Kipufogóból szeretnék lefaragni 10-15cm.
Merről lenne érdemes vágni, végiből vagy az össze kötő felől?
Annyi a baj a vége felől a lyukacsos cső be van hajlítva hogy a hangtompító ne tudjon belecsúszni.
Szerintetek hogy lenne jó?
Köszi előre is!
Sziasztok!
Valaki régebben felrakott egy videót, egy 2004-es R1-ől, hogy hogyan kell perforált csőre cserélni, a gyári kipufogó belsőt.
Pontosabban arra lennék kíváncsi, hogy mekkora kell legyen a lyukak sűrűsége, és mekkora átmérőjűek legyenek?
Mi a különbség, ha kicsi, és ha nagy a perforált lyukak mérete?
Valakinek valami ötlete?
A képen látható race baffle kit-es dobokat szeretném újra megcsinálni, és ahhoz akarok keresni anyagot.
Nem szedtem mondjuk még szét, de nem tudom hogy mi az a "csővég" a kipufogó zárósapkájában.
Néztem más képeket, ahol a perforált cső simán bemegy a zárósapka alá,és nem lóg ki semmi.(a második képen látszik mire gondolok)
Köszönöm! ;)
Nos megkerdeztem titannal ha viszel neki akkor..
ma felhivtam a karkus kipufogot itt pesten kivancsisagbol mennyi lenne egy 35 cm hosszu 60as kulso atmeroju egy fules osszekotocso rozsdamentesbol..jol kapaszkodjon meg mindenki
40000-60000 ft kozott!
Haromszor visszakerdeztem hatha a vonal vagy a fulem csengett de sajnos nem. A beszelgetes vegere mar sikerult letornaszni 30-40 ezer ft koze!
Szoval ha valaki a karkusnal akar barmit is csinaltatni 12-15 e ftos oraberben kell gondolkozni mert azt mondta a karkus ennyi az oraber.
szepen megkoszontem es kellemes hetet kivantam neki
Tudod azok a rohadt bekepzelt nagyarcu busasok
dehogy csak parunknak volt par motorja volt parfajta rendszere es mar padolt mindenki az orszagban.
Es igazabol ha nem is a pad de a 400 mteren kiderul valoban van e 15 loero novekmeny..
de igazabol mindegy mi hiszunk benne es ez a lenyeg
Yoshimura, Two Brothers, Akrapovic, Leo vince, Arrow, Giannelli, Marving, Megafon, Sport könyök, összekötő csövek, 3-4 csavaros átalakítók.
Kipufogó beszámítás lehetséges!
További infókért keres Emailben vagy Telefonon!
email: sportdob@gmail.com
Arrol nem volt szo hogy milyen motor es az adatlapjan sincs kint. De erdekes hogy egy eures motoron jatszanak napokat es ugy tudnak plusz 10lovat kihozni a gepbol kipufogo levegoszuro es pc. A tizzel lehet sokat is mondtam, most meg egy vegdobtol lett 5lovunk. Amugy a padolassal az a baj hogy ha jo a pad akkor eltudok csalni 20lovat is siman
Es akkor most levi eret vág ha ezt elmondom..altalaban egy busara ha felkerul egy komplett rendszer plusz efi vagy pcv bepadolva az hoz keréken 12-15 loerot...bodis vagy akra, a yoshi inkabb 10-12 ot..
de persze ezt nem kell elhinni nekem sem
Kipufogóból szeretnék lefaragni 10-15cm.
Merről lenne érdemes vágni, végiből vagy az össze kötő felől?
Annyi a baj a vége felől a lyukacsos cső be van hajlítva hogy a hangtompító ne tudjon belecsúszni.
Szerintetek hogy lenne jó?
Köszi előre is!