Hello.
Ez a motor csak 2004-es és így sok érte a 950e. Összehasonlítás képpen nézd meg az enyémet. Az 2003-as EXC 200as, rendszámos, 100%osan felújítva és 820e Ft-ért akarom eladni.
Hello!
Segitséget szeretnék kérni!
Arról lenne szó, h most tervezek egy új KTM SX250F v SX450F vásárlását, egy honda crf450r tán szeretném vmelyik motort megvenni, a honda egy jó motor volt de a ktm-ek szebbek és állítolag jobbak is, ha vkinek van vmilyen tapasztalata ezzel a 2 típussal akkor kérem írja meg mert fontos lenne!
Főleg a szervizelésük érdekelne, nagyon örülnék ha vki leírná, h milyen időkőzőnként kell mit cserélni bennük?! Meg bármi tapasztalatot a két motorról!
Ha vkinek van vmelyik a 2 közül eladó motorja ami min.2007-es és esetleg motort beszámolna az is írhat!
hahó urak-hölgyek!
november11(vasárnap)-tól megkezdődnek a motoros eddzések. ezek a trainingek teljesen az alapoktól indulnak a profi szintig. kivesézésre kerül a krossz illetve endurózás minden fortéja. az eddzéseket majer laci(!) tartja (asszem őt nem kell bemutatni) és több helyszínen lesz lebonyolítva. (sóskut, v.szőlős, tatabánya, bicske) az eddzések várható költsége 2000.- huf/fő egész napra személyre szabott segítségekkel! az első training helye sóskút nov11. 10óra.
minden érdeklődőt szeretettel várnak!
laci száma: 06-20/95-42-124
Ha tényleg 2007-es (a képek alapján jó lesz 2004-esnek is), akkor jó 950-ért, mert újonnan 1,6M körül volt az ára. 2004-esért viszont k#rva sok a 950!
Hogy megy? Amikor én eladtam a saját ilyenemet, egy fiatal gyerek vette meg, aki 50-es motorról ült át. Mikor a próbakörről visszajött vele, alig tudott leszállni, úgy remegett a térde (pedig csak aszfalton ment vele)! Amúgy ~35 LE és 100 kg, ezt azért kevés 125-ös tudja. Végsebesség áttételtől függ, de ezeknél a motoroknál úgysem ez számít, ezek nem autópályára meg túrázásra valók.
Fenntartása megint csak mihez képest sok vagy kevés...egy utcai motorhoz képest nyilván sok. Fullszint olajat(3-4000 Ft/l) kell keverni a benzinbe, amiből amúgy sem eszik keveset (6 l alatti fogyasztásra ne nagyon számíts). Egy dugóval nálam elment mondjuk 12e-t (és nem új volt már mikor vettem) de ennyire azért nem tanácsos elhúzni a dolgot, sztem 10e-nél mindenképp érdemes cserélni. Gumit, láncot, fékbetétet ugyanúgy kell cserélgetni rajta mint minden terepmotoron (utcaihoz képest gyakran).
Olyan típushibája amit a vásárlásnál ki lehet szűrni tudtommal nincsen (elektronika illetve generátor szokott meghalni de olyankor rendszerint egyáltalán nem megy a motor, szal nem nehéz észrevenni).
Hello! Kinéztem egy motort a neten, és majd pár napon belül megyünk megnézni, de addig is véleményeket kérnék tőletek a motorrol, meg az ilyesn típusúakról: kinézete, állapota, meg h kb mennyibe van ennek a fenntartása(sok-kevés) meg hogy hogyan mehet, végre meg Le-re. Az ára kb 950 E de úgy h rendszámos meg minden, 2007-es, és h szerintetek sok-e ezért a motorért ennyi pénz? Előre is köszönöm a véleményeket!
Üdv: VaZa
Szisztok az a KTM sx 125 amit néztek, én is láttam neten (ilyet akarok venni) és ott volt a közelünkben (Kiskőrösi) és ugy gondoltam h megnézem a motort! El is mentem, és kipróbáltam én nem vmi sok 125-sel mentem még de ez a motor sztem nagyon brutális, amikor mentem vele és már bemelegedett a motor akkor 1-ben és 2-ben akarataom ellenére is váaratlanul kiált egykerékre ami nagyon jó érzés volt egy ilyne motornál nekem, be kell vallanom egy kicsit meg is ilyedtem amikor fölemelkedett magától hirtelen az eleje! Hallottam egy pár motor hangot és ennek nagyon egybe van a motorja, ugyanis nem csörög nem zörög, csak egy erőteljes síma 2 T motort lehet hallani benne aminek nagyon tiszta és szép hangja volt! Tehát nem csak a külseje meggyőző hanem a belseje is! Éredemes kipróbálni!
Üdv:VaZa
sziasztok eladó a motorom ha esetleg érdekel
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=82778 valakit !
KTM SX 360 ! nemrég lett felujitva dugó csere! meg minden! új kuplung lamellák! új kuplung agy ! és kuplung kosár! AMFM racing verseny kormány! lilla ! még a matrica nincs rajta de napok kérdése és lessz időm... fogyasztása mértük többszür is ! 100 km -en 6-7-és maximum 8 liter! két átétellel ! naon erős! pörgős gép! nemkell tőlle félni olyan a futoműve hogy könyedén tudja vezetni bárki! csak oda kell figyelni gázadáskor :-))))) Carbon matriicázott az egész motor! és arra vannak rárakva az új matricák! gyönyörű hang! és naon könyű motor! bátran merem ajánlani endúrózásra vagy crossra is! érdeklődni telón 06 30 484 78 04 vagy MSN en milan4t@hotmail.com Email milan15@citromail.hu
Lenne egy eladó kipufogóm, jobban mondva csak az első része. Ez egy gyári EXC 200-as kipufogó. tökéletes állapotban. Tuning rendszer cseréje miatt eladó.
Ár.: 30.000 Ft
Ez a motor csak 2004-es és így sok érte a 950e. Összehasonlítás képpen nézd meg az enyémet. Az 2003-as EXC 200as, rendszámos, 100%osan felújítva és 820e Ft-ért akarom eladni.
Ktm EXC-re tanksapkát és gázkart keresek. Ha valakinek lenne eladó akkor írjon.
Segitséget szeretnék kérni!
Arról lenne szó, h most tervezek egy új KTM SX250F v SX450F vásárlását, egy honda crf450r tán szeretném vmelyik motort megvenni, a honda egy jó motor volt de a ktm-ek szebbek és állítolag jobbak is, ha vkinek van vmilyen tapasztalata ezzel a 2 típussal akkor kérem írja meg mert fontos lenne!
Főleg a szervizelésük érdekelne, nagyon örülnék ha vki leírná, h milyen időkőzőnként kell mit cserélni bennük?! Meg bármi tapasztalatot a két motorról!
Ha vkinek van vmelyik a 2 közül eladó motorja ami min.2007-es és esetleg motort beszámolna az is írhat!
Valmi ilyesmi.
november11(vasárnap)-tól megkezdődnek a motoros eddzések. ezek a trainingek teljesen az alapoktól indulnak a profi szintig. kivesézésre kerül a krossz illetve endurózás minden fortéja. az eddzéseket majer laci(!) tartja (asszem őt nem kell bemutatni) és több helyszínen lesz lebonyolítva. (sóskut, v.szőlős, tatabánya, bicske) az eddzések várható költsége 2000.- huf/fő egész napra személyre szabott segítségekkel! az első training helye sóskút nov11. 10óra.
minden érdeklődőt szeretettel várnak!
laci száma: 06-20/95-42-124
Érdekelne a gyári kézvédő. Tudnál róla képet feltenni, neten talált is jó csak a valósat ábrázolja.
köszi
Eladó:
- Keihin FCR39-es síktolattyús gyorsítópumpás karburátor gázbovdenekkel és markolattal kompletten 60eFt-ért
- SINUS POWER sportkipufogórendszer (dob és Z-cső) 50eFt-ért (www.sinus.co.at)
- régi sárvédős 620-as LC4-hez a hátsó kapaszkodó helyére felszerelhető csomagtartó keret (Topcase-hez ideális!) 14eFt-ért
- 20 literes gyári túratank régi LC4-hez 35eFt-ért
- KTM gyári tanktáska néhányszor használt új állapotban esővédő zsákkal 22eFt-ért
- STM csúszókuplung 450-525SX-EXC modellekhez 80eFt-ért
- WP 43-as teleszkóp hibátlan állapotban villahíddal kompletten 75eFt-ért
- BERINGER 310-es szegecselt úszóágyazású öntöttvas versenyféktárcsa 25eFt-ért
- KTM gyári cross kézvédő narancs színű vadiúj csomagban 5eFt-ért
- szép állapotú gyári matricázású tankidom pár SX-EXC-re 2003-tól 12eFt/pár
Ugyanitt LC4 bontott blokkalkatrészek eladók.
Ha vmi érdekel, hívj (20/3508433) vagy írj!
Hogy megy? Amikor én eladtam a saját ilyenemet, egy fiatal gyerek vette meg, aki 50-es motorról ült át. Mikor a próbakörről visszajött vele, alig tudott leszállni, úgy remegett a térde (pedig csak aszfalton ment vele)! Amúgy ~35 LE és 100 kg, ezt azért kevés 125-ös tudja. Végsebesség áttételtől függ, de ezeknél a motoroknál úgysem ez számít, ezek nem autópályára meg túrázásra valók.
Fenntartása megint csak mihez képest sok vagy kevés...egy utcai motorhoz képest nyilván sok. Fullszint olajat(3-4000 Ft/l) kell keverni a benzinbe, amiből amúgy sem eszik keveset (6 l alatti fogyasztásra ne nagyon számíts). Egy dugóval nálam elment mondjuk 12e-t (és nem új volt már mikor vettem) de ennyire azért nem tanácsos elhúzni a dolgot, sztem 10e-nél mindenképp érdemes cserélni. Gumit, láncot, fékbetétet ugyanúgy kell cserélgetni rajta mint minden terepmotoron (utcaihoz képest gyakran).
Olyan típushibája amit a vásárlásnál ki lehet szűrni tudtommal nincsen (elektronika illetve generátor szokott meghalni de olyankor rendszerint egyáltalán nem megy a motor, szal nem nehéz észrevenni).
Üdv: VaZa
drprof!
Üdv:VaZa
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=82778 valakit !
KTM SX 360 ! nemrég lett felujitva dugó csere! meg minden! új kuplung lamellák! új kuplung agy ! és kuplung kosár! AMFM racing verseny kormány! lilla ! még a matrica nincs rajta de napok kérdése és lessz időm... fogyasztása mértük többszür is ! 100 km -en 6-7-és maximum 8 liter! két átétellel ! naon erős! pörgős gép! nemkell tőlle félni olyan a futoműve hogy könyedén tudja vezetni bárki! csak oda kell figyelni gázadáskor :-))))) Carbon matriicázott az egész motor! és arra vannak rárakva az új matricák! gyönyörű hang! és naon könyű motor! bátran merem ajánlani endúrózásra vagy crossra is! érdeklődni telón 06 30 484 78 04 vagy MSN en milan4t@hotmail.com Email milan15@citromail.hu
Ár.: 30.000 Ft