nekünk tavaszra eladó lesz az exc 200 2015ös ha jól emlékszem
ha 2t motorozás akkor ettől a világon nincs jobb motor, a 300 ugyanúgy kihúzza az embert a szarból mint a 4t szóval nem egy élménymotor
a 200asnál kell egy kis plusz agy is a motorozáshoz, a 350es lett lecserélve a 200asra, az élményfaktora sokkal nagyobb
Szia,Hát azt gondoltam hogy nem egy kezes bárány hiszen krossz és ott menni kell,Az a baj hogy a 350 EXC iszonyat drága,Ha egy 2005 vagy 06 EXC 450-ért el kérnek 1.3 milla akkor a 350 bőven több,vagy a 300 EXC,annyim meg nem lesz.
De akinek SXF van annak a tapasztalata kellene,Hobby szinten aki nem pályázik vele
Szia ,az sxf motorokkal egyszerűen nem lehet finoman közlekedni,nem valók endúrozasra.Egy idegbeteg motor, először teccik ,hú de megy .De a gyakorlat azt mutatja , hogy a nagy erő nem minden.A legközelebb a 350 EXC a legtökéletesebb.Jobban jársz ha spórolsz egy ilyenre.Ez a jó választás.
Sziasztok, Motor vásárlás előtt állok. Kérdésem az lenne hogy ezek az Sxf 450-505 motorok mennyire megbízhatóak motorikussan? Mennyire bírná az endurozást? Hobbi szinten? Mivel az exc 300 igen drága meg a 4T enduro is igy lehet vennék egy ilyet, Van valami nyügjük esetlek? Igaz a szívem mélyén WR-t vennék de nincs hirdetve. Minden infot érdekelne az SXF motorrol
Üdv ! Magura alsó kuplung munkahengernél légtelenítéskor a csavar zárt állapotban van és kuplung pumpáláskor olaj jön ki a légtelenítő csavar tetején … mi lehet a probléma ???
Ha olyan helyre viszed, akkor úgy csinálják a fotót (is), hogy az jó legyen.
De ilyenekkel hogy a duda meg a két km hosszú hátsó sárvédőtoldat nincs rajta, szerintem a buzeráns NKH-n kívül sehol sem foglalkoznak.
az a baj hogy fotót csinálnak a motorról
az hogy nem e-betűs a lámpád az nem látszik rajta, de ha nagyobb szerkezeti átalakítás van az látszik, és ez nem feltétlen az akra a látványos
Sziasztok, Mezőkövesd környékén (30-50km-es körzetben) nem tud valaki egy műszaki vizsgaállomást, ahol némi kiegészítés mellett elnézőbbek? Értem ezalatt, Akra van fent, farokidom is a pici, nincs duda, és még egy - két apróság, de a motor műszakilag kifogástalan.
amúgy nem hinném hogy sok eltérés lenne fenntartási költségben bármilyen típusoknál
ha 2t motorozás akkor ettől a világon nincs jobb motor, a 300 ugyanúgy kihúzza az embert a szarból mint a 4t szóval nem egy élménymotor
a 200asnál kell egy kis plusz agy is a motorozáshoz, a 350es lett lecserélve a 200asra, az élményfaktora sokkal nagyobb
De akinek SXF van annak a tapasztalata kellene,Hobby szinten aki nem pályázik vele
Van egy ilyenem. Ha érdekel valakit 500Ft. Most vettem bele elemet, az első szám pixelhibás.
De ilyenekkel hogy a duda meg a két km hosszú hátsó sárvédőtoldat nincs rajta, szerintem a buzeráns NKH-n kívül sehol sem foglalkoznak.
az hogy nem e-betűs a lámpád az nem látszik rajta, de ha nagyobb szerkezeti átalakítás van az látszik, és ez nem feltétlen az akra a látványos