én is mennyit szoptam mire kicseréltem a 42est hátul 44esre hát valami kegyetlen.. és épp hogy összeért a lánc de nagy változást nem éreztem...előre most gondolkodom 15-16osban... nekem most castrol megy a blokkba,eddig is az volt benne...nem hiszem h rossz lenne
Sztem egyszerűbb és olcsóbb is a kislánckerékkel kísérletezni (elég nagy szopás visszatenni a helyére a hátsó kereket, azt előre mondom), meg ha 3 fognyit változtatsz, akkor lehet hogy ki is kell venni majd a láncból...
Powersynt mi?
EIX, az nem 2T-be való?
2 liternek bőven elég kell lennie, nekem sima olajcserénél még sose sikerült 1,3-nál többet beletöltenem...1,6 csak a felújítás után fért bele, mikor "száraz" volt a blokk.
Faterom anno a Trabantunkba rakott Slick50-et, abban bevált, de azóta nincs közvetlen tapasztalatom ilyen "csodaszerekről". A KTMklub-os fórumon viszont volt szó ezekről, ha foglalkoztat a dolog érdemes lenne visszakeresned!
Hát te az enyémen most hátul 45ös van,elöl meg nem is tom...de qrva rövid,igen pörög szegény gép.Hátulra van egy uj 42-esem,azt gondoltam felrakni,de attol félek hogy akkor nem fog 2esbe ilyen faszán logni gázra..
Amugy hnap lesz olajcsere(powersynt),vettem uj gyertyát(DR8EIX)
remélem beválik a powersynt:)
2lityot vettem,azt hiszem 1,6 megy bele remélhetőleg...
Metabond-rol nem tudsz vmit?anno a Dr-z sek dicsérték,lehet megér egy probát...
17:38, de olyat csak akkor tegyél fel ha városban nem akarod használni egyáltalán mert olyan marha hosszú hogy 110 alatt nem is tudsz felváltani 5-be! Általános használatra a 16:38, pályázni meg inkább a 15:38 ajánlott.
Így "látatlanban" azért ne alkudozzunk már...
Momentán melóhelyen vagyok, majd este otthon keresek róla frissebb képeket és feldobom ide, meg ha nem felejtem el lefotózom a tartalék cuccokat is.
Erre van kitalálva, bírnia kell!
Amúgy viccet félretéve, ha folyamatos koppgázon használod (autópálya) vagy olaj nélkül hajtod (hosszú egykerekek) az sokkal jobban igénybeveszi a blokkot mint az állandóan változó terhelés.
A sár meg maximum a külsejét amortizálja...a mindig csillivillire gőzborotvázott motorokban félévente kell szimmeringeket meg csapágyakat cserélni az enyémben meg van olyan kerékcsapágy amihez még hozzá se kellett nyúljak a 3 év alatt...
Castrol nekem nem túl szimpi...
Powersynt mi?
EIX, az nem 2T-be való?
2 liternek bőven elég kell lennie, nekem sima olajcserénél még sose sikerült 1,3-nál többet beletöltenem...1,6 csak a felújítás után fért bele, mikor "száraz" volt a blokk.
Faterom anno a Trabantunkba rakott Slick50-et, abban bevált, de azóta nincs közvetlen tapasztalatom ilyen "csodaszerekről". A KTMklub-os fórumon viszont volt szó ezekről, ha foglalkoztat a dolog érdemes lenne visszakeresned!
Amugy hnap lesz olajcsere(powersynt),vettem uj gyertyát(DR8EIX)
remélem beválik a powersynt:)
2lityot vettem,azt hiszem 1,6 megy bele remélhetőleg...
Metabond-rol nem tudsz vmit?anno a Dr-z sek dicsérték,lehet megér egy probát...
Láttam DUKE620- 625-én is van hátul lábtarto,az nem aluminium segédvázas,vagy csak simán át lett furva?
Én vettem 2 lc4 lábtartot,de nem merem átfurni a segédvázat(kell 1luk a csavarnak) és nem tudom hogy át lehet-e,vagy meggyungül és eltörhet...
Véleményetek?
köszi
Hát figyi,én 2hete vettem szoval fingom sincs...
Haveromtol vettem,neki 2005-ota van meg,és ő is már igy hozta ausztriábol..
egy vmit nem tok megszokni,hogy igen gyenge az index,viszont ahogy megy,az messze kárpotol érte
Am nem tudja vki hogy mi a gyári fogaskerekek mérete?(e/h)
Amúgy azóta tényleg nem változott jelentősen a kinézete (csak most sokkal sárosabb )
Nah oksa, várom a képeket, jo mailra is: duzs kukac internet-x. huuu
Momentán melóhelyen vagyok, majd este otthon keresek róla frissebb képeket és feldobom ide, meg ha nem felejtem el lefotózom a tartalék cuccokat is.
Képet tudsz rola küldeni hogy mennyire van külsöleg meggyötörve?
Amúgy viccet félretéve, ha folyamatos koppgázon használod (autópálya) vagy olaj nélkül hajtod (hosszú egykerekek) az sokkal jobban igénybeveszi a blokkot mint az állandóan változó terhelés.
A sár meg maximum a külsejét amortizálja...a mindig csillivillire gőzborotvázott motorokban félévente kell szimmeringeket meg csapágyakat cserélni az enyémben meg van olyan kerékcsapágy amihez még hozzá se kellett nyúljak a 3 év alatt...
PowerNow