Általában a femlamellak vetélkednek.
A belső kosaron elég egy kis beverodes hogy ne oldjon. A külső kevesbbe érzékeny, de ott sem lehet váll.
A vetemedest sík lapon kell megnézni.
ATFet javaslok a valtoba
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni KTM kuplunggal kapcsolatban. 2012-es 300 EXC. Már negyedszer cserélek olajat és még mindig ragad a kuplungom. Motul 710 2T-vel szoktam járni, most kipróbáltam Motul 5100 10W40-et, 15W50-et, Motul Transoil Expert 10W40-et (ezzel volt a legjobb, de nem tökéletes) és most Motorex 4T 10W40-et is. Üresbe ki lehet venni könnyen, de behúzott kuplunggal viszi a motort, gázfröccsre szétold.
A kuplungot atomjaira szedtem már másodszor, amit látok:
Rugók hossza 40,85mm, gyári érték min. 42,5 -43mm
Nyomórúd hossza 192mm, gyári érték 199mm (szerintem el van írva a könyvében, mert 7mm difivel szerintem egyáltalán nem működne a kuplung)
Kopó lamellák vastagsága egységesen 2,85mm, gyári érték min. 2,6mm lenne, a gyári új pedig 2,7mm (szerintem itt is elírás lehet)
Fém lamellák egységesen 1,3mm mind az összes. 240-es és 320-as papírral teljesen felcsiszoltam mindet, mintha újak lennének és egyenesek is.
Kuplungkosár nincs beverődve, az alatta lévő tűgörgő viszont minimálisan lóg, hangja még nincs.
Nagyon megköszönném, ha valaki segítene a rejtély megfejtésében, hogy mivel lehet a gond??
60-70 km-t megy el nekem a motor 300 2t karbis, ahogy mi használjuk.. Minél gyengébb a terep annál jobban nő a hatótávolság.. Poianába (Regiment 13) 90-100 km között simán elmegy. Ezek a 130-140 km-k inkább túrázások csapatások.. Ha normálisan be van állítva a 300, akkor endúrózásnál, kb annyit eszik mint egy 450, vagyis annyival többet, amennyivel nagyobb a tankja.. A tpi-nél is ugyan ez a szitu. Nagyvonalakban mikor visszaérünk egyformán van a tank alján, de a karbisnak nagyobb a tankja.. Lényeges a tank méret..
Én ehhez nem értek
De Erdélyben már mindenki húzódozók ha egy kicsit messzebbre kell menni mert a 2t sokat eszik és cipelni kell a benzint
Előtte meg a sherco 5.1 volt a gyenge pont mert az 120 fele fogyott ki
Akkor ott valami nem jó ...'30-140 km-t simán elmegyek 2 t 300-al...és erre vannak komoly hegyek...Meg csapatunk is rendesen...Soha nem viszek plusz benzint...A tpi-ik még jobbak ugye..Az enyém még karbis...
Én csak azt tudom ahol én a huskyval elvoltam egy tank benzinnel ott a 300asok 5-6 liter plusszokat vittek
Aztán lehet a husky volt az extra kevés fogyasztás
Pedig én szinte dupla súly vagyok mint a többiek
Amúgy több ismerős 2t tulaj is panaszkodik hogy kb 80km és vége a tanknak
A kurva sokat eszik ez nem biztos hogy helytálló már.
Hétvégén 135km-t mentünk, volt mindenféle terep, szopóból csak nagyon kevés, inkább erdei utak, szóval lehetett menni tempósat is.
3 motor volt
525 exc pont a kapu előtt tettem át tartalékra a benzincsapot.
300 exc 2016 hamarabb átkellett tenni tartalékra, de kb 1 liter maradt benne
300 exc 2013-as, abban is kb 1 liter maradt.
Nem tankoltunk sehol.
Tudom a 2t-nek nagyobb a tankja, de ha nem a hegyoldalt reszeled órákon át akkor igenis jól fogyasztanak ezek a 300-asok.
Sziasztok motorvásárlás előtt állok jelenleg (125 EXC-m van) nagyon szerettem de 6 év után már nem tud újat mutatni, Kiszemeltem egy 250 vagy inkább 300 2t. 2013 évjáreat +. Mennyire megbízhatóak, fogyasztás mennyire vészes és vásárlásnál mikre figyelek?
Üdv! Ki mit ajánl KTM exc 300 2T vagy Beta 300 rr 2T? 2015 évjárattól nézelődök. Rendszámossat, hogy ne kelljen utánfutózni. Alkatrészárak nagyjából azonossak ahogy nézegettem de minden infó jól jön. Lájtos endurozásra lenne. Cross annyira nem vonz. Köszi!
Köszi!
Olvastam, hogy az Xcw ben sx blokk van, ez hülyeség?
És akkor azonos évjárú és azonos ccm-mel megegyező exc alkatrészei jók az Xcw-hez is?
Teleszkópok miben másak? De az is enduro használathoz lett fejlesztve, ugye?
Váltó is olyan mint az exc-ben? Az is enduro jellegű gondolom.
Xc-w ugyanaz mint az Exc, csak a kábelkötege egyszerűbb.. Nincsenek index kábelok és refi kapcsoló meg kormányzár. Nem vizsgáztatható. Alkatrészek teljesen megegyeznek az Exc-vel, kivéve a kábelköteg. Az Xc-nek és az Xcw-nek nagyobb a tankja 1 literrel, mint az Exc, kivéve az új TPI-ket.
Xc himbás, más teló vann benne és 1, 2, fokozat a sebességváltóba hosszabb, mint az Exc (Xc-w).. Ezen nincs lámpa se, de a vezeték megvan hozzá, csak rá kell rakni, ha szükséges..
Üdv!
Valaki elárulná nekem, hogy az EXC-XC-XCW között mi a lényegbeli különbség?
Azt vágom, hogy az EXC-t forgalomba tudod helyezni és himbás. XC nem lesz forgalomban és pds.
XCW?
Miben más a 3? Miben jobb vagy rosszabb? Gondolok itt váltó, futómű...
XC-XCW-hez nem találtam alkatrészeket, azonos ccm és évjáratú EXC-vel kompatibilisek az alkatrészek?
Hellosztok! Husaberg te 300 am van ,önindítóra nem indul berugàsra meg azonnnal, önindító teker. Miert nem.indul be? Valaki talàlkozott màr ilyennel akàr ktm en. 2013 as a motor
Üdv KTM 250 exc 2t 2004 hez keresek vázvédőt ( frame guards) de égen földön nem találok vagy csak balf*sz vagyok esetleg egy ktm modellekről sem találok semmit hogy melyiket meddig gyártották stb pl a 04 exc 250 váza mikor módosult
Jah, okadék lett ez is amit művelt a lent említett cég.
Amugy szerintem tudnának csak leszarják, én is fekete krómot szerettem volna a küllőanyára de geciznek. Szerintem lefujom cink spray-el aztan ott basszon.
A belső kosaron elég egy kis beverodes hogy ne oldjon. A külső kevesbbe érzékeny, de ott sem lehet váll.
A vetemedest sík lapon kell megnézni.
ATFet javaslok a valtoba