Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha érdekel a mocim akkor megbeszéljük!
az exc 520 a tiedé?
Hali!

Lehet hogy becsapós volt a kép! Egy mocit amúgy is élőbe kell megvizsgálni!
Egyébiránt nekem megfordult a fejembe a mocid! Már régóta gondolkodom egy CRF-en!
Nézz rá a csávóra és megállapítod, hogy horgász feje van-e vagy nem, amúgy versenyzés mellett is lehet hétköznap horgászni
hello!
nem vettem kötekedésnek, de nem tudom, h mit láttál lehet h a képwen nem látszik de a kuplungdeklin, kb. 1 cm-et van lekopva az a réteg ez semmi, egy zsír új -nál is kb 30üzóra után ilyen, és ha összehasonlitod a crf-el láthatod a különbséget h azoknak mennyi van lekopva, a teljes réteg a dekliről körben, nem pedig egy csikban mint az enyémen na mindegy.
arra hgy ez nem horgásznijárós motor volt...
hanem szerintem full versenygép
aki horgászni jár,az nem vesz rá 200 as hengert,nem vesz rá tuning rendszert,meg tuning karbit...meg egy raklapnyi gumit...
Helllo!
Nem csak a gumi annyi értékű, hanem amit felsoroltam utánna.
Elnézést a félreérthető fogalmazásért.
Szeva!
Ha én horgászásra használnék 1 motort akkor nem lenne itthon új teló meg 400.000ft értékű crossgumi(aranyból van?)
Sziasztok!

Váltottunk egy pár e-mailt a motor tulajdonosával.
Utcán meg horgászni járni használta állítólag.

És kiderült, hogy a motoron 200-as henger van, meg tunning karbi.

Ad hozzá (állítólag 400000 Ft értékű) cross gumikat,zsír új teleszkópot,karburátort,kipufogó rendszert,fogaskerekeket,láncvezetőket,matricákat,idomokat.

De a 200-as hengert még felár ellenében sem adja el, de ha nagyobbat vesz akkor mi értelme?

Ti ebből mire következtettek ?
Ne vedd kötekedésnek,de amit felsoroltál tényleg nem sok használat,de a kiplung deknin nincs festék!
Az én mocimon is így volt és az a sok használattól van!
De ne vedd kötekedésnek,mert tőlem távol áll! Egyébként nekem nagyon bejön a CRF 450 R!
végre egy egyenes tiszta beszéd,semmi rizsa,meg nem versenyzett stb...
ja és egy yoshimura trs kipuff rendszer is van rajta brutális hanggal
amugy a motor 2 amatőr versenyen vett részt ezenkivűl semmi többet meg kb 5 ször volt ezenkivűl pályán és kész, szal nincsen agyonhajtva
2004-es
és 920ezer az ára neki
Hi!

Mikori a moci és mennyi a valós értéke?
Honda crf450r tipusú motoromat ktm exc v sx-re cserélném 125, 200, 250 2té csere érdekel, értékegyeztetéssel, iletve 4té csere is érdekel 2000-es évjárattól, 2007-ig!
A crf-en új láncszett van, új hátsógumi, ufo alubetétes kézvédők, megvan hozzá a gyári kitt is(dugó gyűrű...), gyári idomszett+fekete Bull-os dekorszett+idomszett, 40 üz.órával!
bocsi próbálok utánnaolvasgatni hogy ne legyenek ilyen hülye kérdéseim
thx
pontosan
Spearow! Ez elég fura kérdés sztem:D annyit emnnyit mész egy üzemóra alatt:D szinte csak rajtad múlik!:D de 1 özemóra=2 óra (tehát amit az órád mutat:D)
lenne még egy kérdésem
egy üzemóra hány km-t jelent kb?
mostmár kezdem érteni
thx a válaszokat!
dehogy öszinte legyek már énis elbizonytalanodottam
pl az üléshuzaton virit az sx felirat,az idomokon stb..ugyan igy a legelsöként belinkelt gépnél is én abbol gondolom,ohgy exc mert az sx-nek másabbak az idomjai
Eladnám 2003-as KTM SX125-ös motorom leszervízelve új hátsó fékbetét,gumi 610e.Ft
tel.:06305651812 vagy donatzanocz@freemail.hu
ennyire szembetűnőek a különbségek és csak én nem látom rajta, vagy magán a beálláson látszik hogy nem sx?
kezdő vok még ebben a tipusban és kiváncsi vok hogy mit kell nézni ilyen helyzetekbe
ezzel ne hasonlitgasd mert ez tuti sx,csak nem 20028szerintem) mert akkor már forditott telosnak kéne lennie,és ez nem az,a másik vas meg tuti exc
ezzel hasonlítgattam,de az elsőteló nemigazán látszik de mintha ugyanolyan lenne,elől-hátul.
de ha exc-ből lett átépítve akkor aksi helye megvan meg ilyesmi valószínűleg vissza is lehetne építeni,ami nekem nem lenne rossz.