én is akarok wenni wmi ktm-et wagy mit!de nekem max 600-am lenne rá!ebből milyet tok egyáltalán nézni?exc 200?wegyél fle msn-re:drprofesszor@freemail.hu
műszaki terén mindenképp exc, sx-et körülményes vizsgáztatni, meg annyiból már megvan az exc. szerviz szinte megegyezik a 2 tipusnál, de ez használatfüggő. én exc-t ajánlom.
Sziasztok! Nagy kérésem van! A közeljövőben vennék egy 125-ös motort kb 650 E Ft-ért és nem tudom eldönteni h milyen kategóriában vegyek (endúró V cross) főként a KTM-ekkel szemezgetek. Ezekről kérnék tapasztalatokat véleményeket Pl:szervizígényesség, hogyan megy, irányíthatóság, kezelhetőség, fenntartási ár stb.Melyik lenne a jobb választás SX vagy EXC? Meg hogyha Sx-et vennék akkor el lehetne-e intézni h forgalomba helyezzem, és ha igen akkor hogyan? Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdvözlettel: VaZa
Nemtudom hogy aktuális-e még. Nekem van egy 2003-as EXC 200-asom. Csak pozitív véleménnyel tudok szólni róla. Az enyémben már Wössner dugó van úgyhogy kb 52 Le-ös. Hajtom is elég sokat de még semmi bajom nem volt vele. Csak annyira kell rá odafigyelni mint bármelyik más krosszmotorra. Bátran ajánlom ezt a gépet annak akinek már van egy kis tapasztalata a motorozás terén.
Egyébként eladó. Vagy 250-es sx-re sxs-re cserélhető. Csak 2003-as vagy annál fiatalbbra.
Helló, helló! Gumi témában szeretnék okosodni!:D Most fogy el az exc 125 ömön a gyári metzeler six days extrem gumi lassacskán. Ezzel amúgy nagyon meg voltam elégedve, nagyon jó visszajelzései vannak, jelzi hol a vége, nem csúszik meg hirtelen. De most kellene új gumi!:D Ti milyet használtok? Mit ajánlotok?
Ez olyan egyértelmű! 2T-n emgtanulsz motorozni 4 T-n meg élvezed a motorozást:P
ha benned van h állandóan kapcsolgatni akarsz meg nyelezni akkor vegyé 2 T-t. Ráadásul a másik jó szokásuk h késenk a felpörgéssel! (húzod a gázt és késve pörög fel a motor, vagyis nem érzed azt h azonnal húz, meg néha ezért pl siratónak nem akarja a powert venni...) 4 T-nél ilyen gond nincs , meghúzod a gázt és olyan fordulatot vesz szinte fel a motor amennyire elforgatod a markolatot:D mentem egy xr 650 el, hát az alapjáraton is elmegy... jah meg a hang, főleg egy nyitott kipuffogóval, a 2 T ugye megint cska messze van a 4T től, meg kicsit sűrűbb a meghibásodás is...ERGO---- 4T!
érd:705377495
ár=185eft
Üdvözlettel: VaZa
a 2001körüli 520-as nem érdekel.......
Nemtudom hogy aktuális-e még. Nekem van egy 2003-as EXC 200-asom. Csak pozitív véleménnyel tudok szólni róla. Az enyémben már Wössner dugó van úgyhogy kb 52 Le-ös. Hajtom is elég sokat de még semmi bajom nem volt vele. Csak annyira kell rá odafigyelni mint bármelyik más krosszmotorra. Bátran ajánlom ezt a gépet annak akinek már van egy kis tapasztalata a motorozás terén.
Egyébként eladó. Vagy 250-es sx-re sxs-re cserélhető. Csak 2003-as vagy annál fiatalbbra.
LC8
ha benned van h állandóan kapcsolgatni akarsz meg nyelezni akkor vegyé 2 T-t. Ráadásul a másik jó szokásuk h késenk a felpörgéssel! (húzod a gázt és késve pörög fel a motor, vagyis nem érzed azt h azonnal húz, meg néha ezért pl siratónak nem akarja a powert venni...) 4 T-nél ilyen gond nincs , meghúzod a gázt és olyan fordulatot vesz szinte fel a motor amennyire elforgatod a markolatot:D mentem egy xr 650 el, hát az alapjáraton is elmegy... jah meg a hang, főleg egy nyitott kipuffogóval, a 2 T ugye megint cska messze van a 4T től, meg kicsit sűrűbb a meghibásodás is...ERGO---- 4T!