Szia Hajek1! Döntésedhez egy kis segítség. Súlyban és hangba óriási a külömbség, sokkal könnyebb és a db killer nélkül hangosabb, a killerrel nagyon jó hangja van.
Nekem is durrog ugyan ugy motorféknél, ahhoz hogy a szelepek elégjenek tartósan és folyamatosan 10X felett kellene forognia motornak, ergo az elkövetkező 7-8 évben ha addig meg lesz a motorod ettől nem kell félned.
Az az exup nekem a gyári dobbal egybe van,pihen a polcon....és durrog motorféknél is!
Mondjuk nem zavar,talán még tetszik is,csak pár orákulum azt mondja ez azért van mert nincs a dobhoz állítva a gép,meg majd beégnek a szelepek...
Ez a gondom mivel a közcsőn nincs az oxygen sensornak fogadó hely/furat ... illetve nem tudom hogy mennyit módositottak a leömlőkön valamint a felfogatási pontokon a 1997-es a modellhez képest.
Külömben nyugodt szivvel ajánlanám hogy vedd meg egy 2004-es XX-hez való Yohi rendszert...
Sziasztok! A segítségeteket kérném! Van egy 2007es R6R em és vettem rá egy Yoshimura TRC kipufogót. Az érdekelne ha fel van téve akkor az üzemanyaghoz hozzá kell-e nyúlni,mert több szerelőt kérdeztem és mindenki mást mond!?
Sziasztok! Alexnek köszönhetően ez a Yoshi rendszer került fel a motoromra. Nagyon korrekt motoros társ, forduljatok hozzá bizalommal, ha tud biztosan segít.
Mondjuk nem zavar,talán még tetszik is,csak pár orákulum azt mondja ez azért van mert nincs a dobhoz állítva a gép,meg majd beégnek a szelepek...
Le kellett engedni a vizet a hűtőből amikor a leömlőket cseréltétek?
ha durrog az sem baj?
Külömben nyugodt szivvel ajánlanám hogy vedd meg egy 2004-es XX-hez való Yohi rendszert...
Enyém katalizátoros, 2007-es évjárat.(nem1997).
Ár K8 Hayabusához a carbon dupla : 205.000 Ft
S lóeröt,mennyit ad,kb.
a spare.suzuki.hun a további infó