetne. helyette rajtszám tábla. hátsó kompett idom le, esetleg maradna narancssárga műanyag, (fekete alul+lápa+index le), vagy egy cross idom hátulra. Tulképp aksit is le. marad a berúgókar. Önindító-motor?
Megoldható szerintetek?
Mit lehetne leszedni még, hogy könnyebb legyen a gép?
Köszi a segítséget.
Csőgáz!
Sziasztok! Van van egy olyan km órám pluszba,mint ami van a motorom,gyári ktmes dobozban... meg van az óra,meg a cucc amire rá kell dugni és abból jön ki 2 kábel..sigma sport 500,excken volt 99ig,meg sxcken,scken 2002ig..ha esetleg valaki keres nálam akad egy 10 papírért,újonnan egy huszas.
Van még 1 lc4 index búrával, 2ezerért, meg van 1 búra nélkül 1 ezresért. Van rendszámtartó is, 3ezer.
Hello,
ajándék áron eladó 2002-es KTM 625 SC Supermoto, szép gyári állapotban, 26ekm-rel. Keihin FCR karbi, SXC kipufogó, kézvédő, vázvédő. Ár: 890eFt. Alku nélkül, már így is röhej. :-( Hitelt tudok intézni. Tel: 20/3508433
A 640-es eleve ugyanebben az évjáratban majdnem 10 LE-vel gyengébb (50 LE, SC meg 58 körül), de a sokkal szarabb gázreakció miatt érezni annyival gyengébbnek. Mikor az SC-ről átültem egy vadiúj 2006-ös Duke-ra olyan volt mintha nem menne egy henger, pedig az utóbbi még nyomatékosabb is a két kipufogós rendszer miatt!
Teljesen egyformán (kibaszottul) szervizigényes mindkettő...neten keressél egy üzemeltetési utasítást, aztán szerintem gondold át a főként városi használatot...és vedd meg inkább az én SC-met
640 lc4 tulajoktól kérdeznék vmit.
Próbált már vmelyikőtök súlyt csökkenteni mociján?
cross-endurósítani szeretnék egy sm-et, és le szeretnék venni minden felesleges súlyt róla. Első lámpa+kütyük kompletten mehetne. helyette rajtszám tábla. hátsó kompett idom le, esetleg maradna narancssárga műanyag, (fekete alul+lápa+index le), vagy egy cross idom hátulra. Tulképp aksit is le. marad a berúgókar. Önindító-motor?
Megoldható szerintetek?
Mit lehetne leszedni még, hogy könnyebb legyen a gép?
Köszi a segítséget.
Csőgáz!
Van még 1 lc4 index búrával, 2ezerért, meg van 1 búra nélkül 1 ezresért. Van rendszámtartó is, 3ezer.
0630-830-57-51 Gyuri
továbbra is.
+ metz racetec k2 120as első gumi 8 papír...
ajándék áron eladó 2002-es KTM 625 SC Supermoto, szép gyári állapotban, 26ekm-rel. Keihin FCR karbi, SXC kipufogó, kézvédő, vázvédő. Ár: 890eFt. Alku nélkül, már így is röhej. :-( Hitelt tudok intézni. Tel: 20/3508433
Ez megér egy 10 percet mindenki életéböl asszem
http://www.dailymotion.com/vid...
amugy milyen fajta?visszajelzőkkel mindennel?
amugy már megszoktam ezt
felraktam az uj áttételt(16/42) Joval gyengébb lett mint a 45össell,de azért még faszán 2esbe kerékre áll gázra!
azért az sc odatesz rendesen(640 ugyanilyen áttétel messze nem megy igy)
Igen bejönnek ezek a kupos kipuffok!
Ktm 620sc -re valo Akrapovic rendszert!
Aki esetleg tudna eladot,szoljon lécci!
köszi