Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát igen...érdemes 2 láncot tartani hát,nekem most már marad a castrol..de most kb 2 ezrenként fogom cserélgetni,mert nagyon gatya már a dugó
Szerinted miért "nincs kedvem" átépítgetni a motort terepesről SM-re meg vissza?

Castrol nekem nem túl szimpi...
nálatok is úgy van hogy az egyik szűrő ilyen papír szűrő? azt csak minden 2. cserénél kell cserélni
én is mennyit szoptam mire kicseréltem a 42est hátul 44esre hát valami kegyetlen.. és épp hogy összeért a lánc de nagy változást nem éreztem...előre most gondolkodom 15-16osban... nekem most castrol megy a blokkba,eddig is az volt benne...nem hiszem h rossz lenne
Sztem egyszerűbb és olcsóbb is a kislánckerékkel kísérletezni (elég nagy szopás visszatenni a helyére a hátsó kereket, azt előre mondom), meg ha 3 fognyit változtatsz, akkor lehet hogy ki is kell venni majd a láncból...

Powersynt mi?
EIX, az nem 2T-be való?

2 liternek bőven elég kell lennie, nekem sima olajcserénél még sose sikerült 1,3-nál többet beletöltenem...1,6 csak a felújítás után fért bele, mikor "száraz" volt a blokk.

Faterom anno a Trabantunkba rakott Slick50-et, abban bevált, de azóta nincs közvetlen tapasztalatom ilyen "csodaszerekről". A KTMklub-os fórumon viszont volt szó ezekről, ha foglalkoztat a dolog érdemes lenne visszakeresned!
Hát te az enyémen most hátul 45ös van,elöl meg nem is tom...de qrva rövid,igen pörög szegény gép.Hátulra van egy uj 42-esem,azt gondoltam felrakni,de attol félek hogy akkor nem fog 2esbe ilyen faszán logni gázra..

Amugy hnap lesz olajcsere(powersynt),vettem uj gyertyát(DR8EIX)

remélem beválik a powersynt:)

2lityot vettem,azt hiszem 1,6 megy bele remélhetőleg...

Metabond-rol nem tudsz vmit?anno a Dr-z sek dicsérték,lehet megér egy probát...
Enyimnek ki van fúrva (így vettem).
17:38, de olyat csak akkor tegyél fel ha városban nem akarod használni egyáltalán mert olyan marha hosszú hogy 110 alatt nem is tudsz felváltani 5-be! Általános használatra a 16:38, pályázni meg inkább a 15:38 ajánlott.
Lenne egy kérdésem a veterán ktm-esekhez!

Láttam DUKE620- 625-én is van hátul lábtarto,az nem aluminium segédvázas,vagy csak simán át lett furva?

Én vettem 2 lc4 lábtartot,de nem merem átfurni a segédvázat(kell 1luk a csavarnak) és nem tudom hogy át lehet-e,vagy meggyungül és eltörhet...

Véleményetek?


köszi
Szeva!

Hát figyi,én 2hete vettem szoval fingom sincs...


Haveromtol vettem,neki 2005-ota van meg,és ő is már igy hozta ausztriábol..

egy vmit nem tok megszokni,hogy igen gyenge az index,viszont ahogy megy,az messze kárpotol érte


Am nem tudja vki hogy mi a gyári fogaskerekek mérete?(e/h)
Abban azért ne legyél olyan biztos

Amúgy azóta tényleg nem változott jelentősen a kinézete (csak most sokkal sárosabb )
nem hiszem hogy azóta annyira leharcoltad volna...
Na látod, hogy nem látod!
ÖÖÖöööö....nem?
Na, ez eszembe se jutott, köszi!
Nem, én csak nem szeretném hogy egy ugratásnál lenyíljon és akkorát essek mint az ólajtó...
És láttad már a gépet élőben?
Téged is idegesít ,ha a sztender kopog gödörnél?
ezek nem olyan régi képek...
Milyen látatlanba? Hát itt irom...
Nah oksa, várom a képeket, jo mailra is: duzs kukac internet-x. huuu
Így "látatlanban" azért ne alkudozzunk már...
Momentán melóhelyen vagyok, majd este otthon keresek róla frissebb képeket és feldobom ide, meg ha nem felejtem el lefotózom a tartalék cuccokat is.
Ha nem kell az sm kerék akkor mennyit engedsz a feléböl?
Képet tudsz rola küldeni hogy mennyire van külsöleg meggyötörve?
Erre van kitalálva, bírnia kell!
Amúgy viccet félretéve, ha folyamatos koppgázon használod (autópálya) vagy olaj nélkül hajtod (hosszú egykerekek) az sokkal jobban igénybeveszi a blokkot mint az állandóan változó terhelés.
A sár meg maximum a külsejét amortizálja...a mindig csillivillire gőzborotvázott motorokban félévente kell szimmeringeket meg csapágyakat cserélni az enyémben meg van olyan kerékcsapágy amihez még hozzá se kellett nyúljak a 3 év alatt...
Hááááátttt.....de azért ahogy néztem a képeidet a táron...volt használva is rendesen
Vázvédő majd lesz (egyszercsak, ha végre ráérek vele foglalkozni) karbonból, jelenlegi számítások szerint 5-6e/pár...
PowerNow