Sziasztok!Vki nem ismeri ezt a motort?esetleg vélemény rola?http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=90972 vagy ha tudnátok 125v200 exc-t megköszönném.Válaszotokat előre is köszönöm.
Nekem 65e volt a gyári hajtókar szett tavaly szeptemberben. Dugót most nem cseréltünk, de 2 évvel ezelőttről valami 78e-s ár rémlik (Wössner meg 41 volt ). Mondjuk a 400-hoz ez lehet hogy olcsóbb egy kicsivel.
Nem vagyok márkakereskedő, de az utolsó motornál amit szereltem azt hiszem a hajtórúd szett 80eFt körül volt, a dugó meg 60-70 körül. De ez nem 100%. Ja, ezek gyári alkatrész árak!
Hát egy hajtórúdról aki megmondja, hogy mennyire használt... én biztosan nem vennék használtat, teljesen lutri. A dugóból a kovácsolt a jobb, de az öntöttel sem lesz semmi gondod, csak jól kell választani a henger méretéhez.
jájj. az a használt mennyire használt? és kb milyen árkülönbség van közte és az új között? Dugóból milyet érdemes? gyári,utángyártott,kovácsolt... ? köszi a segítőkészséget!
szia Peti! Neked vannak alkatrészeid... tegyük fel hogy 400as SXC dugó csere előtt ál( még picit elpöfög..) Tehát dugócsere,főtengelycsapágyak,szimeringek,vez mű lánc, esetleg hajtókar. Van ezek közül valamid?
A túlfolyó, -átlátszó gumicsövön- keresztül folyik, csak nem értem miért
Szerintetek miért nyomja ki magából az LC4 a hűtővizet
Eddig nem csinálta, most pedig, ha leállok valahol csöpög belőle a víz.
Dugóm csak 101-es és 102-es van, ha jól emlékszem Neked 89-es kellene. Vezérműlánc azt hiszem van használt, hajtórúd is csak használt.
figy annyiért jo lenne..viszont azt mivel tudom rögziteni h ne mozogjon?tudsz hozzá adni vmit?
e-mail cimet adjál plz és megbeszéljük!
köszi