Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki megtudná mondani az exc 520 első csapágy számát méretét?
Az eröt megközeliti...söt erösebb is a 300 2T..mint a régi cr 250 2T....de a hirtelensége miatt..ugy érzed erösebb...Sokkal pörgösebb..ami ugye..a kis lendkerék miatt van..és kicsit más a gyujtás...Ugye a motoreröt..Le-röben..és nyomatékban mérik..A 300 mindkettöben jobb...
Egy krossz motort ne hasonlítsatok már egy enduróhoz. 20-évvel ezelőtt a Cr 250-em nem normális mód ment amikor nyitott a pover,de ezek az új 300-ak teljesen másra vannak csinálva és meg sem tudják közelíteni azt az erőt...
Egy 300 as enduro azért szerintem más egy kicsit, bár még nem mentem olyannal szerintem. Szerintem nyomatékosabbak.
Már csak azért is, mert mindenhol azt olvasom hogy a 300-as kitépi a karod meg hasonlók.
De lehet megnézek majd egy olyat is.
Miért lenne más kategória? Ha KX 250-et használsz akkor pontosan tudod milyen erő van benne.
http://youtu.be/PCFQQ0epuHY
Igen, tudom, hogy a tulajtól nagyban függ a motor állapota. Az általános dolgokat mindig át nézem, viszont a motorba nem láthatok bele, csak hang alapján. A magam 70 kilojával kicsit tartok a 300-astól, szerintem abban már olyan nyomaték van, amit nem tudnék kezelni normálisan.
A kx250 2t-mmel tudok boldogulni, viszont az ugye megint más kategória.
300-as 2T karcsú? Én nem tudom, hogy valaha leszek-e olyan szinten, hogy kimotorozzak egyet.. de nem hiszem. A 40le-s átalakított 250-es KDX is gázra emeli még harmadikban is az elejét amikor nyit a power szelep. http://youtu.be/hxVEZRCPPpQ
Van itt a csoportban aki használt 2010-es 450 Exc-t hosszabb távon és van tapasztalata? Vettem egyet üzletre és kezd a szívemhez nőni. Igaz kisebb a nyomaték benne mint az 525-ben,de szerintem jobban megy és könnyebbnek is érzem. 155-óra van benne és 120-nál kapott új dugót,meg pár apróságot,de nem tudom mennyire bevált motorok ezek a 2-olajteresek,meg tartok a titán szelepektől...
Ha van lehetőséged mindenféleképp 300-at vegyél,mert 2T-ben az 50-köbcenti hatalmas különbség és még sajnos a 300-is karcsú picit. A motoros csapatban van egy 16-os 300 Exc 105 órával és egy 14-es Husqvarna 240-órával aminek ugyanaz a blokkja mint az Exc-nek és semmi bajuk, jól bevált technikák...
Minden terepmotor gyenge pontja a tulajdonosa.
Én is sokat enduróztam Lc4-el,meg még az öreg Japán 600-akkal is és most nagyon szerettem az 525-öt egész addig még ki nem próbáltam a 300-at (90kg vagyok) A 300-as 2016-os 105-üzemórás jó állapotban gyári beállítással és jól megy,csak a hang, meg a nyomaték hiányosság... Úgyhogy azt sem tudom mivel szeretnék most már motorozni... Köszönöm a válaszokat.
Üdv!
Szezonkezdésre terveznék egy kis újítást. Egy 250 2T EXC-re gondoltam elsősorban (vagy Gas Gas Ec250).
Egy fiatalabb modellre gondoltam, 5-6 évesre max, majd amilyen sikerül.
Kis tanácsra lenne szükségem, mik a gyengepontok, vásárlásnál mit ellenőrizzek, jobb-rosszabb évjáratok? Melyik évben működőképes már az önindító?
A 300-as mennyire durvább a 250 es 2 ütemű társához képest?
Ha van tapasztalat, Gas Gas-ról is fogadnék pár infót.
Írd le légyszi hogy hol, ha nem gond, mert én csináltattam sok helyen, de sajnos nem lett jó. Persze elég szubjektív hogy kinek mi a jó.. Köszi előre is..
2 t könnyedsége..és a 4 T nyomatéka..és hangja..combo nem fog összejönni...Ha lenne ilyen..már gyártanák...Súlyban nem nagy a különbség a mérlegen...de érzésre igen..Ez azért van..mert a 4 T -nél olyan..mintha egy zsák cement lenne még plusszban a tankon...Ez azért van..mert a henger és a hengerfej..plusz a sallangok...nehezek..és jó fönt helyezkednek el..Az érzés ebböl adódik..Egy crossz 250 4T-nél is ezt fogod érezni..pedig az 100 kg alatt van...Nem tudom..milyen volt a 300 exc amivel mentél..de ha jól van beállitva..és nyit a power rendesen...azt nem sok ember csutkázza terepen...Nem a patakpartra gondoltam...
az 525 112 kiló az 500as meg 106
igazándiból nem egy nagy súlycsökkenés
500assal a kanyarokat szerettem beszedni a pusztában de a homoksivatagban az lc4 sokkal jobb, csak avval nem tudok úgy kanyarogni
gyereknek 350es van nekem az gyenge, vagy csak megszoktam a mozdony nyomatékát az lc4-nek

amúgy én többször motoroztam keményebb maggal, és ott ahol az 500as alig tudott felmenni kapart rázta a seggét én az lc4-el kettes alapjáraton felmentem
lc4 160 kiló én meg 140
persze sokat szoptam mert nem tud úgy fordulni mint a kicsik, de a súly nem minden
mondjuk én a 2 mázsás ténérével is elmentem olyan helyeken ahol nem gondolta volna a kisgépes hadosztály
Többször, több helyen is. Jó lett.
Sziasztok. Van egy Exc 525-öm aminek nagyon szeretem az erejét, meg a hangját, de nehéz. Az egyik cimborámnak meg van egy 2016-os Exc 300-a ami könnyű és iszonyat jó menni vele a dombokban meg nehéz terepen,de hát a hangja nagyon sovány a 2T-nek, meg elég gyengécskének is érzem. Na most olyan motort keresek amiben mindkettőnek a jó tulajdonságai vannak és az Exc 500-ra gondolok,de még nem volt lehetőségem kipróbálni. Ha valakinek van vele tapasztalata akkor írja már le,hogy abban a motorban meg van e amit keresek.
Sziasztok!
Valaki eloxaltatott valahol?milyen lett?
Szép napot.
Van egy eleg draga alternativa, viszont hosszabb távon a legjobb megoldás. Tisztítható fém szűrő.
https://www.ktm-parts.com/2150.html
Volt egy masik márka is ami olcsobb volt es eu-ban kapható. Majd megkeresem.
Üdvözletem! Valaki tud-e nekem segíteni egy kérdésben? Van egy 2006 SXF 250-em és sajnos elég hamar megforr a hűtővizem... Valaki tapasztalt e már ennél a tipusnál ilyen problémát, vagy hogyan tudnám ezt orvosolni? Köszönöm.
Sziasztok.. Ktm lc4 620 sc 2000év. keresnék mikrofilter olajszűrő, vagy azt helyettesítő bármilyen szűrő érdekelne, ugyanis a világon nem találok. Gysz. 58038044000 WC papirgurigához hasonló. Kérem segítsetek,, érdekelne hogy oldják meg az olaj cserét az lc4 620 as motoros társak.
én maradok az lc4-nél, az legalább elbír
a gyerek vett egy 350est, csak ő nem tudja még teljesen mi vár rá a hegyen, aztán helyette intézkedek
Legyen úgy ! Neked is 350 van ?
köszi!
ráadásul még gyári ktm cucc is, nem valami kisipari szösz, a boltban 40 ezer
erdélyben iszunk egy sört ha összefutunk