Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit gondoltok egy aprilia rx125 után nagyon durva lenne egy 450 sxf ? csak mert azt szeretnék lassacskán 30 paci rx be is van de az sokat nem jelent
Cső én is így voltam ezzel és én úgy döntöttem hogy azt veszem ami a legmegkíméltebb és jobb állapotú én is próbáltam 525 öt erősebb azért de azért motorozhatobb a 450
Üdv mindenki!

Egy kérdésem lenne:
2 modell érdekel most: 450 EXC, 525 EXC
Mi a különbség köztük? (azon kívűl hogy az egyik nagyobb ccm)
Melyiket érdemesebb megvenni? Supermotyózásra is használnám. Nagy az erő eltérés? Nagyon érezhető? Szervízigény? Na várom a tapasztalatokat stb.....
opsz még valami, itt a kövi versnyző, sry hogy ide irom de kevert márkájú topic nincs...
ktm exc avagy gasgas ec?
hasonló értékelés mint az elöbbi, megbizhatósági szempont plussz (ne adj isten) alkatrész ellátás és hozzá tartozó körülbelüli ár érdekelne
köszi előre is, többet nem húzlak titeket a hülyeségeimmel (egyenlőre) , de hát tudjátok hogy van amikor az ember az "elsőre" készül
ahamm köszönöm a gyors választ asszem nekem akkor exc jáccik
mindkettő versenyzésre van és az exc a nyomatékra hangoltabb , puhább a futóműve ,más villaszög egyebek, jobb egyenesfutás, hosszabb az áttétele , világítós ,halkabb, felszerelve mindennel /tükör,index, duda stb.../ néhány kiló plussz van rajta .......
sx az meg crossgép erősebb , vadabb, fordulékonyabb , kemény futómű, inkább nyélen van benne power alapon kevéske ,talán már nem is lesz rendszámozásra esély jövőre........de már idén is gázos
Háát kurv.ra nem.
Az sx egy vadálat cross motor, nagyobb szervízigénnyel, nyomatékkal... Az exc Inkább endúrózásra használatos. Nem egy kihegyezett rövid élettartalmú moci amint a másik. Sx versenyzésre, Exc hobbinak.
punk-tum
az sx és az exc(125) szerintem kb annyiban tér el,hogy az egyiken van lámpa,utszai kütyük pár kiloval nehezebb és minimális le-vel kevesebb,de szerintem majdhogynem ugyanolyan erös
hali, mit mondotok ktm 125-os sx-et vagy exc-t erdemesebb venni?
tegyuk fel ugyanannyi penz minde2 rendszammal muszakival stb, akar meg supermoto is tervbe van veve vele
tom hogy sx a cross, es exc az enduro, de ez miben nyilvanul meg konkretabban?
elore is thx
szerinted ezt nem kell még kipucolni kb100km vagyis 2 motorozás egyedűl nem nagy porban.
Akkor a te 1700 km-ed milyen lehet?
Nekem is van egy majdnem új!
ELADÓ:2005.10 havi 05" KTM 450 SX motor! Sajnos kevés üzemórával( 33 üó.) Átnézetve, szelepbeállítással, friss olajjal(Motorex),szép és jó állapotban!
raksanyik@freemail.hu
Üdv Mindenki!

Gondoltam hátha érdekel valakit!
ELADÓ:2005.10 havi 05" KTM 450 SX motor! Sajnos kevés üzemórával( 33 üó.) Átnézetve, szelepbeállítással, friss olajjal(Motorex),szép és jó állapotban!
raksanyik@freemail.hu
elviszed a hengert egy ktm szalonba és ott tesznek neked bele új perselyt, na meg persze akkor már dugő , gyűrű meg a többi ami elkopott.
Sziasztok!
A KTM LC4 620-nak gyárilag Nikaszilos a hengere? Ha hüvelyezve van az ilyen buher megoldás? Ha elkopik a hüvely akkor kuka a henger, vagy azt lehet cseréltetni?Hogy működik ez a hüvelyezős téma, és mennyire hatékony
Jah nem spy! azt mondom h már volt egyszer pucolva(1700 nál és most van 2900 nál az óra), és nagy porban nem szoktam menni, meg általában egyedül megyek és úgy nem koszolódik annyira, msot lett nagyon retkes h mentünk 1 napot csapatban!
bazdmeg ember 2honap alatt 1szer örülj h nincs semmi baja annak a drág ajo motornak, szerintem általában midnenki olyan 2-3-4 motorozásonként mossa a légszüröt,persze ha poros idök vannak akor motorozásonként,nem szabad addig várni mi már fullad nem nagy munka,rá kell szánni azt a kis idöt
köszi szépen spy! Megfogadom ezt így sorjában és ha vmi elcsesződik tudom h kit kell szidni! Nem ám:D:D:D csak vicceltem!:D Amúgy már lassan 3000 km lesz a kicsikében 2 hónap alatt egyszer már ki lett tisztítva a légszűrő szervízben, hiába mondtam nekik h azt ne mert én meggcsinálom.... , csak csináljátok meg az első szervízes dolgokat(olajcsere stb):D ők persze azt azért is megcsinálták 2 rugóért:D fuck:D nah mind1:D A ráadás pedig h szarul rakták fel az elején a kézvédőmet és kicsit elérte a fékkart, nah mondom azt csináljátok meg, hát megcsinálták.... úgy h most nem éri el az igaz, de úgy meghajlították h a műanyag eláll az alumíniumtól....KÖSZI!:D Amúgy nagyon faxa kis gép ez a 125 exc pehelykönnyű, meg barátságos!
Tegnap volt egy egész napos túra aztán a réten a nagyobb fűben meg hantok között fulladozott 3. ban meg 4. ben mondom mi a ****-om? Megállunk , nézem nézem:D nah nézzük meg a légszűrőt! Hát "nem kicsit, nagyon" volt retkes!:D Szal most amíg ki nem mosom addig no mocizás!:DTovábbi szép estét kívánok mindenkinek!
ja ha késön jut eszedbe a mosás(már sokszor járatm igy)és már csak 1-2 ora mire indultok akkor neki ugrasz hajszáritoval
1.kiveszed a légszüröt
2,aztán befujod brigéciollal vagy mosoporral "bekened"mármint ugy,hogy a markodba veszel mosoport és pici vizet kicsi ilyne "krémes" legyen,aztán ezzel bekened
3.vársz egy pár percet
4aztán kimosod lanygos vizzel
5vársz mig megszárad
6aztán ha oljat használsz,fogsz egy nájlon zacskot abba töltesz egy kicsi olajat beleteszed a légszüröt és jol összedörzsölöd és összenyomkodod,hogy mindenhova jusson böven cucc ha viszont sprét használsz akkor egyértelmü,hogy ugy befujod,hogy befedje fulra a szüröt és kész
7én kiszoktam törölgetni a légszüröházat is
8visza teszed és Go!
Szaisztok! Kérdezni szeretnék tőletek valamit! a témával kapcsolatban nekem is vannak elképzeléseim és ötleteim h mit s hogyan kell, de én most szakvéleméynre vagyok kíváncsi! Tehát az írja le aki 100% osan biztos abban ami ír, hisz itt drága dolgokról van szó, egy KTm exc 125 ről! Tiszta retek a légszűrőm és rövid időn belül használni szeretném újra a mocim, tehát ki kéne tisztítani, de én arra vagyok kíváncsi h hogyan tegyem ezt pontosan mit milyen sorrendben és mire figyeljek! (légszűrőtisztító olajom van, motorex) Válaszotokat előre is köszönöm!
beirom ide is, mert titeket is érint, és ugy tűnik talán elmozdul a dolog jo irányba,,
www.anp.hu és ott a HIREK,!
Kedves h.david. Nem akarunk találgatásokba fogni h mennyi lehet az ára egy 2002 es 125 exc nek.
Haverom a 2004 es exc 200 ast idén eltudta adni kb 850 ért. szal akkor az alatt mindenképpen!:D
Én olyan 6-700.000 Ft ra tippelnék! De inkább nézz utánna a www.hasznaltmotor.hu -n vagy a www.hasznaltmotorok.hu -n ! További szép napot mindenkinek!
bocs "mert"
Hello! az lc2-es ktm nek tényleg olyan blokkja van mint a dt-nek? mért tök ugy néz ki
Hello! Kellene egy kis segitség, mert valószinűleg szétment a kuplungom. Hangos csörgés jött elő a blokk kuplungoldala felől. 1 sebességben a kuplung kiengedése közben a kar rángat. Alapjáraton a kuplungkar behuzásával halkul a csörgés. A tengelykapcsoló pedig nememel ki rendesen, kattanva veszi a sebességet, és a kuplungom is jóval nehezebb lett. Tippeket várok mi baja lehet. Előre is THX! Ja KTM exc 450 2003-as