Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello.
Lenne egy kérdésem hozzátok.Engem igen érdekel a KTM és majd lehet hogy azt is fogok venni.Az lenne tehát a kérdésem hogy egy 125 ccm-es enduro(rendszámos) és kb.2002-es évjárattol az mennyibe kerül?Válaszotokat köszönöm.
Sziasztok!
Egy egyhengeres motornál (SM, endúró) az,hogy hüvelyezve van, az azt jelenit,hogy előtte már szarrá kopott?Egy hüvelyezéssel meddig fogja bírni? Érdemes olyan motort venni, ami ilyen beavatkozáson esett át?
Ja KTM 620-as a páciens
Sziasztok!
Keresek a képen látható fejidomot lámpával és lehetőleg foglalattal.Típust és évjáratot pontosan nem tudok, lényeg,hogy ilyen kinézetű legyen és H4-es pilács legyen benne...
Ha van valakinek ilyen elfekvőben és olcsón odaadja az legyen szives szólni!
Előre is kösz!
DE ha estelge van hozzá cross vagy SM sárvédő az dem baj...
KTM 620 SC az mennyire megbízható? Mekkora a szervízigénye
na ja....Jó i az EXC...
Most vettem egy EXC elődöt (GS)...300-as, kedden hozom haza...csak SM szett van rajta, de már dobom is fel rá az enduró kerekeket...
Az SM szett meg eladó...
Haggyad már magad!:D:D A KTM e legkirályabb gép az enduró palettán!:) Tegnap motoroztam esőben a kis 25 ös exc mel és hát.....:P Azt az érzést enm leeht leírni!:) 100 nál már tudtam egyenesen is menni!:D:D
Szal nagyon jó kis gépke a ktm-ek, és azért enm írnak sokat a ktm-esek a fórumba , mert inkább motoroznak mint a gép előtt rohadnak!:) További szép napot mindenkinek!
apám, hogy pörög ez a topic...
Ennyire szar gép lenne a KTM?
Sziasztok!
620 SC-vel kapcsolatban van valakinek vmi tapasztalata?
hali!
Vásárolni szeretnék KMT EXC 250F 4T-motort,ha talált vki eladót,kérem szóljón....
ugyanilyen felnieim vannak
bocs srácok, ennek az SM topicra kellett volna mennie...
meg ezeket...
Nézd, mi van eladó...
Főleg a gumikat nézd..
Kösz Gyuri...
motorpiac.hu van egy Szolnoki ember,elég sokat hírdet,alkatrészeket is...!
Hát amikor még KTM-em volt, jobban forrt ez a topic....
Srácok, 91-es KTM-hez mennyire lehet még cuccot szerezni(alkatrészt)
300-as, GS típus
igen, mindent meg lehet oldani...ha van pénzed....
Csak felesleges...de ha valakinek ez a szíve-vágya hogy krosszgéppel korzózzon az Oktogonon...
azmeg csak áttételezés kérdése...de ne ragozzuk tovább
persze, lehet használni úton, de nem mindegy hogy 50 méteren már 4.-ben vagy......vagy enduróval még csak 2.-ban.....
Hát ha hülye csinálja biztos müszaki hagyadmár 1vicc az egész,...te én nemvitatom a válto áttételte de nem1 cross rohangál ám minden gond nélkül...Én nemveszek semmit van elég motorom
Kívánom neked hogy minnél előbb!Én most eladom a 450-esemet (2005-ös)..de veszek azért egy KTM-et külföldről...olyan 2-300.000 forintért...a maradék megy a családra..
Így igaz!
Tegnap néztem az Ebay-on a képeket.....
2008 március 20!
háááát....nekem a multkori mocimon a srác szétbarmolta a kábeleket..(azért hogy átmenjen a vizsgán, lekötötte a feszszabályzóról és rákötötte 4 góliát elemre)..
"Csak" annyu volt hogy vissza kellett volna húzni a kábeleket, de senki sem akarta elvállalni...végül egy faszi megcsinálta, de akkor derült ki hogy le van kötve a fesszszabályzó...mindezt 5 ezer forintért...
Hidd el hogy nem olyan egyszerű "elektromosságot csinálni".
Akkor mondd hogy nem nagy ügy, ha már próbáltad...
Törvénymódosítások és szigorítások jönnek,,,sok a buherált moci az utakon..
Csak egy példa: 0 km-es endurót, bütykös gumival ráraktak a vizsgáztató faszkalapok a FÉKPADRA!
Azt mondták hogy kötelező....ketten ülteka hátulján + még ketten nyomták le...szerinted hogy pattogott a moci hátulja?
Hidd el hogy olcsóbb, ha veszel egy endurót és szerzel bele SM kereket, vagy utcai enduró gumit...
Ja, még valami: ha jól elolvastad kis üzimet, akkor láthattad hogy krossz gépbe rövidek a fokozatok, illetve egyel kevesebb van, mint az endurókban.....