Jaja, nem feltételeztem én sem, hogy nem működne az általad említett kiegészítőkkel.:) De nagyon nem is vágyom én ilyen "tuningokra". Egy szép hangot szeretnék, szép megjelenéssel. Most agyalok, hogy a gyári dobpárból veszek még1 szettet és azt megcsináltatom perforáltcsövesre. De nem tudom létezik-e olyan lakatos aki szépen meg tudja húzni a varratot a végén. Elrondítani nem szeretném, csak így kijönnék 40ből 2 új dob vásárlása mellett is.
Tulajdonképpen nézzük esetemet: 690hez van 3 lehetőség: akra- gyári- meg mégvalami. Ez a 3 tulajdonképpen egyszerű felhasználásra van, kinek mikor milyen kell, azt teszi fel. Ezek már tartalmaznak egy általános beállítássort, VISZONT természetesen ezekbe bele lehet nyúlni és mindent állítgatni lehet, így a légszűrőt is pl. :) Én az enyémen a standard gyári mapot használom most (ezzel a dobbal amit küldtem), nekem ez bevált, nincs vele bajom:) Tettem rá kifejezetten akrára kitalált rendszert is (habár nem az a dob, de nyitott), viszont nem tapasztaltam nagy változást. Durrogott egy picit, meg a fogyasztást megdobta. Visszaraktama gyárit, spórolok
excn nem tudok térképezni, 690-en és 990-en van odb csatlakozó (meg valamelyik triuphon). Van hozzá kábelem, géppel összedugom, itt pedig van egy program, amivel tulajdonképpen 2 fájlt rá kell másolnom. Ennyi. A folyamatban vannak ilyen turpisságok, hogy gázállásszenzor kalibrálás + ecu alaphelyzetbeállítás. cc 20 perc teljesen hivatalosan egy térkép rá. Aztán remélem tényleg nem irónia volt, de tényleg nem egy bonyolult dolog ám.
A nyitott dobokhoz vagy teljes rendszerhez pedig vennék még pluszba sportlégszűrőt és másik térképet rakatnék a gépre.
Mindenképpen jót tenne a motornak, nem csak a hangja változna tőle.
Valamelyikőtök számol be kipufogót? Szeretnék venni a közeljövőben 1 párt magamnak, viszont jólenne a mostanikat is elpasszolni, így "két legyet ütnék egy csapásra", plusz lerövidülne a folyamat is. Két darab E jel nélküli dobom van, állapotra kiválóak, 1000-es varaderon voltak alapvetően. Csatoltam egy képet, ami bár elég homályos, de nagyjából látható miről van szó (hangsúlyozom, a kép minősége tényleg nem a legjobb, nagyon szép állapotban van). Mit gondoltok mennyiért lehetne őket beszámolni? Akra-leovince pár érdekelne, ezen belül mindenfélét meghallgatok. ~ 100 a határ.
Sziasztok :D ha kíváncsi vagyok egy kipufogó rendszer belső szerkezetére (Derbi GPR 125 2t ) de nem találok róla semmit neten de még a szervízkönyvében sem, és flexxel sem akarok nekiesni mit lehet még tenni ? :D (a semmit és a vágd szét-en kívül várom az ötleteket ) Előre is köszönöm ! Széles utat ! :)
Mindenképpen jót tenne a motornak, nem csak a hangja változna tőle.
Itt is megkérdezném.
Keres fel, és meg beszéljük mit tehetünk a cél érdekében.
sportdob@gmail.com
Valamelyikőtök számol be kipufogót? Szeretnék venni a közeljövőben 1 párt magamnak, viszont jólenne a mostanikat is elpasszolni, így "két legyet ütnék egy csapásra", plusz lerövidülne a folyamat is. Két darab E jel nélküli dobom van, állapotra kiválóak, 1000-es varaderon voltak alapvetően. Csatoltam egy képet, ami bár elég homályos, de nagyjából látható miről van szó (hangsúlyozom, a kép minősége tényleg nem a legjobb, nagyon szép állapotban van). Mit gondoltok mennyiért lehetne őket beszámolni? Akra-leovince pár érdekelne, ezen belül mindenfélét meghallgatok. ~ 100 a határ.