Azt hiszem,de nem tuti,hogy az a moci endurónak jött ki,de tettek fel rá néhány cross idomot!
Fordított teló és a lengővilla utal az enduró mivoltjára!
Ha az árára gondoltál ,nem rossz!
A mociját tuti fel kell újítanod. A nem fordított teló nem rossz,de nagyobb ugratásokat nem hiszem,hogy bírja!
Egyébiránt azon gondolkodtam el,hogy a cross gépeken már elég korán fordított telóval hozták ki!
Nem tom,hogy miért a hagyományossal van szerelve!
Istenkirály az 520 EXC,de kipróbálnék egy 690 Baját! Már csak azért,mert azt hallottam róla,hogy semmi köze az LC4 blokkjához (ami nem valami pörgös masina),meg ösztömegben épp hogy az exc fölött van és rettenet futómú lehet rajta meg azért 690 cm3 elég izmos lehet!
Nah Robeee! Nem elég neked az 520 exc?:) szted az már egy kurvajó gép! Én (sajna) még csak 125 öt vezethetek de az is kurva jó moci. Legszívesebb 250 4t lenne msot de ugye a jogsi... 690 essel emg meghalnék:D:D
Nem! Nem 690 Baja! Az csak a versenyváltozat volt amit a Baja 500 nevezetű versenyre készítettek, prototípus szerűség! Az új hardendurónak más lesz a neve!
Robeee-val naggyából eggyetértek, és sajna én voltam a 2000 ből az 1 akinél elszállt a dolog.... nem kis idegeskedéssel már 2 hete várok a mocira... amúgy a 2008 as 125 exc is erősebb lesz mint a 07 es.
a 450 es erőben feljön a mostani 525 szintjére, az 625 ből meg 530 lesz és a korábbihoz képest +10 lovacska fog jelentkezni(azaz közel 70 ló). Meg ugyebár jön a 690 es brutális gép ami félig rally félig sportenduró!
Sztem rosszabb tuti hogy nem! Évröl-évre figyelik az elmúlt évek technikáját és ahhoz nyulnak hozzá,ami nem olyan sikeres!
Azt tudnám mondani,hogy szerencsére a KTM motorjai mentesen a gyerekbetegségektől! Ezt nem vonatkoztatom a 2008 as szériára,mert nem ismerem még!
Az természetes,hogy vannak némi problémák,tehát 2000 db-ból 1 szétesik,de ez nem rossz arány! Az ciki,ha pont a sajátunk az az 1!
A 25 ösre visszatérve azt gondolom,ha a kiírt teljesítményre vonatkozó számadat kevesebb mint a korábbi 25-é,az csak azért lehet,mert nem csak a csúcson járatásra gondoltak,mint pl a cross mociknál,hanem használhatóságra!
Kisebb fordulatszámon nagyobb nyomaték! Ez nagyon is jó pl az erdőbe való mocizásnál!
Ezeket a mocikat fejlesztik de csak picin modosítások jönnek ki évről évre!
Az figyelhető meg, példának a 125 EXC-t és az 520 EXC-t tudnám felhozni!
Az 520 EXC-t kihozták valamikor 99 környékén és talán a 2001 est picit még átdolgoztás,de viszont ahhoz képest 2007 es model hangyányiban tér el!
A 25 ös dettó! Ami különbség lehet az futómű,hátsófék és gyujtástérkép modosítás!
A 2008 as széria totál más! Átalakították a furat-löket viszonyt,kicsit a hengerfejet,totál más váltó és desige is! Szinte egy utcára hivatalosan kivihető Crossmoci!
Ha azt nézzük ezek folyamatosan fejlesztett versenymotorok, persze hogy vannak gyermekbetegségek. Volt már írva ebben a fórumban. Amúgy az újak 5 sebességesek?
Az a motor elg jó állapotúnak tűnik, a km re lennék én kíváncsi a helyedben! Nem az egész széria hibás(a 2006 os emg tuti h nem) csak néhány gyártási hibás volt! Nekem aztmondták h az enyémbe rossz dugót raktak. Remélem a többi 99 nem rossz csak az enyém volt az. Szívok vele már 2 hete.,....:S:S
a Külömbség a 2 széria között? Új fékek, új gyújtásrendszer, új berugókar, új vízpumpa,és hatékonyabb hűtés. Persze kapott új matricázást amivel sokkal jobban néz ki. Jah meg kapott új felnit feketében amivel még jobban néz ki:) A gyári metzeller gumi az enm tom h változás a 06 hoz képest, de piszok jó gumi! persze kapott még új hengert, meg dugót amivel még erősebb kicsit ( végdobfolytásnélkül 44 lo). Asszem ennyi más nem jut eszembe. Írj ha még érdekel vmi!
Vegyesen használtam, de elsősorban terep mert ez ugye oda való! De a nem bele való dugó 600 km után megtette a dolgát! Egy kedves szerelő rosszat vett ele a polcról.... És én akinek a legnagyobb álma ez a motor volt , én meg szívtam vele egy kicsikét.... Amúy remek moci és várom h meghozzák már kijavítva, új hengerrel dugóval és gyűrűvel. Természetesen garanciális javítás! Még az kéne h 7 napos 600 km res motor csak így megálljon....
Nem találok róla adattárat!
Üdv!
blokk az úgyis csak a helyszínen derül ki.
Fordított teló és a lengővilla utal az enduró mivoltjára!
Ha az árára gondoltál ,nem rossz!
A mociját tuti fel kell újítanod. A nem fordított teló nem rossz,de nagyobb ugratásokat nem hiszem,hogy bírja!
Egyébiránt azon gondolkodtam el,hogy a cross gépeken már elég korán fordított telóval hozták ki!
Nem tom,hogy miért a hagyományossal van szerelve!
mi a véleményetek erről a mociról?
ha sikerül eladni az enyémet lehetséges hogy beruházok egy ilyesmire.
előre is thx
a 450 es erőben feljön a mostani 525 szintjére, az 625 ből meg 530 lesz és a korábbihoz képest +10 lovacska fog jelentkezni(azaz közel 70 ló). Meg ugyebár jön a 690 es brutális gép ami félig rally félig sportenduró!
Sztem rosszabb tuti hogy nem! Évröl-évre figyelik az elmúlt évek technikáját és ahhoz nyulnak hozzá,ami nem olyan sikeres!
Azt tudnám mondani,hogy szerencsére a KTM motorjai mentesen a gyerekbetegségektől! Ezt nem vonatkoztatom a 2008 as szériára,mert nem ismerem még!
Az természetes,hogy vannak némi problémák,tehát 2000 db-ból 1 szétesik,de ez nem rossz arány! Az ciki,ha pont a sajátunk az az 1!
A 25 ösre visszatérve azt gondolom,ha a kiírt teljesítményre vonatkozó számadat kevesebb mint a korábbi 25-é,az csak azért lehet,mert nem csak a csúcson járatásra gondoltak,mint pl a cross mociknál,hanem használhatóságra!
Kisebb fordulatszámon nagyobb nyomaték! Ez nagyon is jó pl az erdőbe való mocizásnál!
Ezeket a mocikat fejlesztik de csak picin modosítások jönnek ki évről évre!
Az figyelhető meg, példának a 125 EXC-t és az 520 EXC-t tudnám felhozni!
Az 520 EXC-t kihozták valamikor 99 környékén és talán a 2001 est picit még átdolgoztás,de viszont ahhoz képest 2007 es model hangyányiban tér el!
A 25 ös dettó! Ami különbség lehet az futómű,hátsófék és gyujtástérkép modosítás!
A 2008 as széria totál más! Átalakították a furat-löket viszonyt,kicsit a hengerfejet,totál más váltó és desige is! Szinte egy utcára hivatalosan kivihető Crossmoci!
Bár nem fizetnék rá az RS-re
1 az 1-be meggondolnám
08as EXC 125ről tegyetek már be képeket mert még nem láttam h mivel másabb!
Mért van az h ha nézem az új EXc árait akkor külömböző adatok vannak? pl: 1,4 vagy 1,5 vagy 1,6 vagy 1,7 milkóóó?
Ti mennyiért vetétek és hanyas évjáratút?
a Külömbség a 2 széria között? Új fékek, új gyújtásrendszer, új berugókar, új vízpumpa,és hatékonyabb hűtés. Persze kapott új matricázást amivel sokkal jobban néz ki. Jah meg kapott új felnit feketében amivel még jobban néz ki:) A gyári metzeller gumi az enm tom h változás a 06 hoz képest, de piszok jó gumi! persze kapott még új hengert, meg dugót amivel még erősebb kicsit ( végdobfolytásnélkül 44 lo). Asszem ennyi más nem jut eszembe. Írj ha még érdekel vmi!
Mi a különbség a két széria között?
Véleményetek erről a motorról:(csak így kép után)
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=74059
Ha valaki ismeri is akkor kérem jelezzen!