Hmm Nice Bike Robeeee!::):) De én egyenlőre maradok a 25ös excnél még pár évig, amíg belejövök!:P Amúgy most lett kész a gép. Dugó+gyűrű+gyertya csere.... Mondtam egy imát h hengert nem kellett cserélni!:D Versenyfogáskerékszett fel, új lánc, de ebben a szar időben még 1 tanknyi benzint se tudtam kimotorozni! Ráadásul most megjött a drága hó meg jég.... Várom már azokat a 40 fokos nyári napokat amikor 1 mezben is megdöglik az ember!:D
Hát! Én csak egyetlen dologra vennék Lc4 est! Hosszú utcai túrázásokra! Másra nem használható úgy,mint az EXC! Én tapasztalatból mondom! Betartod az olajcserét,rendesen szerizeled,semmi bajod nem lesz az EXCvel!
Szerintem a z SC-SXC-LC4 sorozatot is a helyedben átnézném.....kivéve ha éppen enduróversenyzővé szretnéd avanzsálni magad....
EXC-k nagyon kezes és nagyszerű gépek,de ott van a nevükben hogy:RACING
Pláne a supermotozni is szeretnél,ráadásul utcázni is akarsz ,akkor felesleges egy EXC...
Egy LC4el is rengeteg helyzetben megállja a helyét mind a terepen minda sup.mot pályán.
Igaz nehézkesebb,de egyszerűbb a karbantartása és olcsóbb is a fenntartása,ami a mai viszonyok között nem elhanyagolható szempont......
hello köszia wáaszt akkor azt mondod hogy 450-520 között annyira nagy külömbség "nincs"?
nekm 800-900körül lenne rá pénzem!ennyiből tudnék wenni wwmi jót?és még exc400 ami ebben az árkategóriában mozog!szted milyen wálasztás lenne?02-03-as?
Akkor azt kell megvenni! Egyébbként, ha körülnézel a neten, nem találsz gyorsítópumpás-síktolattyús mikunit ennyiért, FCR-t meg aranyárban adják, gázszektor és bovdenek nélkül! Gázszektor kb 8-12000,- bovdenek meg 13000,-körül vannak
újan! Akkor tehát 30000,- maga a karbi? Ja és szinte semmi külömbség a két karbi közt! Talán csak annyi, hogy a Mikuninak nem csapágyas a lapsúber! Egyébbként motorja válogatja, lehet jobb valamire az a leköpködött Dellorto, csak érteni kell hozzá! Van tapasztalatom mindeggyikkel!
Én is csak 525 öst akartam mást nem de amiket néztem le voltak strapálva ,és ami most van nekem kíváncsiságból megnéztem 450 es 1 karc se volt rajta gyári gumik voltak rajta ennél jobbat nem tudtam volna kifogni és megvettem pedig úgy mentem megnézni 450 est nem veszek kipróbáltam nagy külömbséget nem találtam az elözö napi 525 el szemben na az eléggé le volt lakva
hello mindenkinek!tavasszal,nyár elején szeretnék endurot wenni!kizárólag erdőben szeretnék wele endurozni(semmi werseny)csak "laza"motorozás!ja meg nem szeretném lecserélni 2-3 éwig!eddig exc-et nézetm400,450,520kb (900000ezer körül)sztetek melyik lenne nekem jó?tom hogy mind a 3 elég erős endurozásra!és majd 1 supermoto szettet is szeretnék majd alá beújítani a nyár folyamán!105kg wok és 192 cm!melyik lenne az én számomra megfeleő típus?supermotos,enduros használatra egyaránt!kösz szépen a wálaszt!
hello mindenkinek!tavasszal,nyár elején szeretnék endurot wenni!kizárólag erdőben szeretnék wele endurozni(semmi werseny)csak "laza"motorozás!ja meg nem szeretném lecserélni 2-3 éwig!eddig exc-et nézetm400,450,520kb (900000ezer körül)sztetek melyik lenne nekem jó?tom hogy mind a 3 elég erős endurozásra!és majd 1 supermoto szettet is szeretnék majd alá beújítani a nyár folyamán!105kg wok és 192 cm!melyik lenne az én számomra megfeleő típus?supermotos,enduros használatra egyaránt!kösz szépen a wálaszt!
Sziasztok!
valaki segítsen már!nem jutok egyről a kettőre.Régi ktm robbantott ábrát tud valaki?Vagy esetleg meg tudjátok mondani,hogy az mx-eknek vagy enduro-knak(típusjelzés) milyen a hátsó tárcsafék felfogatása?3csavaros?
vettem egy kereket motorépítés miatt,de nem tudom pontosan hogy milyen.A felnijébe az van ütve:NORDISK NORWAY.és lánckerék alapján valami ilyesmi(mx ,vagy enduro) ktmé lehetett.
Aki tud valamit hozzáfűzni,kérem ne tartsa magában!üdv
Mit gondoltál miért adják ennyiért? Ilyenn a kutyának nem kell, mindenki csak leszereli a motorjáról (és rakja fel helyére az FCR-t)!
Ja, és stoppie-nál ebből is folyik a benzin, csak mondjuk nem áll le...
EXC-k nagyon kezes és nagyszerű gépek,de ott van a nevükben hogy:RACING
Pláne a supermotozni is szeretnél,ráadásul utcázni is akarsz ,akkor felesleges egy EXC...
Egy LC4el is rengeteg helyzetben megállja a helyét mind a terepen minda sup.mot pályán.
Igaz nehézkesebb,de egyszerűbb a karbantartása és olcsóbb is a fenntartása,ami a mai viszonyok között nem elhanyagolható szempont......
nekm 800-900körül lenne rá pénzem!ennyiből tudnék wenni wwmi jót?és még exc400 ami ebben az árkategóriában mozog!szted milyen wálasztás lenne?02-03-as?
újan! Akkor tehát 30000,- maga a karbi? Ja és szinte semmi külömbség a két karbi közt! Talán csak annyi, hogy a Mikuninak nem csapágyas a lapsúber! Egyébbként motorja válogatja, lehet jobb valamire az a leköpködött Dellorto, csak érteni kell hozzá! Van tapasztalatom mindeggyikkel!
valaki segítsen már!nem jutok egyről a kettőre.Régi ktm robbantott ábrát tud valaki?Vagy esetleg meg tudjátok mondani,hogy az mx-eknek vagy enduro-knak(típusjelzés) milyen a hátsó tárcsafék felfogatása?3csavaros?
vettem egy kereket motorépítés miatt,de nem tudom pontosan hogy milyen.A felnijébe az van ütve:NORDISK NORWAY.és lánckerék alapján valami ilyesmi(mx ,vagy enduro) ktmé lehetett.
Aki tud valamit hozzáfűzni,kérem ne tartsa magában!üdv
ez be van állitva csak fell kell rakni.
sem koplet gyujtás=50eft
dellotro 38-as karbi=20eft
hátsó rugostag=20eft
feszszabályzó=12eft
hütök15eft/db
stb
érd:
705377495
Ja, és stoppie-nál ebből is folyik a benzin, csak mondjuk nem áll le...