Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vázvédőt mennyiér adod? PowerNow az mi?
na
2002-es, 625 SC, tavaly szeptemberben lett a blokkja teljesen felújítva (hajtókar, főtengely-csapágyak, gyűrűk, vezérműlánc, vezérműtengely, egyik olajpumpa cserélve, szelepek becsiszolva), azóta kb. 1500 km-t mentem vele. Amúgy az elmúlt másfél évben jóformán csak terepen mentem vele, külsőleg ennek megfelelően néz ki , de vannak hozzá tartalék műanyagok is szép számmal, meg extrák is dögivel (alu kartervédő, műa. vázvédő, LED-es hátsóizzó, csomagtartó, karbon rendszámtáblatartó), nyitott a kipufogó és a légszűrőház, a karbi át van fúvókázva és házi PowerNow-al van tuningolva.
Enduro kerék: arany Talon agyak+fekete Excel ráfok, SM kerék: gyári KTM agyakon fekete ráfok (3,5 és 5 szélességben).
Ár 1M, ez ha enduroként kell, irányár, ha SM-ként kell akkor nem nagyon szeretnék engedni belőle.
Hitel KTM-kereskedésen keresztül megoldható.

Amúgy: http://www.hasznaltauto.hu/1529798_ktm_625_2002
jajj azt elfelejtettem kérdezni... mennyiért adod? ( )
naaa...ez cunci
Még azt mondod nem érted mit variálok itt az idommal...de azért neked se az van rajta ami volt
Tudsz mutatni képet milyen volt?
Csak erre akarok kijukadni (lukadni) hogy akkor mindnek egyforma a felfogatás? és kedvemre azt rakom fel amelyikét akarom?
szeva!

Nem értem mit parázol ezen az idom dolgon...


Nézd meg az enyém,sztem első osztályu!(a hátso faridom nem a gyári..)


Sztem gyönyörü
Na szoval egy ilyen idomzattal megelégednék. Pontosabban egy ilyen faridomu kéne
Most lehet balfaszul hangzik de nem akarok olyan motort ami majdan nem tetszik.
Szoval ez az idom rámenne a tiédre is pl?
Hali !
Megvagy elégedve a motorod blokkjával , ha a tied a képen látható 2003 előtti LC4 sm ?

Némi infot irsz rola? Ár? Állapot? Képet néztem. Vagy inkább privátba?
Ezekből tudod hány fajta létezik? Mert én nem tudok annyiig elszámolni...
előle extreme van,hátul gyári wp elvileg elől a gyári az sima 43as usd volt,de nem vágom..lehet opretáltak rajta
Ha kint SM-t versenyeztek vele akkor gondolom rövidebb rugóstagokat raktak bele, nem?
mé lenne rödvilábú?
'Véletlenül' van egy feketeblokkos 625-ösöm eladó, akár enduroként akár supermotoként...
Oks, tehát akkor rámennek az idomok. Mert akkor lehet benevezek egy lc4re még a fekete blokkosra és akkor át idomoznám. Multkor találtam 1-2 oldalt ahol vannak mindenféle idomok aránylag nem nagy pénzért, tehát olyan 50böl egy hátso sárvédö meg oldalso meg mittudom én, majd estére megkeresem aztán berakom ide.
Melegedésröl meg annyit hallottam hogy lehjet rá venni ventilátort.
Mit vágányítasz itt a nagytankos rövidlábú szutykoddal?
www.gerecsemotor.hu
újult az oldal...
ofkorsz GD
Lehet mindenre rakni mindenféle idomot, csak kérdés hogy hogy fog kinézni meg hogy megéri-e a pénzt és energiát...amúgy sztem az SC-k pl. legalább olyan jól néznek ki mint az EXC-k...
nekem a 400as sxc ktm 8cal beéri rövid áttétellel lesz az 10is
A drz is volt anno gondolatba de amikor ilyeneket hallottam hogy ha ütöd neki akkor 10 liter heh mondom király...ennel a résznél meg a 40/48 lonál le is mondtam rola. Nah meg ha ki is gyullad....
Ez remek! 10 üó kb egy 1 hét... vagy nemtudom...
Amugy teljesen utcai használatra (randalirozásra ) kellene, és számit a pénz is.
ÁÁáá csak az exc nek olyan brutál a kinézete az lc4 meg egy ilyeb izé...kis egyszerü
Esetleg olyat nem lehet hogy lc4 re más idomokat rakni? Nemtudom a felfogatások mennyire egyeznek.
pénztárca függő a dolog!Meg hogy végül is mire szeretnéd használni. Ha csak utcán szeretnél szaladgálni, akkor LC4, abból is az SMC. Ha pályázni szeretnél, akkor SMR.
az álló!
nekem volt DR-Z400, 1500nál a jobb első telószimering elment a nagy semmitől, 4ezer környékén a Mátrában kigyulladt alattam, mert elment az elektronika főtestje magától. A KTM-el eddig semmi probléma nem volt, szóval mindenki magának döntse el, hogy mi a jobb, vagy szervízigényesebb!